Inderdaad.quote:
Die ene man lijkt op Jan Mulder, jaah.quote:
Die ene man?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:54 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Die ene man lijkt op Jan Mulder, jaah.![]()
[ afbeelding ]
Hogeschool Zeeland he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:54 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Die ene man lijkt op Jan Mulder, jaah.![]()
[ afbeelding ]
Ik kon het wel zien.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hogeschool Zeeland he?
de HZ webmail laat geen hotlinken van plaatjes toe
Vet als ik opnieuw inlog zie ik hem weer, maar ik zal hem opnieuw plaatsen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:05 schreef Cerbie het volgende:
Omdat 'ie al in je cache stond/je al ingelogd was![]()
Lijkt me niet. Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:02 schreef mlg het volgende:
Zijn D66'ers eigenlijk voor minderjarige sex? Pedofilie.
Ik bedoel de stemmers. Kwam tot de kwalijke conclusie dat de partij het wil legaliseren. Ik hoorde Tom laatst ook al over opheffen van de leeftijd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Hoe kom je daar nu weer bij?
Dat is Val Kilmerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:10 schreef TomLievense het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man lijkt op Jan Mulder.
Volgens mij verwissel je mij met een ander.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik bedoel de stemmers. Kwam tot de kwalijke conclusie dat de partij het wil legaliseren. Ik hoorde Tom laatst ook al over opheffen van de leeftijd.
Nee, ik ben er zeer zeker van dat jij voor het opheffen van de leeftijdsgrens was. Ik meen zo'n 1 á 2 weken geleden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:11 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Volgens mij verwissel je mij met een ander.
Ik weet niet waar je het over hebt. Wel was er één die de stemgerechtigde leeftijd naar beneden wilde brengen. belachelijk idee trouwens.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:08 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik bedoel de stemmers. Kwam tot de kwalijke conclusie dat de partij het wil legaliseren. Ik hoorde Tom laatst ook al over opheffen van de leeftijd.
Ik ben over 20 min thuis.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt. Wel was er één die de stemgerechtigde leeftijd naar beneden wilde brengen. belachelijk idee trouwens.
Het lijkt mij een typisch delict wat verder kan gaan als klachtdelict. Best of both worlds.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:12 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, ik ben er zeer zeker van dat jij voor het opheffen van de leeftijdsgrens was. Ik meen zo'n 1 á 2 weken geleden.
In ieder geval vind ik dat een erg kwalijke zaak. Ik zit nog op op kantoor, maar zal als ik thuis ben even wat citaten posten.
Bij deze foto lijkt hij er niet op.quote:
Hij lijkt er ook niet op.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:14 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Bij deze foto lijkt hij er niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |