dankje en nog bedankt voor het aanbod maar ik wil niet mijn probleem de jouwe maken. zeker omdat je zelf al heel wat voor je kiezen hebt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Je CV moet je sowieso updaten omdat je weer meer en andere ervaring hebt opgedaan als een aantal jaar geleden.
Je moet jezelf verkopen en presenteren.
En tegenwoordig kom je heel vaak in vaste dienst na eerst een uitzendbaan. Informeer nou eerst maar eens bij een paar van die tenten.
Dan moet je niet schrijven dat je het niet gaat doen, vind je het gek dat je reacties krijgt dat je het juist wél moet doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nogmaals.. komt denk omdat ik er vandaag nog niet over wil nadenken. en ik doe het heus snel.
ik heb er zo mijn twijfels over, dat is het. alsof er geen andere mogelijkheid bestaat dan een uitzendbureauquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan moet je niet schrijven dat je het niet gaat doen, vind je het gek dat je reacties krijgt dat je het juist wél moet doen.
Internet, krant, etc.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb er zo mijn twijfels over, dat is het. alsof er geen andere mogelijkheid bestaat dan een uitzendbureau
dit is het eerste bedrijf waarbij ik langer werkte dan 6 maanden. dat wil ik niet meer... ik wil gewoon ergens zitten waar ik me fijn voel met fijne collega's. heb verder niet veel eisen behalve een normaal salarisquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef z80 het volgende:
[..]
bedrijven gebruiken uitzendburos vaak om voor hun nieuwe personeel te zoeken.
het bedrijf kan den uit het aanbod een keuze maken, en zonder problemen "testen" voor een iets langere periode dan de standaard proeftijd.
na 6 manden mag een bedrijf een uitzendkracht overnemen/in vaste dienst nemen.
en het voordeel voor jou is dat je bij meerdere bedrijven binnen kunt kijken en ervaring op doen.
Ik denk dat golfer dit puur zakelijk bedoeld en niet persoonlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef FutureFairytale het volgende:
dankje en nog bedankt voor het aanbod maar ik wil niet mijn probleem de jouwe maken. zeker omdat je zelf al heel wat voor je kiezen hebt.
oh betalen ervoor als bemiddelaar? zal er over nadenkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk dat golfer dit puur zakelijk bedoeld en niet persoonlijk
ik weet het niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat wil je zélf ? Dat is denk ik nóg belangrijker
Bij een nootfabriek?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
heb vandaag ook ff gekeken voor nieuw bijbaantje,. heb al een vacature op t oog
Neeheeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef FutureFairytale het volgende:
oh betalen ervoor als bemiddelaar? zal er over nadenken
Het is mijn vakgebied en ik heb alle tijd om je te helpen, hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef FutureFairytale het volgende:
dankje en nog bedankt voor het aanbod maar ik wil niet mijn probleem de jouwe maken. zeker omdat je zelf al heel wat voor je kiezen hebt.
Kan daar erg boos over worden, paar mensen in mijn omgeving waar ik zeer om geef zijn aan de psychofarmaca (geweest) vanwege hun ziektes. Een vriendin van mij is zwaar depressief geweest en is nu van de medicatie af en het gaat goed met haar, mede dank zij haar lieve vriend die enorm veel voor zijn kiezen heeft gehad.quote:
Je mag mij wel helpen over een paar maanden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is mijn vakgebied en ik heb alle tijd om je te helpen, hoor.
oh ik snap em. zakelijke ervaring willen delen met mij.quote:
ik lig dus al 3 uur en kan niet slapen vanwege de hoofdpijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
FFT, als ik je nou eens een tip mag geven en please note: totaal geen smilies hier nu: ga slapen! Je bent moe, je neemt niets meer aan en verzet je overal tegen. Ga slapen, sta morgen gewoon uitgerust op. Dan kijk je er weer met een frisse blik tegenaan.
CV's tunen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is mijn vakgebied en ik heb alle tijd om je te helpen, hoor.
misschien helpt het om de computer af te sluiten en proberen te relaxen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik lig dus al 3 uur en kan niet slapen vanwege de hoofdpijnzou het best willen ja
Ook. En presentatieadviezen geven aan sollicitanten.quote:
Haaa! MopperPee z'n MopperAntennae pikken geMopper op!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
FFT, als ik je nou eens een tip mag geven en please note: totaal geen smilies hier nu: ga slapen! Je bent moe, je neemt niets meer aan en verzet je overal tegen. Ga slapen, sta morgen gewoon uitgerust op. Dan kijk je er weer met een frisse blik tegenaan.
al 2 uur voor me uit gestaard. hielp ook nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
misschien helpt het om de computer af te sluiten en proberen te relaxen?
Bel maarquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
Je mag mij wel helpen over een paar maanden.![]()
/assertief
De slaapkamer muur gaf het op en ging zelf maar liggen en slapen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
al 2 uur voor me uit gestaard. hielp ook niet
wil ik graag maar dat ga je niet voor niks doen hoor!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook. En presentatieadviezen geven aan sollicitanten.
Dat is onderdeel van het vakgebied als W&S consultant. Het geven van tips aan kandidaten.
Ik zoek alvast een parkeerplaats voor jullie...quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wil ik graag maar dat ga je niet voor niks doen hoor!
en rustig muziek luisteren of een beetje lezen in bed?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
al 2 uur voor me uit gestaard. hielp ook niet
Heftig iddquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan daar erg boos over worden, paar mensen in mijn omgeving waar ik zeer om geef zijn aan de psychofarmaca (geweest) vanwege hun ziektes. Een vriendin van mij is zwaar depressief geweest en is nu van de medicatie af en het gaat goed met haar, mede dank zij haar lieve vriend die enorm veel voor zijn kiezen heeft gehad.
Ja hoor, dat doe ik absoluut wel voor niets voor vrienden en vriendinnetjes.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
wil ik graag maar dat ga je niet voor niks doen hoor!
Hoooo!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heftig idd![]()
Depressie is een makkelijk woord, vaak onterecht gebruikt helaas.
Series kijken die je allang kent?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:26 schreef Sarabi het volgende:
en rustig muziek luisteren of een beetje lezen in bed?
als ik achter de laptop kruip in bed duurt het altijd maar nog langer voordat ik in slaap val
optie 1; dan wordt de rest wakkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
en rustig muziek luisteren of een beetje lezen in bed?
als ik achter de laptop kruip in bed duurt het altijd maar nog langer voordat ik in slaap val
"Jezus bij de vrekkenclub geven ze nog maar tien euro per dag uit. ik bestel nog lekker een jurkje!"quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef Sarabi het volgende:
Zat ik weer eens te lezen in het Dieetclubtopic......ze doen echt alleen nog maar aan crashdieeten daar
Ik neem nog wel een koekje
optie 3; ook geen tvquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Series kijken die je allang kent?
hmmm in ruil voor 2 heeele dikke bakken (voor Bluezz en jou) van Pandora?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor, dat doe ik absoluut wel voor niets voor vrienden en vriendinnetjes.
Ik ben niet omkoopbaar..maar lekker is het wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:29 schreef FutureFairytale het volgende:
hmmm in ruil voor 2 heeele dikke bakken (voor Bluezz en jou) van Pandora?
ja nou ik kom echt niet zonder iets hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben niet omkoopbaar..maar lekker is het wel.![]()
Maar echt: gewoon even binnenkort je CV een keer samen doornemen en fine-tunen.
Weer een hele nieuwe stap veur dich!!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer nog een paar nachtjes en dan zijn we soort van buren, tijdelijk
Het was een grapjequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
"Jezus bij de vrekkenclub geven ze nog maar tien euro per dag uit. ik bestel nog lekker een jurkje!"![]()
memo, vertel eens over de vacature!
Het schijnt dat Job Cohen het EK shorttrack gaat analyserenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
Ik duik weer even in Michel Roux.
Ranomi Kromoniblowjob-item is weer afgelopen bij P&W.
verrrrtel! Ik ga uit eten. Tapa's vermoed ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het was een grapje
Ik heb wel al zitten bedenken wat ik morgen ga eten
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
verrrrtel! Ik ga uit eten. Tapa's vermoed ik.
Niets spannends hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
verrrrtel! Ik ga uit eten. Tapa's vermoed ik.
ja zeg dat en dat snapte ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weer een hele nieuwe stap veur dich!!!
Is lokaal accent.
Manchego, rauwe ham en geroosterde paprika's, sign me upquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Visualiseerrrrrrr
ik kan echt niet alles visualiseren hier wat ik denk hoor. dan heb ik morgen een scheiding aan mijn broek!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Visualiseerrrrrrr
zeg mopperfeet, nog bekende plaatjes gezien?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Manchego, rauwe ham en geroosterde paprika's, sign me up
Wij lassen morgen weer een fajita friday in en nu hoop ik maar dat ik zin heb in eten. Getver, ik ben vooral mijn eigen ge-emmer zo zatSorry als ik loop te klagen hier
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Manchego, rauwe ham en geroosterde paprika's, sign me up
och dat doen we allemaal toch wel eens?quote:Wij lassen morgen weer een fajita friday in en nu hoop ik maar dat ik zin heb in eten. Getver, ik ben vooral mijn eigen ge-emmer zo zatSorry als ik loop te klagen hier
Dat Goldeneye-dingquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:54 schreef Duderella het volgende:
zeg mopperfeet, nog bekende plaatjes gezien?
Gaaf is dat ding, en groot ja. in Rincon hebben we wat rondgewandeld en lekker gegeten en gedronken. En geouwehoerd met de surfdudes. gewoon wat sfeersnuiven.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat Goldeneye-dingEcht akelig groot is het hè! Wat hebben jullie nog allemaal gedaan in Rincon? En was in in SJ wèl iets te doen met oud&nieuw?
Is toch ook heel erg fijn? Studenten begeleiden blijft ook deels je gevoel volgen en soms moet je even merken dat het goed zit.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:05 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had trouwens voor de vakantie een akkefietje gehad met een student die zich nogal vervelend had gedragen in mijn les - vandaag kwam ik 'm tegen en hij bleek er zelf ook nogal mee in zijn maag te zitten dus ik heb wel even mijn frustratie ge-uit (maar ik was beduidend beschaafder dan ik voor kerst zou zijn geweest) en het allemaal netjes uitgepraat en dat is wel goed voor mijn zen!
En ik vond het sowieso leuk want de studenten van vandaag heb ik dus al twee jaar eerder in de klas gehad en ondanks dat je best weleens narigheid met ze hebt, is het toch wel leuk omdat ze mij ook goed kennen en me tòch wel leuk vinden.
Gut, wat heb ik een boel bevestiging nodig
We zijn niet anders gewend van iedereenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:11 schreef Duderella het volgende:
Trusten (mijn iPad maakt daar gristen van trouwens)
Grappig, maar ik begrijp ze nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
Trusten!
Iemand hier die van t-shirts met grappige Chinese communistische prints houdt? Ik heb zin om wat te bestellen bij Plastered 8. Heb in Beijing een met deze print gekocht:
[ afbeelding ]
Maar er zijn nog wel meer leuke.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:20 schreef golfer het volgende:
Oh gezellig, Xena gooit een nog levende muis voor mijn voeten en begint vervolgens eerst haar kop te kraken en smakt nu de rest naar binnen.
Nee, die waren al op.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:21 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
En dat terwijl jij bezig was de garnalen te kraken?
Misschienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:20 schreef golfer het volgende:
Ga je nou volgende week al die experimenten van je op ons uitproberen op ons?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:22 schreef golfer het volgende:
Nou ja, in het kader van dit soort lekkernijen gaan we nog maar even de erst van Michel Roux bekijken.
En goede zelfgemaakte hamburger is nooit te versmaden hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:22 schreef PdeHoog het volgende:
MisschienHet kipfilet-experiment is bedoeld voor a.s. zondag iig en de hamburgers eigenlijk als avondeten morgenavond
Hoezo? Wilde je hamburgers eten?
Ik zal er eens over nadenkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
En goede zelfgemaakte hamburger is nooit te versmaden hoor.
Yups. Erg leuk en Michel Roux is zo'n fijne, oprechte man.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het is dus wel een leuke serie? Dan ga ik ook ff aan de download nl.
Er is ook weinig aan te begrijpen; het zijn gewoon oude logo's en motto's en leuzen en dingen. Van die Scientist Hero bijvoorbeeld, dat was gewoon een poster in een grijs verleden om erop te wijzen dat de vrouwelijke wetenschappers de helden van de communistische heilsstaat zijn etc.quote:
Rund, dus medium.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zal er eens over nadenkenWil je hem doorbakken of half rauw?
Ah okquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:23 schreef PdeHoog het volgende:
[quote]Op vrijdag 14 januari 2011 00:24 schreef ColdFeet het volgende:
Er is ook weinig aan te begrijpen; het zijn gewoon oude logo's en motto's en leuzen en dingen. Van die Scientist Hero bijvoorbeeld, dat was gewoon een poster in een grijs verleden om erop te wijzen dat de vrouwelijke wetenschappers de helden van de communistische heilsstaat zijn etc.
Het meeste is gewoon authentiek design.
Ik probeer een recept vna Claudia Roden iets minder kluifgevoelig te makenquote:
Ja, alles tot nu toe gezien. Erg leuk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:27 schreef ColdFeet het volgende:
Gezellig, na-middernachelijke SCEigenlijk kan ik nog wel even een Spaanse Schaepje gaan kijken, volgens mij heb ik er een paar gemist. Volgen jullie 't nog, B&G?
Hoe rood is dat van binnenquote:
die liedjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:27 schreef ColdFeet het volgende:
Gezellig, na-middernachelijke SCEigenlijk kan ik nog wel even een Spaanse Schaepje gaan kijken, volgens mij heb ik er een paar gemist. Volgen jullie 't nog, B&G?
Staat in de queuequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups. Erg leuk en Michel Roux is zo'n fijne, oprechte man.
Hmmm...goed idee eigenlijk welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:32 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, vaak is het bij Claudia ook simpelweg dat er wel wat zout bij mag, misschien helpt dat?
Uiteraardquote:Oh, willen jullie nog verhalen horen over Burkina?
Een hele kip moet zeker niet in folie en ook filet zou ik op 't einde nog even zonder doen, anders wordt het zo... zompig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:33 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...goed idee eigenlijk welEn ik denk dat er wat honing overheen gaat nog, maar ik vraag me af wat handiger is: om de kip dan in alu te pakken of niet. Ik wilde hem in alu houden om hem niet te droog te maken.
Nee johquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een hele kip moet zeker niet in folie en ook filet zou ik op 't einde nog even zonder doen, anders wordt het zo... zompig.
Je beleeft zo eens watquote:OK, Burkina. Naieveling die ik ben denk ik eigenlijk altijd dat ik me overal wel red met EngelsMaar niet in BF natuurlijk. Ik schat dat zo'n 20% van de mensen daar Frans spreekt en de rest alleen maar lokale talen. Dat was dus wel behelpen; mijn Engels is vrij aardig maar mijn Frans nogal vastgeroest. Afijn, waar je dus ook heel snel achterkomt als je met mensen in contact komt: bijna niemand kan lezen en schrijven
Volgens mij heeft BF ongeveer de laagste graad van alfabetisering wereldwijd en dat levert best weleens pijnlijke situaties op, bijvoorbeeld als je je moet registreren bij een hotel of buskaarten moet kopen op naam. Het vervelende is ook dat mensen zich er merkbaar voor schamen.
Echt heel apart om mee te maken!
Oh en we hadden een keer iets grappigs, we zaten in Gaoua in een café (lees: enkele aan elkaar getimmerde planken voor de schaduw, een houten bank, een pan kokend water en een potje nescafé. Het went), en we wilden later die dag per bus naar Ouagadougou. Er komt een dikke meneer naast ons zitten die er wel redelijk snugger uitziet, dus ik vraag in mijn beste Frans waar ik kaartjes kan kopen voor de bus naar Ouaga. Ohhhh, geen probleem, zegt de meneer, hij werkt bij TSR, de busmaatschappij. Om dat te bewijzen trekt hij een morsig papiertje uit zijn broekzak waar het logo van TSR opstaat. Hij is de kassier, we moeten hem maar 12000 franc (=18 euro = 2x modaal maandloon in BF ongeveer) geven en dan regelt hij het wel voor ons, kunnen we met de bus van 2 uur mee. Hmm. We besluiten het toch maar te doen want we hebben ook geen nummer van het busstation en nou ja. Dus wij geven hem geld, hij schrijft op een papiertje zijn telefoonnummer en daar scheiden onze wegen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:53 schreef ColdFeet het volgende:
Dusss wij lopen verder met een beetje een vaag gevoel van 'zijn we nou genaaid of hoe zit dat?'
Afijn, om een uur of een vertrekken we met rugzakken naar het minibusstation waar we een dag eerder waren aanbeland. Daar treffen we de chauffeur van een dag eerder, die ons zeer hartelijk begroet en vertelt dat het officiele busstation nog een eind verderop is en dat er geen taxi's gaan, maar hij zal ons wel even helpen. Heel veel consternatie, wij wachten en zien met lede ogen hoe de tijd verstrijkt, komt er een vriendje van de chauffeur dat zegt dat 'ie ons wel zal helpen; hij brengt ons met de motor. Een voor een. Dit druist wel een beetje tegen ons gevoel in - nooit elkaar uit het oog verliezen, toch? Maar ja, wat moet je dan... Dus, eerst Meneer achterop de motor, ik ga in de schaduw zitten met mijn kindle, maar heb meteen 20 jongetjes om me heen staan die dat allemaal machtig interessant vinden, le blanc avec ordinateur![]()
Een kwartier later komt de kerel terug en brengt 'ie mij ook weg. Zonder er iets voor te vragen verder! Ongelooflijk. En op het busstation belt Meneer het nummer van die ochtend, en de dikke meneer blijkt helemaal bezorgd te zijn geweest dat hij ons nummer niet had en of we nog wel kwamen en komt direct aangerend met onze tickets en zo halen we de bus van twee uur nog net
Echt, ze zijn er zo ontzettend behulpzaam
Thnxquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:54 schreef ColdFeet het volgende:
Ik weet het, maar ik ben klaarwakkerSlaap wel, Peetje!
Danku. Slaap lekker KoudVoetje.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:22 schreef ColdFeet het volgende:
Beddekestijd! Veel plezier hier nog allenEn golfert een extra
Woonden allebei vroeger in ons huidige dorp.quote:In zijn huis in Engeland is Albert
Heijn op 83-jarige leeftijd overleden,
de kleinzoon van de oprichter van de
supermarktketen Albert Heijn.Hij was
jarenlang voorzitter van de raad van
bestuur van Ahold.
Albert Heijn woonde de laatste jaren in
Engeland en was formeel niet meer bij
Ahold betrokken.Hij begon in 1949 bij
het bedrijf en was van 1962 tot 1989
voorzitter van de raad van bestuur.
Hij was de broer van Gerrit Jan Heijn,
die in 1987 werd ontvoerd en vermoord.
Hier is volop [TL] licht hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:29 schreef DarkElf het volgende:
echt weer de tijd van het jaar waarin ik mij altijd bedenk 'wat is het toch lang donker'![]()
Hopen dat het zonnetje nog komt vandaag, misschien wel tijdens het hardlopen
Kan je er niet zo'n uv lichtbak indraaien? Iedereen vrolijkquote:
Ja verdeurie, waar is je zonnebril als je hem nodig hebtquote:
En verplaatstquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:09 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhMijn wekker op mijn telefoon stond om 06:45. Ik vond hem ook naast mijn kussen
Iets zegt me dat ik die onbewust heb uitgedrukt
Moet je ook op tijd gaan slapenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:09 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhMijn wekker op mijn telefoon stond om 06:45. Ik vond hem ook naast mijn kussen
Iets zegt me dat ik die onbewust heb uitgedrukt
Have funquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja verdeurie, waar is je zonnebril als je hem nodig hebt
Vandaag lang dagje, eerst werken, dan het 'vriendinnenarrangement' met wat collega's. Maanden geleden al afgesproken en betaald, dat scheelt weerEerst uit eten in een sjieke ballentent (Augusta IJmuiden) en aansluitend naar het theater ; soul en discobrothers of zoiets!
Ik sliep hartstikke op tijdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Moet je ook op tijd gaan slapen
En je wekker ergens ver van je bed leggen
Ik zou via GSM nog wel ff BOE kunnen roepen, maar ik vind het zo'n gekut, internet via mob dat je maar gewoon braaf moet wachten tot ik thuis ben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:13 schreef PdeHoog het volgende:
Have fun![]()
Wordt een stille boel in de SC dan
Sun ging ook al uit eten
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:14 schreef DarkElf het volgende:
Hier een, bewust zo gepland vorige week, rustig weekend voor de boeg.
Dus vandaag doe ik al de boodschappen en ga kippensoep makenen ook maar meteen de stoofpot voor zondag (als ik toch al bezig ben nietwaar?) En dan morgen lekker een beetje aanklungelen, even naar de molen, wat spullen kopen voor mijn kast project en verder gewoon even naar zee bijvoorbeeld samen, lekker ergens lunchen ofzo.. Heerlijk
Meer dan eenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Er was zeker weer met een vrouw online
Lekker!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:29 schreef PdeHoog het volgende:
Brood met pindakaasGewoon, omdat het kan!
Zonde van de Calve Pindakaasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Lekker!beetje sambal op? Nog lekkerder
Nee, ik eet het bij hoge uitzondering en TARA is verslingerd aan Calvéquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zonde van de Calve PindakaasHeb jij die Faja Lobi-pindakaas wel eens geprobeerd?
Die is best pittig
*zucht*quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou via GSM nog wel ff BOE kunnen roepen, maar ik vind het zo'n gekut, internet via mob dat je maar gewoon braaf moet wachten tot ik thuis ben.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, ik eet het bij hoge uitzondering en TARA is verslingerd aan Calvé
Zeker, hij heeft ook al zo'n leuke vrouw gekozenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Tara heeft gewoon een goeie smaak
Sterktequote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:37 schreef freecell het volgende:
Hmmm, ik heb nog een uur
Heb ik ook een keer tijd over 's morgens
En dan de APK
Daar kan ik echt NIET over oordelenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Zeker, hij heeft ook al zo'n leuke vrouw gekozen
he, je kon toch niet hardlopen vandaag?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:29 schreef DarkElf het volgende:
echt weer de tijd van het jaar waarin ik mij altijd bedenk 'wat is het toch lang donker'![]()
Hopen dat het zonnetje nog komt vandaag, misschien wel tijdens het hardlopen
Na de meet misschienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar kan ik echt NIET over oordelen
Succes!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:40 schreef PdeHoog het volgende:
Ik moet eigenlijk naar kantoor heNou...laat ik maar gaan dan
Tot over een half uurtje a drie kwartier
Ja lekker oeverloos ouwehoeren over het werkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz: leuk zo'n vriendinnenavond! Have fun
niet eens over kinderen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja lekker oeverloos ouwehoeren over het werk
Na de meet heb ik zeker een oordeel over jouquote:
Thnxquote:Succes!
De dag des oordeelsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:34 schreef PdeHoog het volgende:
Na de meet heb ik zeker een oordeel over jouEn over Tara. En over L. En ook over de baby
Ik heb gewoon een oordeel over iedereen
Nou breng je het wel heel erg doomerigquote:
Veel plezierquote:Oh jongens wat is het lekker om gewoon met je eigen werkzussen op je vertrouwde plekje te zitten
Als het om vrouwen gaat?quote:
Mannenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ja wat anders? als het om mannen gaat?
Ik niks. Ik zou me wel voor kunnen stellen wat vrouwen ermee moetenquote:
Ik heb ook wel wat ideetjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik niks. Ik zou me wel voor kunnen stellen wat vrouwen ermee moeten
Ik ga maar eens balanslijstjes tellenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik niks. Ik zou me wel voor kunnen stellen wat vrouwen ermee moeten
De kaartjes hebben gewoon vaste prijzen en ze waren idd 6000 per stuk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 07:12 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen, mooie verhalen zijn dat CFen dan nog hé stel nou dat die man van de buskaartjes er zelf ook wat aan verdiende bijvoorbeeld, omdat de kaartjes iets goedkoper waren dan hij tegen jullie zei bijv, wat dan nog? Hij blij, jullie blij, iedereen blij.
Nu? Hier? Aan de baolie?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:10 schreef kaasplankje het volgende:
Zing een liedje voor me Bluezz, zing een liedje voor me Bluezz
Jawohl herr Käse. En u?quote:
Wat een dagelijkse bewegoeng tochquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:26 schreef Duderella het volgende:
Jawohl herr Käse. En u?
Ik ga een ferm potje joggen nu. Tot later!
Live from Baliquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nu? Hier? Aan de baolie?![]()
*Schraapt keel.......
@FF zo 30 jan
Minstens tien kilometer?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jawohl herr Käse. En u?
Ik ga een ferm potje joggen nu. Tot later!
Neehoor, vrij vandaag. Al een tijdje wakker en goed geslapenquote:
Van alle spullen van de supermarkt waar ik werkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:26 schreef ColdFeet het volgende:
Sarabi, balanslijstjes? Van je geld of je eten?
Rare lunches zijn de lekkerste vaakquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:46 schreef DarkElf het volgende:
beetje een rare lunch vandaag; nu een broodje met zelfgemaakte tonijnsalade van gisteren en straks nog een half kopje knolselderijsoep en heb ook nog een klein beetje venkelratatouille liggen en ik vind het zonde om weg te gooien dus dan maar een rare lunch
Raar maar wel lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:46 schreef DarkElf het volgende:
beetje een rare lunch vandaag; nu een broodje met zelfgemaakte tonijnsalade van gisteren en straks nog een half kopje knolselderijsoep en heb ook nog een klein beetje venkelratatouille liggen en ik vind het zonde om weg te gooien dus dan maar een rare lunch
Bellen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wil verdorie antwoord vna het ziekenhuisIk heb gistermiddag al gemaild dus ze hebben hem nu gelezen en ik wil antwoord
Sterktequote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:52 schreef Bluezz het volgende:
Lekker allemaal hoor
Ik heb niks van thuis mee, dus ik laat me verrassen in het restaurant zometeeen
Nee. Staat beetje stom he bij een sollicitatiequote:
ah op die fiets...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Staat beetje stom he bij een sollicitatie
Holaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:53 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiedag!
Mijn fiets wordt vertroeteld bij de fietsenmaker.
Net de UWV-test doorgesproken, was leuk!
Neequote:
Ik ga de resultaten invoeren in de competentie-atlas van het UWV en kijken of daar een beroep/richting uitkomt. En terug naar de gemeente om dat door te spreken/advies te vragen als ik er niet uitkom.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hola
Wat is nu de verder procedure?
Competentie atlasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:56 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga de resultaten invoeren in de competentie-atlas van het UWV en kijken of daar een beroep/richting uitkomt. En terug naar de gemeente om dat door te spreken/advies te vragen als ik er niet uitkom.
vind ik niet. Laat zien dat je het echt wilt. (let op; dit zeg ik hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Staat beetje stom he bij een sollicitatie
Ach meid van binnen ben je toch een zonnestraaltjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:57 schreef FutureFairytale het volgende:
was erg vroeg dus bij hema ontbijt/lunch gehaald voor als ik straks thuis ben; baguette ham/rucola/mayo. Zo lekker!gisteren ook op en kost maar 2 euro
. Ben benieuwd wat psychi gaat zeggen. Mn vader drukte zachtjes uit vanochtend dat ik er niet zo florissant uitzie maar mn moeder zei gewoon dat ik verlopen was haha. Vandaag dus geen foto's
*baggert oren uitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:59 schreef FutureFairytale het volgende:
vind ik niet. Laat zien dat je het echt wilt. (let op; dit zeg ik he)
haha ja dan weet ik dus genoeg over hoe ik eruit ziequote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ach meid van binnen ben je toch een zonnestraaltje
Wat was dat boekje ook alweer?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Competentie atlas![]()
Wil je het boekje over het Peters Principe lenen?
Ben benieuwd
ik val soms best mee hoorquote:
Nee, ze hebben hun zonnebril vergeten!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik val soms best mee hoorhmm, zo zit ik met 7 man in wachtkamer en nu alleen. Stink ik ook nog?
waarom maak jij altijd lieve opmerkingen naar mij?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, ze hebben hun zonnebril vergeten!
Zo ben ik nu eenmaal en het bewijs is geleverd: in de test had ik een 10 voor hartelijkheid!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom maak jij altijd lieve opmerkingen naar mij?
ik had je een 11 gegevenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zo ben ik nu eenmaal en het bewijs is geleverd: in de test had ik een 10 voor hartelijkheid!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:02 schreef FutureFairytale het volgende:
ik val soms best mee hoorhmm, zo zit ik met 7 man in wachtkamer en nu alleen. Stink ik ook nog?
Nou, persoonlijk wacht ik gewoon even af hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind ik niet. Laat zien dat je het echt wilt. (let op; dit zeg ik he)
Echt? Wat leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:06 schreef krakkemieke het volgende:
Zo ben ik nu eenmaal en het bewijs is geleverd: in de test had ik een 10 voor hartelijkheid!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, echt leuk! Veel dingen had ik wel verwacht, maar bv bij 'mensen coachen' scoorde ik onverwacht boven gemiddeld.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:14 schreef golfer het volgende:
Teruggelezen.
Ik ruik FFT helemaal hier. *knijper op neus zet*
En wat een leuke uitkomsten van die test, Krakke.
Nou maar hopen dat daar een baan- en functieprofiel uitkomt waar je iets concreets mee kunt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:20 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, echt leuk! Veel dingen had ik wel verwacht, maar bv bij 'mensen coachen' scoorde ik onverwacht boven gemiddeld.
Ik zag al tolk/vertaler. Dat is wel concreet, maar die opleiding gaat de gemeente niet betalen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat daar een baan- en functieprofiel uitkomt waar je iets concreets mee kunt.
heb je nu zelf dingen in je hoofd die je zou willen doen? Iets met onderwijs bijvoorbeeld, of iets administratiefs, of of of?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:20 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, echt leuk! Veel dingen had ik wel verwacht, maar bv bij 'mensen coachen' scoorde ik onverwacht boven gemiddeld.
Taal, schrijven, spreken, die dingen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
heb je nu zelf dingen in je hoofd die je zou willen doen? Iets met onderwijs bijvoorbeeld, of iets administratiefs, of of of?
Heb je wel ervaring met een papierversnipperaar?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef krakkemieke het volgende:
En als er niks lukt, komt er binnenkort een vacature op een hete fabriek.
Nee! Verdorie!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je wel ervaring met een papierversnipperaar?
Assistent bij een NT2-opleiding?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:32 schreef krakkemieke het volgende:
Taal, schrijven, spreken, die dingen.
En als er niks lukt, komt er binnenkort een vacature op een hete fabriek.
Je hebt een heel normaal salarisquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:19 schreef FutureFairytale het volgende:
dit is het eerste bedrijf waarbij ik langer werkte dan 6 maanden. dat wil ik niet meer... ik wil gewoon ergens zitten waar ik me fijn voel met fijne collega's. heb verder niet veel eisen behalve een normaal salaris
Sterkte, krak *knuf*quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:38 schreef krakkemieke het volgende:
Onderwijs trekt me niet zo, maar we zien wel.
Ik ga me effe omkleden, zo naar een crematie.
Nog sterker. De secretaresse hier verdient ongeveer 1500 euro bruto.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt een heel normaal salarisJe moet je salaris hier niet met de managers en IT-specialisten vergelijken.
En leuk, dat soort verhalen CF! Ik dacht ook even: potjandu, zijn ze toch opgelicht! En dan bleek dat idd niet zo te zijn
Geen van mijn collega's op de planning verdient zoveel als FFT en zo ken ik er nog wel veel meer. En die hebben een gezin te onderhouden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:23 schreef Anthraxx het volgende:
Nog sterker. De secretaresse hier verdient ongeveer 1500 euro bruto.
Ja, dat dus. Maar geen loonsverhoging in 3 jaar is op zich wel wat raar, vind ik. Alleen FFT"s 'ik kan het niet betalen om op mezelf te gaan wonen!' gaf ons allemaal het idee dat ze dus wel heel weinig moest verdienen. Wat dus niet het geval was.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:33 schreef Stereotomy het volgende:
Uh oh, dus eigenlijk wordt FF wél financieel gewaardeerd door haar baas?
Ligt nog op zolderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:39 schreef golfer het volgende:
2 etages gestofzuigd. Nu even mijn rug zien terug te vinden.
Hebben we niet.quote:
Lijkt me geen pretje als je last van je rug hebtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ai! Dan ligt 'ie dus op het dak. Dat wordt klimmen, golfer.
Nee, lijkt mij ook niks. Toch raar dat als je wat ouder wordt iets simpels als 2 etages stofzuigen zo inspannend kan zijn. Ik heb gewoon even een half uurtje nodig om weer normaal te kunnen lopen en zitten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:42 schreef Isabeau het volgende:
Lijkt me geen pretje als je last van je rug hebt
Inflatiecorrectie zou al prima zijn uiteraard. Maar dat is niet verplicht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Maar geen loonsverhoging in 3 jaar is op zich wel wat raar, vind ik. Alleen FFT"s 'ik kan het niet betalen om op mezelf te gaan wonen!' gaf ons allemaal het idee dat ze dus wel heel weinig moest verdienen. Wat dus niet het geval was.
Írritant zegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, lijkt mij ook niks. Toch raar dat als je wat ouder wordt iets simpels als 2 etages stofzuigen zo inspannend kan zijn. Ik heb gewoon even een half uurtje nodig om weer normaal te kunnen lopen en zitten.
Dat is bruto.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:47 schreef Duderella het volgende:
Is dat bruto of netto, die 1500 euro?
Hier en daar een kleine realitycheck kan af en toe geen kwaad als ik het zo hoor allemaalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:47 schreef Anthraxx het volgende:
Niet dat ik haar baas goed wil praten hoor. Maar het is niet zo dat het echt zo slecht gesteld is als wij dachten.
Ah oké. belangrijker is hoeveel ze er netto van overhoudt, toch?quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:52 schreef golfer het volgende:
FFT heeft ongeveer 1500 netto, de secretaresse bij Annie zit op 1500 bruto.
1500 netto op die leeftijd is fantastisch toch? voor dergelijk werk -niet rot bedoeld.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:52 schreef golfer het volgende:
FFT heeft ongeveer 1500 netto, de secretaresse bij Annie zit op 1500 bruto.
Ik ben ook op 2100 bruto begonnen, als net afgestudeerde. Zo slecht heb ik het echt nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
1500 netto op 32 uur, da's best fors toch?
Vriend van me, TU informaticus, begon op z'n eerste post-afstuderen baantje met 2100 bruto. 36 uur in de week.
Mijn ex, marketing powerpoint maker, begon dan wel weer op 2700 bruto bij een multinational.
Niet zuur, gewoon bitter.
Ja dat komt neer op ca. 2400 bruto en dat vind ik helemaal geen slecht salaris voor iemand van 25 jaar voor 32 uur administratief/secretarieel werk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
1500 netto op 32 uur, da's best fors toch?
Hmmm...ik was 19 en kreeg opeens een belachelijke hoeveelheid geld.....dat maakt indruk hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:57 schreef Duderella het volgende:
Dat jullie dat zo precies weten zeg, wat je verdiende toen je net begon!
Dus je werkt minder en verdient net zoveel?quote:Ik weet het nu nog niet. net zo veel als mijn echtgenoot die voltijd werkt, dat is de enige check die ik ooit heb zekergesteld. maar exacte bedragen beklijven nooit bij me.
Ligt er denk ik aan hoeveel je verdient (als in: meer dan genoeg of net genoeg) en hoe je zelf bent uiteraard...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:57 schreef Duderella het volgende:
Ik weet het nu nog niet. net zo veel als mijn echtgenoot die voltijd werkt, dat is de enige check die ik ooit heb zekergesteld. maar exacte bedragen beklijven nooit bij me.
Ik verdiende 495 GULDEN per maand toen ik begon te werken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:57 schreef Duderella het volgende:
Ik weet het nu nog niet. net zo veel als mijn echtgenoot die voltijd werkt, dat is de enige check die ik ooit heb zekergesteld. maar exacte bedragen beklijven nooit bij me.
En sterker nog ; is dat dan de schuld van de SCquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:58 schreef Stereotomy het volgende:
Maar gaat FF dus nu vrijwel zeker achteruit in loon als ze vertrekt bij de notenboer? Is dit vertrek in dit licht dan wel zo wenselijk?
Ik denk dat ze er misschien financieel op achteruit gaat, maar vermoedelijk op werkplezier een stuk vooruit! Dat is ook wel wat waardquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:58 schreef Stereotomy het volgende:
Maar gaat FF dus nu vrijwel zeker achteruit in loon als ze vertrekt bij de notenboer? Is dit vertrek in dit licht dan wel zo wenselijk?
Gelukkig hebben we mijn riante salaris ook nog duifjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:59 schreef golfer het volgende:
Ik verdiende 495 GULDEN per maand toen ik begon te werken.![]()
En de laatste jaren maakte ik mij er ook niet zo druk meer om met mijn forse salaris.
Als je er zorgeloos van kan leven maakt het ook niet uit.
Alleen nu merk ik wel dat ik er weer mee bezig ben, aangezien de WAO aan een maximum dagloon is gerelateerd en het dus nu wel opeens erg fors inleveren is.
Ja, maar zonder de exacte nummers te kennen is het lastig om dat in de budgettering op te nemen. Volgens haar was meer dan 1x optreden in de week winstgevend. Dus 1x is kostendekkend? Welke vaste kosten en variabele kosten heb je danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:59 schreef Isabeau het volgende:
En FFT verdient nog zwart met dansen, promotiewerk en les geven, toch?
Oh ohquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En sterker nog ; is dat dan de schuld van de SC
Must. Not. Read. Mind.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En sterker nog ; is dat dan de schuld van de SC
Ik weet het omdat het 3.5 jaar geleden wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:57 schreef Duderella het volgende:
adopteer me, kan ik daar ook onder zittenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh ohDe schuldvraag wordt nu neergelegd
Denk dat ik die rechtsbijstandverzekering voorlopig nog maar ff hou
Neequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
adopteer me, kan ik daar ook onder zitten
Ga je je terugtrekken uit Afghanistan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:03 schreef golfer het volgende:
En ik vind dat we ons niet verder teveel met de portemonnee van iemand anders moeten bemoeien.
Hooguit advies hoe er beter gebudgetteerd kan worden.
Ja, en ik stuur geen poltitie-opleiders er achteraan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ga je je terugtrekken uit Afghanistan?
Jij hebt nog 8 (?) maanden de tijd om een leuke nieuwe baan te vinden. Dat moet toch lukken met jouw specifieke achtergrond?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:05 schreef ColdFeet het volgende:
Financiele onzekerheid is gewoon k**. Ik maak me soms ook best zorgen hoorAls is straks werkloos ben...
Ik werk zo min mogelijk hè? nu drie dagen. Maar ik heb wel een baan gezocht waarmee ik dan toch net zo veel verdien. dat ik mijn leven grotendeels wil doorbrengen als een verwende prinses is mijn feestje, en ik wil dat wel helemaal zelf bekostigen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...ik was 19 en kreeg opeens een belachelijke hoeveelheid geld.....dat maakt indruk he
[..]
Dus je werkt minder en verdient net zoveel?Doe je goed
Ik denk het wel, maar ik weet niet of ik nog tot sint-juttemis verder wil met dit specialisme. Misschien is het tijd voor iets anders maar ik weet ook niet wat ik wil. Arghquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:06 schreef golfer het volgende:
Jij hebt nog 8 (?) maanden de tijd om een leuke nieuwe baan te vinden. Dat moet toch lukken met jouw specifieke achtergrond?
Bij verschillende multinationals heb je business courses voor wat ouderequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar ik weet niet of ik nog tot sint-juttemis verder wil met dit specialisme. Misschien is het tijd voor iets anders maar ik weet ook niet wat ik wil. Argh
Misschien ook maar zo'n competentietest bij het UWV doen, zoals Krakke heeft gedaan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:09 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk het wel, maar ik weet niet of ik nog tot sint-juttemis verder wil met dit specialisme. Misschien is het tijd voor iets anders maar ik weet ook niet wat ik wil. Argh
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh ohDe schuldvraag wordt nu neergelegd
Denk dat ik die rechtsbijstandverzekering voorlopig nog maar ff hou
Daar scoor je weer bonuspunten mee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:10 schreef Stereotomy het volgende:
Bij verschillende multinationals heb je business courses voor wat oudereafgestudeerden. Misschien ook leuk om daar eens naar te kijken.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
wat oudere maar slanke afgestudeerden.
Goed ideequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:03 schreef golfer het volgende:
En ik vind dat we ons niet verder teveel met de portemonnee van iemand anders moeten bemoeien.
Hooguit advies hoe er beter gebudgetteerd kan worden.
Jij bent echt mijn voorbeeldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik werk zo min mogelijk hè? nu drie dagen. Maar ik heb wel een baan gezocht waarmee ik dan toch net zo veel verdien. dat ik mijn leven grotendeels wil doorbrengen als een verwende prinses is mijn feestje, en ik wil dat wel helemaal zelf bekostigen.
Je komt lekker bij ons wonen, baantjes genoegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:05 schreef ColdFeet het volgende:
Financiele onzekerheid is gewoon k**. Ik maak me soms ook best zorgen hoorAls is straks werkloos ben...
Mja, ik heb wel makkelijk praten hè. zo'n baan moet je maar net kunnen vinden. ik tel mijn zegeningen echt hoor!quote:
1quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:20 schreef Duderella het volgende:
Mja, ik heb wel makkelijk praten hè. zo'n baan moet je maar net kunnen vinden. ik tel mijn zegeningen echt hoor!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je komt lekker bij ons wonen, baantjes genoeg
Da's waarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mja, ik heb wel makkelijk praten hè. zo'n baan moet je maar net kunnen vinden. ik tel mijn zegeningen echt hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |