Nee hoor, ik lease bovendien.quote:
Omdat Spanjaarden geen auto's kunnen bouwen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom heef iedereen een hekel aan de Seat Leon als ik vragen mag?
Ik heb er geen hekel aan, ik vind hem best wel oke. Waarom geen golf?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, 's nachts als je ligt te dromen van de goudstandaard mischienquote:
Het is in mijn ogen een onbetrouwbaarder autootje en ik heb niet zoveel "auto emocion" bij die mobile. Dan heb ik toch veel liever een volvo S40, zoek je een diesel of een benzine?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
Het is een VAG. Een Duitse auto met een spaans hoesje dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat Spanjaarden geen auto's kunnen bouwen.
diesel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is in mijn ogen een onbetrouwbaarder autootje en ik heb niet zoveel "auto emocion" bij die mobile. Dan heb ik toch veel liever een volvo S40, zoek je een diesel of een benzine?
Altijd baas boven baas:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, 's nachts als je ligt te dromen van de goudstandaard mischien![]()
Volvo XC60 voor boodschappen en als de honden meemoeten en als mijn vrouw rijd, Mercedes CLS 350 voor mijzelf of als we samen op pad zijn.
Het is een hele mooie auto. Je zit met leasen rond de 3000.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Mooie auto, zal wel aardig prijzig zijn per maand. maar goed je hebt een eigen zaak
Golf is a) voor petjes b) minder opties voor dezelfde prijs als de overige twee auto's c) nog burgerlijker dan deze twee auto's.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:15 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik heb er geen hekel aan, ik vind hem best wel oke. Waarom geen golf?
Een onbetrouwbaar hoesje dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is een VAG. Een Duitse auto met een spaans hoesje dus.
Welke golf uit welk bouwjaar dan? De nieuwe golf heeft echt niet het petjes imago.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Golf is a) voor petjes b) minder opties voor dezelfde prijs als de overige twee auto's c) nog burgerlijker dan deze twee auto's.
Ja maar jij bent student, toen ik student was had ik nog niet eens een fietsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Altijd baas boven baas:
een fiets![]()
en soms een VIRM.
Volgens mij is het onderstel exact hetzelfde bij Seat en VW.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:20 schreef Tem het volgende:
Seat Leon is ook voor petjes. Daarnaast een golf is betrouwbaarder
Dan zeker de Volvoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:22 schreef Mutant01 het volgende:
Ik lease trouwens niet, dus het is wel auto voor de wat langere termijn.
Ugh...fuuuuuuuuuuuuuugly!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:21 schreef eriksd het volgende:
Ik wil later met de trein naar mijn werk en als eigen auto een Cadillac CTS. Als eerste auto dan hé
De nieuwe Lexus is pas fraai. Lexus CT 200.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:22 schreef Mutant01 het volgende:
Ik lease trouwens niet, dus het is wel auto voor de wat langere termijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |