Via de webplayer wel, via VLC doet hij het zonder problemen hierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:50 schreef _Fanta het volgende:
mijn stream gaat nie helemaal soepel, meer mensen last van?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:50 schreef _Fanta het volgende:
ben ook mee aan het luisteren via VLC, maar volgens mij begint heel mn internet wous te doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Via de webplayer wel, via VLC doet hij het zonder problemen hier
Winamp skipt ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:50 schreef _Fanta het volgende:
heb je torrents aan staan of iets anders dat upload ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:53 schreef _Fanta het volgende:
ik ga ff kijken wat er aan de hand is want dit is nie goed!
nee ook veder geen internetvekeer behalve Fok! en de streamquote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:54 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
heb je torrents aan staan of iets anders dat upload ?
Maar hier loopt ie ook niet lekker heur, haperingen als Noord-Korea hier.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee ook veder geen internetvekeer behalve Fok! en de stream
Het lijkt met alsof je upload naar de streamserver fout gaatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee ook veder geen internetvekeer behalve Fok! en de stream
geef mij maar weer de schuld ik doe niks fout hierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:00 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Het lijkt met alsof je upload naar de streamserver fout gaat
hij blijft hier ook steeds fkes hangen, best irritant :S. Normaal nooit last vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar hier loopt ie ook niet lekker heur, haperingen als Noord-Korea hier.
denk dat het morgen weer goed is, maar slaap lekker manquote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:01 schreef Martinovibes het volgende:
Ik ben nu echt weg , vanmiddag Fanta ff helpen ( 13:00 ? ) ......welterusten
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hij blijft hier ook steeds fkes hangen, best irritant :S. Normaal nooit last van
Thanx ............De rest ook mafze!!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
denk dat het morgen weer goed is, maar slaap lekker man
En dat om 6 uur in de morgenquote:Stream is up at 192 kbps with 6 of 200 listeners (6 unique)
Jaja, Radio Onzin draait gewoon 24/7quote:
was het vanaf dat nummer?quote:
grotendeels dankzij mij. nacht 3quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jaja, Radio Onzin draait gewoon 24/7
Geen idee, ik kijk net pasquote:
Hier ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:05 schreef _Fanta het volgende:
stream is weer aardig stabiel hier, en bij jullie?
Hier weer normal.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:05 schreef _Fanta het volgende:
stream is weer aardig stabiel hier, en bij jullie?
ok suc6 man!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:07 schreef Ezechielk het volgende:
Nou, de baas roept, ik stap in de auto. Eens kijken of streamen via je telefoon ook goed gaat
goeie morgenquote:
Goedemorgen.quote:
Doe dat is juist leuk!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb wel skype, maar volgens mij komt dr nie echt veel zinnigs meer uit mij
bel gewoon ff danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:13 schreef _Fanta het volgende:
wel tof opzich dat mn naam op de radio genoemt is
ben je allemaal aan het doen dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee man, laat mij maar lekker aan die zijlijn staan, voel ik me het beste bij
ik sta gewoon nie graag in die spotlights snapje? wat ik aan het doen ben ? geen ene fukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:17 schreef dragems het volgende:
[..]
ben je allemaal aan het doen dan?
volgens het rooster tot 10 uur hoezo?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:19 schreef kdrietjeh het volgende:
Hey dragems, tot hoelaat ben jij er?
Heb jij de 9:00 ook?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:21 schreef dragems het volgende:
[..]
volgens het rooster tot 10 uur hoezo?
daar staat ??? dus hij is nog openquote:
sarcasme?quote:
hahaha is hij diep en geil?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:24 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Nope, je hebt een echte radiostem. Maar weinig mensen hebben zo'n stem.
uuh nee niet echt portfolio week en volgende week is er ook vrij weinig te doen op schoolquote:
pm Knetterkrankjorum dat dat zo is ze denkt dat ik als een muppet klinkquote:
dat is de muziekquote:
wil jij zo ook nog dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:31 schreef kdrietjeh het volgende:
Is het niet handiger om 's morgens rustige muziek af te spelen? Ik ga zo meteen Jazz afspelen.
hier hapert ie ook. lijkt wel alsof die stream heel mn bandwish opeet opfzow. met stream on gaat alles hier rete traag :Squote:
Probeer steeds te refreshen als ie dat doet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hier hapert ie ook. lijkt wel alsof die stream heel mn bandwish opeet opfzow. met stream on gaat alles hier rete traag :S
vdj en ging al 4x eerder gewoon goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:41 schreef kdrietjeh het volgende:
Hoe stream jij eigenlijk live? Gebruik je SAM?
Welke versie?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:42 schreef dragems het volgende:
[..]
vdj en ging al 4x eerder gewoon goed
ik dacht 6quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |