Ik ben niet ziek. Ik ben alleen m'n stem kwijt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:44 schreef Abacab het volgende:
wat is daar kut aan? Als je ziek bent, ben je ziek toch?
Wat fijn!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
heerlijk ontspannen met kriebels, onze verlovingringen zijn binnen! en de datum staat officieel vast!
o das fijn!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:23 schreef candygirl het volgende:
vandaag operatie gehad ,eigenlijk een nacht blijven maar ben al thuis
voel me raar maar ook opgelucht
Komt goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:51 schreef 8108139dpths het volgende:
Brak. Het was gezellig hoor gisteravond, maar als je er dan weer zo vroeg uit moet en een drukke dag voor de boeg hebt...![]()
had ik alquote:
hoezo?quote:
Ow dat heb ik ook wel vaker, zelfs zo erg dat het helemaal zwart voor m'n ogen wordtquote:
Succes, hopelijk is het een beetje donker daar waar je naar toe gaatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:40 schreef Houniet het volgende:
Godverdomme ik voel me zo slecht en moe, zie er niet uit en vanavond is ze er ook.
Wens me succes.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Succes, hopelijk is het een beetje donker daar waar je naar toe gaat
Succes babequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:40 schreef Houniet het volgende:
Godverdomme ik voel me zo slecht en moe, zie er niet uit en vanavond is ze er ook.
Wens me succes.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:11 schreef Houniet het volgende:
Ik ga nu weg.
Gelukkig ben ik weer mooi. Ik voel me top!
Ik hoop het ook voor je, ik kende een kerel die nog niet eens wist wat uitpraten inhield, haha. Ag ja, ik ben iig van hem af.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:31 schreef formerjellybean het volgende:
zenuwachtig, berichtje gestuurd met de vraag of iets uitgepraat kan worden, ben benieuwd of er op in gegaan word, zoniet dan heb ik tenminste geprobeerd.
het zou zonde zijn als iets van 3 jaar op zo'n hele rare manier eindigd en ik hoop dat er toch wat dingetjes uitgepraat worden.
Klinkt als een moment om te proberen een gat in de zondag te slapen..quote:Op zondag 16 januari 2011 07:49 schreef 8108139dpths het volgende:
Brak en wat emotioneel, loop veel te veel te malen...
nou idd! Ondanks dat gaat het redelijk.quote:
Daar heb ik helaas geen tijd voor... heb nog veel te doen vandaag.quote:Op zondag 16 januari 2011 07:54 schreef Arbeitslos het volgende:
[..]
Klinkt als een moment om te proberen een gat in de zondag te slapen..
same here actually. En wat is het toch heerlijk (NOT) dat je altijd weer geconfronteerd wordt met datgene wat ik weer es moet missen en wat ik niet wil missen. Kutzooiquote:Op zondag 16 januari 2011 12:35 schreef 8108139dpths het volgende:
Al de spanningen worden me even teveel.![]()
Advies: pak een koptelefoon, plug hem in je BB en get out!!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:32 schreef Miam het volgende:
Redelijk oke hoor. lekker muziek aan het luisteren.en het is mooi weer. woohooooo
geen zin.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:10 schreef Jullie het volgende:
[..]
Advies: pak een koptelefoon, plug hem in je BB en get out!!
quote:
Ik ook. Maar dan nadat al die smileys in een blender gegooid en gemixed zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:32 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Idem dito. Alleen nu weer met eenerachter.
wish i had BBquote:Op zondag 16 januari 2011 14:10 schreef Jullie het volgende:
[..]
Advies: pak een koptelefoon, plug hem in je BB en get out!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |