Misschien maar weer eens de Freaknacht checkenquote:3FM vanaf Eurosonic op vrijdag
22:00 uur t/m 01.00 uur Eurosonic Live met Eric /Bram Willems
01:00 t/m 04.00 uur Freaknacht met Giel Beelen
Nee hoor meestal heeft Hans de LAPO nu nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Je had nog wel meer namen toe kunnen voegen aan de TT.
Jammer, geen Ray Cokes.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:41 schreef themauster het volgende:
Vanaf volgende week een paar weken MetMichielMetDomien
Oh, Instant Karma van John lennonquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:45 schreef henkde_j het volgende:
Goed nummer dit.
Maar waar lijkt het zo op? Iets van de Beatles?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:41 schreef themauster het volgende:
Jammer kerel! Via de volkskrant kon je eerst nog kaarten scoren (zie NS topic), maar nu is het echt uitverkocht. Er zijn wel live streams. Ook leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik baal nog steeds dat ik nu niet in Groningen zit
Dat kan toch helemaal niet Timur!quote:
Roel zit niet met 1quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:41 schreef themauster het volgende:
Ik kan ze niet uitstaan, Alleen Flirt je stijf en Mama Appelsap vind ik leuke onderdelen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet Timur!
Ik vind ze wel ok, overigens. Net als dat ik het ook geen ramp vind dat Domien MetMichiel gaat doen.
Ik ben allang blij dat 't vanmiddag niet Frank Dane is, die kan ik dan weer niet uitstaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik kan ze niet uitstaan, Alleen Flirt je stijf en Mama Appelsap vind ik leuke onderdelen.
Die ga je dan ook weer de komende weken horen geloof ik samen met Coenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat 't vanmiddag niet Frank Dane is, die kan ik dan weer niet uitstaanOch, smaken verschillen qua DJ's, als de muziek maar een hoop goed gaat maken
Vind het prachtig. Vooral dat zogenaamde knullige gedoequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik kan ze niet uitstaan, Alleen Flirt je stijf en Mama Appelsap vind ik leuke onderdelen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Die ga je dan ook weer de komende weken horen geloof ik samen met Coen
Vind je 't echt verschil maken welke omroep voor welke omroep invalt op 3FM? Ik vind dat alleen de EO namelijk echt een EO-stempel drukt op hun radioprogramma's. En Domien heeft al zo vaak ingevallen voor Michiel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:14 schreef -Hans- het volgende:
Is er niemand bij de NTR die kan invallen voor Veenstra? Apart dat ze een beroep doen op iemand die voor BNN werkt. Schijnbaar zijn de grenzen tegenwoordig wat transparanter geworden. Vroeger waren dit soort acties redelijk ondenkbaar.
Ik zou verwachten dat je eerst kijkt binnen je 'eigen' club of daar iemand is die je kan vervangen. Dat iemand van BNN nu invalt vind ik dan eigenlijk wel een beetje apartquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vind je 't echt verschil maken welke omroep voor welke omroep invalt op 3FM? Ik vind dat alleen de EO namelijk echt een EO-stempel drukt op hun radioprogramma's. En Domien heeft al zo vaak ingevallen voor Michiel.
Aangezien ik natuurlijk geen idee heb waar je werkt of wat voor werk je doet, kan ik die redenatie niet helemaal volgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat je eerst kijkt binnen je 'eigen' club of daar iemand is die je kan vervangen. Dat iemand van BNN nu invalt vind ik dan eigenlijk wel een beetje apart. Maar misschien bekijk ik het wel teveel vanuit de situatie zoals die is bij mij op het werk. Dat Domien vaker is ingevallen vind ik eigenlijk niet echt een reden. Het programma is - zonder al te negatief te zijn - voor meer jocks te presenteren dan alleen Domien en Veenstra.
uberhaupt valt dat hele omroepengedoe niet zo op en volgens mij vallen er wel meer dj's bij andere omroepen in:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Aangezien ik natuurlijk geen idee heb waar je werkt of wat voor werk je doet, kan ik die redenatie niet helemaal volgenEn ik moest ook even spieken welke programma's/dj's van NTR zijn en ik zie alleen MetMichiel en Ek-Stra Weekend staan. Gerard Ekdom is een DJ van de Avro. Eigenlijk concludeer ik nu een beetje dat Michiel de enige DJ is van de NTR (op 3FM dan).
Hier http://www.3fm.nl/omroepen een overzichtje van alle omroepen met bijbehorende programma's. Als ik die zo eens bekijk en me de DJ's bij de desbetreffende programma's voor de geest haal, dan valt er in sommige gevallen ook niet zoveel te 'kijken binnen de eigen club' aangezien er maar 1 DJ is bij de omroep.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
uberhaupt valt dat hele omroepengedoe niet zo op en volgens mij vallen er wel meer dj's bij andere omroepen in:
Bart Arens (Tros) - RabRadio (KRO)
Annemieke )Tros) - Claudia dr Op (VARA)
Michiel (NTR) - Giel! (Vara)
Timur (BNN) - PSradio (KRO)
en dat zijn zo ff de voorbeelden die ik ff uit mn hoofd weet. tlijkt bijna eerder regel dan uitzondering
dankjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hier http://www.3fm.nl/omroepen een overzichtje van alle omroepen met bijbehorende programma's. Als ik die zo eens bekijk en me de DJ's bij de desbetreffende programma's voor de geest haal, dan valt er in sommige gevallen ook niet zoveel te 'kijken binnen de eigen club' aangezien er maar 1 DJ is bij de omroep.
Daarnaast is EW dan wel van de NTR, maar het is een samenwerking tussen de NTR en de Avro, gezien de DJ's.
3rdrock, ik ben trots op je!
Ik ben nog op zoek naar de inpak- en opruimspiritquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dankjeik heb besloten mezelf te belonen door straks nog ff een bioscoopje te doen: Tucker & Dale vs Evil
en wat die dj-invallers. je hebt gelijk. aak is er maar 1 dj per omroep. eigenlijk heeft alleen BNN een vrij groot aantal Jocks
maar ach, eigenlijk maakt het me geen fluit uit wie wat doet, ik luister toch wel als ik zin heb om te luisteren
miranda die metmichiel doet.....mijn radioavond, wat doe je!?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar de inpak- en opruimspiritHeb je nog wat over voor me?
![]()
En inderdaad, de invallers maken mij ook niet veel uit, zolang we maar niet Miranda opeens ergens als invaller krijgenKlaas kan ik nog mee leven.
Koe-spirit heb ik niks aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
miranda die metmichiel doet.....mijn radioavond, wat doe je!?![]()
en die spirit heb ik eigenlijk ook niet.....maar ik heb wel nog wat koe-spirit over!![]()
MOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH
en de grootste conclusie die ik heb getrokken is: Rock, je koopt teveel van die glimmende filmschijfjes. ik kwam er zeker 50-75 tegen en die heb ik allemaal dit jaar gekocht
sorryquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Koe-spirit heb ik niks aan![]()
Films!Ik concludeer nu zomaar even dat je een filmliefhebber bent
Stenders is imho 1 van de beste radiomakers van Nederland, maar zijn kapper verdient een beroepsverbodquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:01 schreef wolfrolf het volgende:
Hey daar is Stenders met een Albert Heijn tasje
Nou, m'n was is nu grotendeels ingepakt, alleen nog wat toiletspullen en handdoekje en theedoek enzo. Ik zie nu vooral op tegen de afwas, vooral vanwege m'n huisgenoot, er liggen allemaal blaadjes sla in de wasbakquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorry
en liefhebber....ja, ik kijk veel films. vorig jaar ruim 600 (heb 3maanden thuisgezeten ivm fietsongeluk, waarvan anderhalve maand nauwelijks beweging) en ik heb tussen de 450 en 500 films....origineel natuurlijk. kopietjes heb ik nauwelijks en veel van wat ik download koop ik later alsnog. meestal wel uitverkoopbak, maar toch...
sinds 2006 houd ik bij wat ik zie, sinds 2009 ook wanneer ik iets zie. hiervoor gebruik ik www.whatiwatch.net en www.moviemeter.nl. op beide sites houd ik ook nog mijn collectie bij. Nu heb ik btw het meerendeel van mn dvd's in een dj-koffer, maar ooit wil ik gewoon een hele grote kast vol met dvd'squote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou, m'n was is nu grotendeels ingepakt, alleen nog wat toiletspullen en handdoekje en theedoek enzo. Ik zie nu vooral op tegen de afwas, vooral vanwege m'n huisgenoot, er liggen allemaal blaadjes sla in de wasbak![]()
Je houdt ook bij wat je allemaal gezien hebt, of niet? Tof, had ik eigenlijk ook eens moeten doen, ik heb nu al zoveel gezien dat ik soms een film aanzet en na een tijdje moet concluderen dat ik em al eens gezien hebUitverkoopbakken zijn tof, mijn bescheiden filmcollectie breidt zich daar ook op uit. Deel van m'n geld gaat namelijk ook nog naar boeken en die zijn ook niet altijd goedkoop. Achja, ooit komt m'n grote droom nog wel uit
Wat jammer dat Busta Rhymes meeschreeuwt op dat nummerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:43 schreef wolfrolf het volgende:
Iemand voor mij een fatsoenlijke MP3 van Tiësto vs Diplo ft Busta Rhymes - C'mon (Catch 'Em By Surprise) ?
Dank
Sws leden werven in je eigen zendtijdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef CindieY het volgende:
Wat eigenlijk een walgelijke manier van leden werven
Als ik anti-lid van powned kon worden, deed ik dat per direct.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sws leden werven in je eigen zendtijd![]()
. Koop lekker reclametijd ofzo.
ik vind het wel humor. niet moeilijk doen maar gewoon er openlijk voor uitkomen dat je die leden alleen wil hebben omdat je wil blijven uitzenden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef CindieY het volgende:
Wat eigenlijk een walgelijke manier van leden werven
Dat is de enige reden dat ik de radio nog niet heb uitgezetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het wel humor. niet moeilijk doen maar gewoon er openlijk voor uitkomen dat je die leden alleen wil hebben omdat je wil blijven uitzenden.
en Stenders is helemaal geen pownedman, die wil gewoon radiomaken, al moest het voor de eo! (nou ja, dat is misschien wat overdreven...)
Ik vind zowel de teksloze versie als de BussaBus versie moddervetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat jammer dat Busta Rhymes meeschreeuwt op dat nummer
Is er een tekstloze versie? You made my dayquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind zowel de teksloze versie als de BussaBus versie moddervet
nja, de Vara wilde hem eigenlijk ook al niet meer ivm te oud.....hij is op Corton na volgens mij ook de oudste op #FM, als ie al niet ouder is dan Corton. Eigenlijk belachelijk, want hij draait muziek voor alle leeftijden en zijn items zijn voor alle leeftijden ook prima te verteren. Als je er van houdt natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is de enige reden dat ik de radio nog niet heb uitgezetIk kan Stenders op zich wel waarderen. Stenders hoeft dat soort oproepen eigenlijk helemaal niet te doen, die kan toch wel ergens anders terecht als powned 't niet gaat redden.
http://www.zshare.net/download/85217239e24be033/quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is er een tekstloze versie? You made my dayVanavond maar eens zoeken dan.
Ach, te oud, te oud. We moeten eens ophouden met dat gezeur dat mensen te oud zijn. Niet alleen op de radio overigens, gewoon in de hele werkende maatschappij.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, de Vara wilde hem eigenlijk ook al niet meer ivm te oud.....hij is op Corton na volgens mij ook de oudste op #FM, als ie al niet ouder is dan Corton. Eigenlijk belachelijk, want hij draait muziek voor alle leeftijden en zijn items zijn voor alle leeftijden ook prima te verteren. Als je er van houdt natuurlijk
Jij bent ook een held! (Kreeg net ook al een link via PM van 3rdrock)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
http://www.zshare.net/download/85217239e24be033/
iedere vrijdagavond als Rob en Fred gaan klooien pies ik in mijn broek. laatst de kxmarathon met Rob en Fred geluisterd en een aantal keer hardop in de trein gelachen of op straat gelachenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, te oud, te oud. We moeten eens ophouden met dat gezeur dat mensen te oud zijn. Niet alleen op de radio overigens, gewoon in de hele werkende maatschappij.
Ik kan soms helemaal dubbel liggen om Stenders
Alle respect voor Wim "Bulletje" Rigterquote:
en domien >>>>>>>>>> ekdom.......quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alle respect voor Wim "Bulletje" Rigter
Maar Ekdom >>>>>>>>>> Rigter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en domien >>>>>>>>>> ekdom.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Dankzij Wim is een aantal dj's wel doorgebrokenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alle respect voor Wim "Bulletje" Rigter
Maar Ekdom >>>>>>>>>> Rigter
Zoals ik al zei, veel respect voor de manquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dankzij Wim is een aantal dj's wel doorgebroken. Hij was coördinator van de dj-opleiding
.
Alsof er nooit offtopic wordt geluld hierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:01 schreef wolfrolf het volgende:
2 kokers Pringles voor de prijs van 1 bij Albert Heijn bezorgt mij nog eens een hartaanval trouwens.
Maar dat is offtopic
Nou, vet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alsof er nooit offtopic wordt geluld hierWaarom bezorgt je dat een hartaanval?
Ja hee 3FM fapt zich een breuk want zij hebben dit een nr1 hit gemaaktquote:
Ow, achzoquote:
Grunn? Zwolle? Veilige reis!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow, achzo
Goed, ik ben klaar voor de grote wereldreis naar 't noorden des lands de zoveelste keer deze week Tot sowieso EW!
ik zie je zo!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow, achzo
Goed, ik ben klaar voor de grote wereldreis naar 't noorden des lands de zoveelste keer deze week Tot sowieso EW!
Ik vind powned, tot nu toe ,echt wel wat toevoegen aan de PO.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als ik anti-lid van powned kon worden, deed ik dat per direct.
yup, Stendersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vind powned, tot nu toe ,echt wel wat toevoegen aan de PO.
dat luister of kijk ik nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet alleen Stenders, ook Echte Jannen (![]()
) en pownews kan ik waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |