Mwoa, daar erger ik mij niet zozeer aan. Het is in ieder geval een Nederlandse rapper die enigszins verstaanbaar rapt.quote:
Neuh!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:57 schreef themauster het volgende:
Geen Stenders Latevermaak vanavond dat kan toch helemaal nietWat kan mij dat muziekfestival nou schelen daar in Groningen
Eurosonic/Noorderslag. 3FM is goed bezig. Leuke zender!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:57 schreef themauster het volgende:
Geen Stenders Latevermaak vanavond dat kan toch helemaal nietWat kan mij dat muziekfestival nou schelen daar in Groningen
ik had niet verwacht dit ooit te zeggen, maar t komt mij wel goed uit. kan ik lekker op tijd naar bed zonder te balen dat ik Robbie mis!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:57 schreef themauster het volgende:
Ik vind het echt dat het een Kijk-ons-eens aanwezig zijn bij een muziekfestival en 2 artiesten live horen spelen geval is. Pure geldverspilling als je mij vraagtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eurosonic/Noorderslag. 3FM is goed bezig. Leuke zender!
Roel heeft het account van Maurice gehacked. Bel snel de politie!!!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vind het echt dat het een Kijk-ons-eens aanwezig zijn bij een muziekfestival en 2 artiesten live horen spelen geval is. Pure geldverspilling als je mij vraagt.
Hij doet hetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik hoop zó dat de @work voicemail leuk is vandaag. Ik zit er hélemaal klaar voor!
Gelukkigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:57 schreef themauster het volgende:
Dat vind ik van elk festival waar ze live uitzenden. Leuk voor de dj's om te zuipen en gratis optredens te zien, totaal niet boeiend voor luisteraars.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vind het echt dat het een Kijk-ons-eens aanwezig zijn bij een muziekfestival en 2 artiesten live horen spelen geval is. Pure geldverspilling als je mij vraagt.
Ik vind het altijd leuk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat vind ik van elk festival waar ze live uitzenden. Leuk voor de dj's om te zuipen en gratis optredens te zien, totaal niet boeiend voor luisteraars.
Nee inddquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsjeblieft zeg, dit is toch geen guilty pleasure?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |