nee, dat moet je nou ook weer niet doenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:57 schreef Sjoegerd het volgende:
Tja was graag Volvo rijder geweest.. Maarja budget he
Keuze zat, maar een 850 is zo gaafquote:Op zondag 16 januari 2011 22:58 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
nee, dat moet je nou ook weer niet doen![]()
Behalve franse of zweedse auto's is er toch keuze genoeg?
Wat? Echt?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Keuze zat, maar een 850 is zo gaaf
Jaquote:
Dan kun je er naar mijn idee gewoon niet mee omgaanquote:Op zondag 16 januari 2011 23:05 schreef von_Preussen het volgende:
Hahahahaha, maar je hebt helemaal gelijk hoor, meer dan 140pk op de vooras is een ramp.
Wat is het verschil met een achterwiel-aangedreven dan precies? Behalve dat je met RWD wat makkelijker kan driftenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:05 schreef von_Preussen het volgende:
Hahahahaha, maar je hebt helemaal gelijk hoor, meer dan 140pk op de vooras is een ramp.
Heb eens een Audi A6 2.7 TDI gereden (190pk op de vooras), bij de acceleratie op een nat wegdek voelde je de wagen gewoon zwemmen en trekken aan het stuur, dito bij snelle bochten.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dan kun je er naar mijn idee gewoon niet mee omgaan
Zie bovenstaande.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een achterwiel-aangedreven dan precies? Behalve dat je met RWD wat makkelijker kan driften
BMW 850i : ))))))))quote:Op zondag 16 januari 2011 23:15 schreef Sjoegerd het volgende:
Ja en met een glad wegdek in een snelle bocht met een RWD glijd je achterkant uit.. Zo heeft alles zijn nadelen..
Prefereer toch een 850 boven een BMW.
quote:
Wie had het net over ergens niet mee om kunnen gaan?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:15 schreef Sjoegerd het volgende:
Ja en met een glad wegdek in een snelle bocht met een RWD glijd je achterkant uit.. Zo heeft alles zijn nadelen..
Prefereer toch een 850 boven een BMW.
Nee, dat is in de praktijk niet zo. Feit blijft wel, vooral met dieselmotoren (vanwege het hogere koppel), dat de vooras dan niet alleen de krachten van het sturen moet verwerken, maar ook de krachten van de acceleratie (immers is het de aandrijfas). En dat voel jij regelmatig tijdens het acceleren en het nemen van snelle bochten, terwijl je bij dezelfde snelheden met achterwielaandrijving minder tot geen last hebt.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:15 schreef Sjoegerd het volgende:
Ja en met een glad wegdek in een snelle bocht met een RWD glijd je achterkant uit.. Zo heeft alles zijn nadelen
In de praktijk ben ik bang dat het alleen godsgruwelijk veel pijn doet, ipv dat het iets duidelijk maaktquote:Op zondag 16 januari 2011 23:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zie het verschil als met 1 hand tussen twee bakstenen rammen of 1 baksteen op je linker- en rechterhand rammen. In dat geval krijgt de hand welke je tussen 2 bakstenen houdt een veel grotere klap te verwerken, terwijl die twee krachten bij de achterwielaandrijving van elkaar gescheiden worden.
haha, en geen BMW familiequote:Op maandag 17 januari 2011 11:15 schreef L0we het volgende:
[..]
In de praktijk ben ik bang dat het alleen godsgruwelijk veel pijn doet, ipv dat het iets duidelijk maakt
Daarom is mijn auto al tijden niet gewassen.. Schijtvogelsquote:Op maandag 17 januari 2011 13:36 schreef WhiteJoker het volgende:
Blegh heb ik m'n auto gewassen, na twee dagen had er een vogel op gescheten, en heeft hij een gele waas van de bomen in de buurt![]()
Zou het maar wel, anders verneuk je je lak!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Daarom is mijn auto al tijden niet gewassen.. Schijtvogels
Ga jij elke dag je auto wassen?quote:Op maandag 17 januari 2011 16:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zou het maar wel, anders verneuk je je lak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |