dankje en nog bedankt voor het aanbod maar ik wil niet mijn probleem de jouwe maken. zeker omdat je zelf al heel wat voor je kiezen hebt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Je CV moet je sowieso updaten omdat je weer meer en andere ervaring hebt opgedaan als een aantal jaar geleden.
Je moet jezelf verkopen en presenteren.
En tegenwoordig kom je heel vaak in vaste dienst na eerst een uitzendbaan. Informeer nou eerst maar eens bij een paar van die tenten.
Dan moet je niet schrijven dat je het niet gaat doen, vind je het gek dat je reacties krijgt dat je het juist wél moet doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nogmaals.. komt denk omdat ik er vandaag nog niet over wil nadenken. en ik doe het heus snel.
ik heb er zo mijn twijfels over, dat is het. alsof er geen andere mogelijkheid bestaat dan een uitzendbureauquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan moet je niet schrijven dat je het niet gaat doen, vind je het gek dat je reacties krijgt dat je het juist wél moet doen.
Internet, krant, etc.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb er zo mijn twijfels over, dat is het. alsof er geen andere mogelijkheid bestaat dan een uitzendbureau
dit is het eerste bedrijf waarbij ik langer werkte dan 6 maanden. dat wil ik niet meer... ik wil gewoon ergens zitten waar ik me fijn voel met fijne collega's. heb verder niet veel eisen behalve een normaal salarisquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef z80 het volgende:
[..]
bedrijven gebruiken uitzendburos vaak om voor hun nieuwe personeel te zoeken.
het bedrijf kan den uit het aanbod een keuze maken, en zonder problemen "testen" voor een iets langere periode dan de standaard proeftijd.
na 6 manden mag een bedrijf een uitzendkracht overnemen/in vaste dienst nemen.
en het voordeel voor jou is dat je bij meerdere bedrijven binnen kunt kijken en ervaring op doen.
Ik denk dat golfer dit puur zakelijk bedoeld en niet persoonlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef FutureFairytale het volgende:
dankje en nog bedankt voor het aanbod maar ik wil niet mijn probleem de jouwe maken. zeker omdat je zelf al heel wat voor je kiezen hebt.
oh betalen ervoor als bemiddelaar? zal er over nadenkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk dat golfer dit puur zakelijk bedoeld en niet persoonlijk
ik weet het niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat wil je zélf ? Dat is denk ik nóg belangrijker
Bij een nootfabriek?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
heb vandaag ook ff gekeken voor nieuw bijbaantje,. heb al een vacature op t oog
Neeheeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:20 schreef FutureFairytale het volgende:
oh betalen ervoor als bemiddelaar? zal er over nadenken
Het is mijn vakgebied en ik heb alle tijd om je te helpen, hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:17 schreef FutureFairytale het volgende:
dankje en nog bedankt voor het aanbod maar ik wil niet mijn probleem de jouwe maken. zeker omdat je zelf al heel wat voor je kiezen hebt.
Kan daar erg boos over worden, paar mensen in mijn omgeving waar ik zeer om geef zijn aan de psychofarmaca (geweest) vanwege hun ziektes. Een vriendin van mij is zwaar depressief geweest en is nu van de medicatie af en het gaat goed met haar, mede dank zij haar lieve vriend die enorm veel voor zijn kiezen heeft gehad.quote:
Je mag mij wel helpen over een paar maanden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is mijn vakgebied en ik heb alle tijd om je te helpen, hoor.
oh ik snap em. zakelijke ervaring willen delen met mij.quote:
ik lig dus al 3 uur en kan niet slapen vanwege de hoofdpijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
FFT, als ik je nou eens een tip mag geven en please note: totaal geen smilies hier nu: ga slapen! Je bent moe, je neemt niets meer aan en verzet je overal tegen. Ga slapen, sta morgen gewoon uitgerust op. Dan kijk je er weer met een frisse blik tegenaan.
CV's tunen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is mijn vakgebied en ik heb alle tijd om je te helpen, hoor.
misschien helpt het om de computer af te sluiten en proberen te relaxen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik lig dus al 3 uur en kan niet slapen vanwege de hoofdpijnzou het best willen ja
Ook. En presentatieadviezen geven aan sollicitanten.quote:
Haaa! MopperPee z'n MopperAntennae pikken geMopper op!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef PdeHoog het volgende:
FFT, als ik je nou eens een tip mag geven en please note: totaal geen smilies hier nu: ga slapen! Je bent moe, je neemt niets meer aan en verzet je overal tegen. Ga slapen, sta morgen gewoon uitgerust op. Dan kijk je er weer met een frisse blik tegenaan.
al 2 uur voor me uit gestaard. hielp ook nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
misschien helpt het om de computer af te sluiten en proberen te relaxen?
Bel maarquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
Je mag mij wel helpen over een paar maanden.![]()
/assertief
De slaapkamer muur gaf het op en ging zelf maar liggen en slapen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
al 2 uur voor me uit gestaard. hielp ook niet
wil ik graag maar dat ga je niet voor niks doen hoor!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook. En presentatieadviezen geven aan sollicitanten.
Dat is onderdeel van het vakgebied als W&S consultant. Het geven van tips aan kandidaten.
Ik zoek alvast een parkeerplaats voor jullie...quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wil ik graag maar dat ga je niet voor niks doen hoor!
en rustig muziek luisteren of een beetje lezen in bed?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
al 2 uur voor me uit gestaard. hielp ook niet
Heftig iddquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan daar erg boos over worden, paar mensen in mijn omgeving waar ik zeer om geef zijn aan de psychofarmaca (geweest) vanwege hun ziektes. Een vriendin van mij is zwaar depressief geweest en is nu van de medicatie af en het gaat goed met haar, mede dank zij haar lieve vriend die enorm veel voor zijn kiezen heeft gehad.
Ja hoor, dat doe ik absoluut wel voor niets voor vrienden en vriendinnetjes.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
wil ik graag maar dat ga je niet voor niks doen hoor!
Hoooo!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heftig idd![]()
Depressie is een makkelijk woord, vaak onterecht gebruikt helaas.
Series kijken die je allang kent?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:26 schreef Sarabi het volgende:
en rustig muziek luisteren of een beetje lezen in bed?
als ik achter de laptop kruip in bed duurt het altijd maar nog langer voordat ik in slaap val
optie 1; dan wordt de rest wakkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
en rustig muziek luisteren of een beetje lezen in bed?
als ik achter de laptop kruip in bed duurt het altijd maar nog langer voordat ik in slaap val
"Jezus bij de vrekkenclub geven ze nog maar tien euro per dag uit. ik bestel nog lekker een jurkje!"quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:21 schreef Sarabi het volgende:
Zat ik weer eens te lezen in het Dieetclubtopic......ze doen echt alleen nog maar aan crashdieeten daar
Ik neem nog wel een koekje
optie 3; ook geen tvquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Series kijken die je allang kent?
hmmm in ruil voor 2 heeele dikke bakken (voor Bluezz en jou) van Pandora?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor, dat doe ik absoluut wel voor niets voor vrienden en vriendinnetjes.
Ik ben niet omkoopbaar..maar lekker is het wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:29 schreef FutureFairytale het volgende:
hmmm in ruil voor 2 heeele dikke bakken (voor Bluezz en jou) van Pandora?
ja nou ik kom echt niet zonder iets hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben niet omkoopbaar..maar lekker is het wel.![]()
Maar echt: gewoon even binnenkort je CV een keer samen doornemen en fine-tunen.
Weer een hele nieuwe stap veur dich!!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer nog een paar nachtjes en dan zijn we soort van buren, tijdelijk
Het was een grapjequote:Op donderdag 13 januari 2011 23:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
"Jezus bij de vrekkenclub geven ze nog maar tien euro per dag uit. ik bestel nog lekker een jurkje!"![]()
memo, vertel eens over de vacature!
Het schijnt dat Job Cohen het EK shorttrack gaat analyserenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
Ik duik weer even in Michel Roux.
Ranomi Kromoniblowjob-item is weer afgelopen bij P&W.
verrrrtel! Ik ga uit eten. Tapa's vermoed ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het was een grapje
Ik heb wel al zitten bedenken wat ik morgen ga eten
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
verrrrtel! Ik ga uit eten. Tapa's vermoed ik.
Niets spannends hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
verrrrtel! Ik ga uit eten. Tapa's vermoed ik.
ja zeg dat en dat snapte ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weer een hele nieuwe stap veur dich!!!
Is lokaal accent.
Manchego, rauwe ham en geroosterde paprika's, sign me upquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Visualiseerrrrrrr
ik kan echt niet alles visualiseren hier wat ik denk hoor. dan heb ik morgen een scheiding aan mijn broek!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Visualiseerrrrrrr
zeg mopperfeet, nog bekende plaatjes gezien?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Manchego, rauwe ham en geroosterde paprika's, sign me up
Wij lassen morgen weer een fajita friday in en nu hoop ik maar dat ik zin heb in eten. Getver, ik ben vooral mijn eigen ge-emmer zo zatSorry als ik loop te klagen hier
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Manchego, rauwe ham en geroosterde paprika's, sign me up
och dat doen we allemaal toch wel eens?quote:Wij lassen morgen weer een fajita friday in en nu hoop ik maar dat ik zin heb in eten. Getver, ik ben vooral mijn eigen ge-emmer zo zatSorry als ik loop te klagen hier
Dat Goldeneye-dingquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:54 schreef Duderella het volgende:
zeg mopperfeet, nog bekende plaatjes gezien?
Gaaf is dat ding, en groot ja. in Rincon hebben we wat rondgewandeld en lekker gegeten en gedronken. En geouwehoerd met de surfdudes. gewoon wat sfeersnuiven.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat Goldeneye-dingEcht akelig groot is het hè! Wat hebben jullie nog allemaal gedaan in Rincon? En was in in SJ wèl iets te doen met oud&nieuw?
Is toch ook heel erg fijn? Studenten begeleiden blijft ook deels je gevoel volgen en soms moet je even merken dat het goed zit.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:05 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had trouwens voor de vakantie een akkefietje gehad met een student die zich nogal vervelend had gedragen in mijn les - vandaag kwam ik 'm tegen en hij bleek er zelf ook nogal mee in zijn maag te zitten dus ik heb wel even mijn frustratie ge-uit (maar ik was beduidend beschaafder dan ik voor kerst zou zijn geweest) en het allemaal netjes uitgepraat en dat is wel goed voor mijn zen!
En ik vond het sowieso leuk want de studenten van vandaag heb ik dus al twee jaar eerder in de klas gehad en ondanks dat je best weleens narigheid met ze hebt, is het toch wel leuk omdat ze mij ook goed kennen en me tòch wel leuk vinden.
Gut, wat heb ik een boel bevestiging nodig
We zijn niet anders gewend van iedereenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:11 schreef Duderella het volgende:
Trusten (mijn iPad maakt daar gristen van trouwens)
Grappig, maar ik begrijp ze nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
Trusten!
Iemand hier die van t-shirts met grappige Chinese communistische prints houdt? Ik heb zin om wat te bestellen bij Plastered 8. Heb in Beijing een met deze print gekocht:
[ afbeelding ]
Maar er zijn nog wel meer leuke.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:20 schreef golfer het volgende:
Oh gezellig, Xena gooit een nog levende muis voor mijn voeten en begint vervolgens eerst haar kop te kraken en smakt nu de rest naar binnen.
Nee, die waren al op.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:21 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
En dat terwijl jij bezig was de garnalen te kraken?
Misschienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:20 schreef golfer het volgende:
Ga je nou volgende week al die experimenten van je op ons uitproberen op ons?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:22 schreef golfer het volgende:
Nou ja, in het kader van dit soort lekkernijen gaan we nog maar even de erst van Michel Roux bekijken.
En goede zelfgemaakte hamburger is nooit te versmaden hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:22 schreef PdeHoog het volgende:
MisschienHet kipfilet-experiment is bedoeld voor a.s. zondag iig en de hamburgers eigenlijk als avondeten morgenavond
Hoezo? Wilde je hamburgers eten?
Ik zal er eens over nadenkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
En goede zelfgemaakte hamburger is nooit te versmaden hoor.
Yups. Erg leuk en Michel Roux is zo'n fijne, oprechte man.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het is dus wel een leuke serie? Dan ga ik ook ff aan de download nl.
Er is ook weinig aan te begrijpen; het zijn gewoon oude logo's en motto's en leuzen en dingen. Van die Scientist Hero bijvoorbeeld, dat was gewoon een poster in een grijs verleden om erop te wijzen dat de vrouwelijke wetenschappers de helden van de communistische heilsstaat zijn etc.quote:
Rund, dus medium.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:24 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zal er eens over nadenkenWil je hem doorbakken of half rauw?
Ah okquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:23 schreef PdeHoog het volgende:
[quote]Op vrijdag 14 januari 2011 00:24 schreef ColdFeet het volgende:
Er is ook weinig aan te begrijpen; het zijn gewoon oude logo's en motto's en leuzen en dingen. Van die Scientist Hero bijvoorbeeld, dat was gewoon een poster in een grijs verleden om erop te wijzen dat de vrouwelijke wetenschappers de helden van de communistische heilsstaat zijn etc.
Het meeste is gewoon authentiek design.
Ik probeer een recept vna Claudia Roden iets minder kluifgevoelig te makenquote:
Ja, alles tot nu toe gezien. Erg leuk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:27 schreef ColdFeet het volgende:
Gezellig, na-middernachelijke SCEigenlijk kan ik nog wel even een Spaanse Schaepje gaan kijken, volgens mij heb ik er een paar gemist. Volgen jullie 't nog, B&G?
Hoe rood is dat van binnenquote:
die liedjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:27 schreef ColdFeet het volgende:
Gezellig, na-middernachelijke SCEigenlijk kan ik nog wel even een Spaanse Schaepje gaan kijken, volgens mij heb ik er een paar gemist. Volgen jullie 't nog, B&G?
Staat in de queuequote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups. Erg leuk en Michel Roux is zo'n fijne, oprechte man.
Hmmm...goed idee eigenlijk welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:32 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, vaak is het bij Claudia ook simpelweg dat er wel wat zout bij mag, misschien helpt dat?
Uiteraardquote:Oh, willen jullie nog verhalen horen over Burkina?
Een hele kip moet zeker niet in folie en ook filet zou ik op 't einde nog even zonder doen, anders wordt het zo... zompig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:33 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...goed idee eigenlijk welEn ik denk dat er wat honing overheen gaat nog, maar ik vraag me af wat handiger is: om de kip dan in alu te pakken of niet. Ik wilde hem in alu houden om hem niet te droog te maken.
Nee johquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een hele kip moet zeker niet in folie en ook filet zou ik op 't einde nog even zonder doen, anders wordt het zo... zompig.
Je beleeft zo eens watquote:OK, Burkina. Naieveling die ik ben denk ik eigenlijk altijd dat ik me overal wel red met EngelsMaar niet in BF natuurlijk. Ik schat dat zo'n 20% van de mensen daar Frans spreekt en de rest alleen maar lokale talen. Dat was dus wel behelpen; mijn Engels is vrij aardig maar mijn Frans nogal vastgeroest. Afijn, waar je dus ook heel snel achterkomt als je met mensen in contact komt: bijna niemand kan lezen en schrijven
Volgens mij heeft BF ongeveer de laagste graad van alfabetisering wereldwijd en dat levert best weleens pijnlijke situaties op, bijvoorbeeld als je je moet registreren bij een hotel of buskaarten moet kopen op naam. Het vervelende is ook dat mensen zich er merkbaar voor schamen.
Echt heel apart om mee te maken!
Oh en we hadden een keer iets grappigs, we zaten in Gaoua in een café (lees: enkele aan elkaar getimmerde planken voor de schaduw, een houten bank, een pan kokend water en een potje nescafé. Het went), en we wilden later die dag per bus naar Ouagadougou. Er komt een dikke meneer naast ons zitten die er wel redelijk snugger uitziet, dus ik vraag in mijn beste Frans waar ik kaartjes kan kopen voor de bus naar Ouaga. Ohhhh, geen probleem, zegt de meneer, hij werkt bij TSR, de busmaatschappij. Om dat te bewijzen trekt hij een morsig papiertje uit zijn broekzak waar het logo van TSR opstaat. Hij is de kassier, we moeten hem maar 12000 franc (=18 euro = 2x modaal maandloon in BF ongeveer) geven en dan regelt hij het wel voor ons, kunnen we met de bus van 2 uur mee. Hmm. We besluiten het toch maar te doen want we hebben ook geen nummer van het busstation en nou ja. Dus wij geven hem geld, hij schrijft op een papiertje zijn telefoonnummer en daar scheiden onze wegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |