Omdat telefoon-internet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:13 schreef Fallen het volgende:
bier, likeur, bier, bier, bier, bier, bier, koffie, likeur, likeur, likeur, bier, hamburger, bier, bier, bier, bier, bier, bier, hamburger, hamburger, bier. bier, bier, koffie, water, bier, bier, bier, bier...
top avond!![]()
![]()
Leek me wel zo op z'n plaats jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:00 schreef koei het volgende:
[..]
Dat kusje aan het eind maakt het goed
Dat vraag ik me ook af... zeker omdat mn wekker pas over een half uurtje gaat en ik dan nog eem half uur mag snoozen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:32 schreef Misan het volgende:
[..]
Leek me wel zo op z'n plaats ja
Wat doe jij nog zo laat op?
Wat een tijd ook voor een taxi... ik ben zo blij dat ik gewoon op 10 minuten fietsen woon...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:38 schreef Misan het volgende:
Vind het toch een soort van gezellig terwijl ik wacht op mijn taxi
Dat.quote:
Ook zo!quote:
Goei'smorgens gevallen!quote:
Gaarne!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goei'smorgens gevallen!
* Kuukske schuift koffie toe.
Hing je de zuipschuit uit gisterenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:15 schreef Fallen het volgende:
Gaarne!
hmmz, dan wel geen naamtopic, maar de OP is meesterlijk!
en koffie nu nodig....
yeah!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hing je de zuipschuit uit gisteren. Dan heb je nog wel een extra koffie nodig
.
I know!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:23 schreef Kuukske het volgende:
Gezellig toch. En dan moet je zondag weer bier drinken. God, wat een leven.
'morning!quote:
Dat deed ik gisteren dus ook...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:29 schreef badboynova het volgende:
![]()
de TT heeft een kracht waar ik niet tegen kan vechten, ik geef mijzelf over eraan.
Ik vond het een mooie OP ook als quotequote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
yeah!
Gisteren was erg gezellig met een paar vrienden. Eigenlijk leuk feestje ivm mijn baan, de beoordeling van de scriptie van een vriend, het aanstaand vaderschap van een andere vriend en weer een ander heeft net een nieuwe auto (ook leuk!).
Het begon met een biertje even snel... alleen dat liep even uit de hand.![]()
Zekers, alleen ook een beetje beschamend om terug te lezen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:38 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik vond het een mooie OP ook als quote
Dan heb je goede redenen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:27 schreef Fallen het volgende:
I know!
Maar dinsdag moet ik echt weer beginnen, dus dan is het ook even Schluss....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |