bel gewoon ff danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:13 schreef _Fanta het volgende:
wel tof opzich dat mn naam op de radio genoemt is
ben je allemaal aan het doen dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee man, laat mij maar lekker aan die zijlijn staan, voel ik me het beste bij
ik sta gewoon nie graag in die spotlights snapje? wat ik aan het doen ben ? geen ene fukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:17 schreef dragems het volgende:
[..]
ben je allemaal aan het doen dan?
volgens het rooster tot 10 uur hoezo?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:19 schreef kdrietjeh het volgende:
Hey dragems, tot hoelaat ben jij er?
Heb jij de 9:00 ook?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:21 schreef dragems het volgende:
[..]
volgens het rooster tot 10 uur hoezo?
daar staat ??? dus hij is nog openquote:
sarcasme?quote:
hahaha is hij diep en geil?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:24 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Nope, je hebt een echte radiostem. Maar weinig mensen hebben zo'n stem.
uuh nee niet echt portfolio week en volgende week is er ook vrij weinig te doen op schoolquote:
pm Knetterkrankjorum dat dat zo is ze denkt dat ik als een muppet klinkquote:
dat is de muziekquote:
wil jij zo ook nog dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:31 schreef kdrietjeh het volgende:
Is het niet handiger om 's morgens rustige muziek af te spelen? Ik ga zo meteen Jazz afspelen.
hier hapert ie ook. lijkt wel alsof die stream heel mn bandwish opeet opfzow. met stream on gaat alles hier rete traag :Squote:
Probeer steeds te refreshen als ie dat doet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hier hapert ie ook. lijkt wel alsof die stream heel mn bandwish opeet opfzow. met stream on gaat alles hier rete traag :S
vdj en ging al 4x eerder gewoon goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:41 schreef kdrietjeh het volgende:
Hoe stream jij eigenlijk live? Gebruik je SAM?
Welke versie?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 06:42 schreef dragems het volgende:
[..]
vdj en ging al 4x eerder gewoon goed
ik dacht 6quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |