Via de webplayer wel, via VLC doet hij het zonder problemen hierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:50 schreef _Fanta het volgende:
mijn stream gaat nie helemaal soepel, meer mensen last van?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:50 schreef _Fanta het volgende:
ben ook mee aan het luisteren via VLC, maar volgens mij begint heel mn internet wous te doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Via de webplayer wel, via VLC doet hij het zonder problemen hier
Winamp skipt ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:50 schreef _Fanta het volgende:
heb je torrents aan staan of iets anders dat upload ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:53 schreef _Fanta het volgende:
ik ga ff kijken wat er aan de hand is want dit is nie goed!
nee ook veder geen internetvekeer behalve Fok! en de streamquote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:54 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
heb je torrents aan staan of iets anders dat upload ?
Maar hier loopt ie ook niet lekker heur, haperingen als Noord-Korea hier.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee ook veder geen internetvekeer behalve Fok! en de stream
Het lijkt met alsof je upload naar de streamserver fout gaatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 05:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee ook veder geen internetvekeer behalve Fok! en de stream
geef mij maar weer de schuld ik doe niks fout hierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:00 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Het lijkt met alsof je upload naar de streamserver fout gaat
hij blijft hier ook steeds fkes hangen, best irritant :S. Normaal nooit last vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar hier loopt ie ook niet lekker heur, haperingen als Noord-Korea hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |