Omdat telefoon-internet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:13 schreef Fallen het volgende:
bier, likeur, bier, bier, bier, bier, bier, koffie, likeur, likeur, likeur, bier, hamburger, bier, bier, bier, bier, bier, bier, hamburger, hamburger, bier. bier, bier, koffie, water, bier, bier, bier, bier...
top avond!![]()
![]()
Leek me wel zo op z'n plaats jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:00 schreef koei het volgende:
[..]
Dat kusje aan het eind maakt het goed
Dat vraag ik me ook af... zeker omdat mn wekker pas over een half uurtje gaat en ik dan nog eem half uur mag snoozen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:32 schreef Misan het volgende:
[..]
Leek me wel zo op z'n plaats ja
Wat doe jij nog zo laat op?
Wat een tijd ook voor een taxi... ik ben zo blij dat ik gewoon op 10 minuten fietsen woon...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:38 schreef Misan het volgende:
Vind het toch een soort van gezellig terwijl ik wacht op mijn taxi
Dat.quote:
Ook zo!quote:
Goei'smorgens gevallen!quote:
Gaarne!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goei'smorgens gevallen!
* Kuukske schuift koffie toe.
Hing je de zuipschuit uit gisterenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:15 schreef Fallen het volgende:
Gaarne!
hmmz, dan wel geen naamtopic, maar de OP is meesterlijk!
en koffie nu nodig....
yeah!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hing je de zuipschuit uit gisteren. Dan heb je nog wel een extra koffie nodig
.
I know!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:23 schreef Kuukske het volgende:
Gezellig toch. En dan moet je zondag weer bier drinken. God, wat een leven.
'morning!quote:
Dat deed ik gisteren dus ook...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:29 schreef badboynova het volgende:
![]()
de TT heeft een kracht waar ik niet tegen kan vechten, ik geef mijzelf over eraan.
Ik vond het een mooie OP ook als quotequote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
yeah!
Gisteren was erg gezellig met een paar vrienden. Eigenlijk leuk feestje ivm mijn baan, de beoordeling van de scriptie van een vriend, het aanstaand vaderschap van een andere vriend en weer een ander heeft net een nieuwe auto (ook leuk!).
Het begon met een biertje even snel... alleen dat liep even uit de hand.![]()
Zekers, alleen ook een beetje beschamend om terug te lezen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:38 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik vond het een mooie OP ook als quote
Dan heb je goede redenen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:27 schreef Fallen het volgende:
I know!
Maar dinsdag moet ik echt weer beginnen, dus dan is het ook even Schluss....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:19 schreef Kuukske het volgende:
Zal ik het nieuws hier ook nog even droppen?GefeliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Euhh ja. Ik heb interessequote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:40 schreef Fallen het volgende:
Leuke phone ross, wanneer heb je 'm?
ennuh, Kuuksk? Was jij nou nog geïnteresseerd in een oude iPhone? Of worden alle budgetten nu apart gezet voor een kleine spruit?
Netjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:37 schreef Rossdale het volgende:
HTC Wildfire besteldOok maar eens met mijn tijd meegaan en goede facebook compatible gsm kopen
Dan kan Koebeestje de volgende keer de reetfoto's van disjfa direct op facebook posten
Ik hoop het voor je, is wel zo leuk om het dan snel te hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
Geen idee, de witte editie is overal uitverkocht. Ik weet niet precies wat de levertijd is bij de shop waar ik hem besteld heb, ik denk iets meer dan een weekje
Nice, heb zelf net de Desire gekocht, echt een verademing vergeleken met mijn laatste Nokiaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:42 schreef Rossdale het volgende:
Geen idee, de witte editie is overal uitverkocht. Ik weet niet precies wat de levertijd is bij de shop waar ik hem besteld heb, ik denk iets meer dan een weekje
Ik normaal ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, is wel zo leuk om het dan snel te hebben.
Ik kan daar vaak zelf slecht tegen, ik wil iets meteen of niet.
Bestel daarom ook alleen als ik weet dat ik het de volgende dag in huis heb...
En dat terwijl ik verder een heel geduldig persoon ben, maar met spullen/gadgets totaal niet.
I know Pierrequote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice, heb zelf net de Desire gekocht, echt een verademing vergeleken met mijn laatste Nokia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:I know PierreMijn Nokia E75 valt van ellende uit elkaar, loopt vaak vast en verliest vaak zijn 3G verbinding. Hierdoor internept het slecht, trekt hij heel vaak mijn mail niet automateutisch binnen enz.
Toen jij het over die Desire had, noemde Michhas de Wildfire. Ik wilde ook een desire, maar ik heb daar het geld niet voor over. De Wildfire lijkt er behoorlijk veel op en valt qua prijs heel erg meeIk heb dus straks een ABPP
Lijkt me ook een prima toestel inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er ging echt een wereld voor me open, hoe snel dat allemaal gaat in vergelijking met Symbian
Half bezopen is weggegooid geld.
Thee. Bij voorkeur.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:19 schreef Kuukske het volgende:
Zal ik het nieuws hier ook nog even droppen?Awesome! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonuskus als je het Poit noemt
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ehm, ja. Jeetje. Goh. Eh. ....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:23 schreef Poit het volgende:
Awesome! GefeliciteerdBonuskus als je het Poit noemt
Om half acht 's ochtends is het wel een probleem jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:29 schreef badboynova het volgende:
![]()
de TT heeft een kracht waar ik niet tegen kan vechten, ik geef mijzelf over eraan.
Na 2 bier ging het bij jou foutquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:16 schreef koei het volgende:
19 bier en 4 likeur op één avond? Rescept dat je nog kan typen!
Met een PS3-controller in de hand zeker!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Ohja, Kuuks, gefeliciteerd! Dat je eerstgeboren kind maar een zoon mag zijn!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met een PS3-controller in de hand zeker!
Nou. Ik was toch wel van plan flink te Uncharteren in november. Baby naast me op de bank.quote:
Droomwijfquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou. Ik was toch wel van plan flink te Uncharteren in november. Baby naast me op de bank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |