quote:
O_Oquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:55 schreef QuincydeKoster het volgende:
Scrum training in NL van enige Certified Scrum Trainer in Nederland(s): Michael Franken www.zilverline.com
12 Jaar Focus op Exchange Aangevuld met AD, MOM en ISA. C2ICT BV: Complexe Server Migraties www.c2ict.com
SchaamlipCorrectie ¤ 900 Normaal ¤1800 - Dus 50% Korting Kleine Ingreep Groots resultaat ! www.accz.nl/schaamlip
O_O
wutquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:55 schreef QuincydeKoster het volgende:
Scrum training in NL van enige Certified Scrum Trainer in Nederland(s): Michael Franken www.zilverline.com
12 Jaar Focus op Exchange Aangevuld met AD, MOM en ISA. C2ICT BV: Complexe Server Migraties www.c2ict.com
SchaamlipCorrectie ¤ 900 Normaal ¤1800 - Dus 50% Korting Kleine Ingreep Groots resultaat ! www.accz.nl/schaamlip
O_O
I guess? Google weet meer dan ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
O_O
Wil je een schaamlip correctie laten uitvoeren?
Ik wel hoor, buitenkansje ditquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
O_O
Wil je een schaamlip correctie laten uitvoeren?
Dr. Oceanview doet het voor ¤200 kwaliteit gegarandeerdquote:
quote:
Weet jij wel waar een schaamlip zit?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dr. Oceanview doet het voor ¤200 kwaliteit gegarandeerd
Gok dat jij er een besnijdenis van maaktquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dr. Oceanview doet het voor ¤200 kwaliteit gegarandeerd
Ja bij je tanden toch want je schaamt je er voor als je het laat zien.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet jij wel waar een schaamlip zit?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gok dat jij er een besnijdenis van maakt
Nee, maar Deadmau5quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Kent iemand het 6de logo van de linkerrij?
Vertel.quote:
Dat is mijn soundcloud, maar ik weet niet wat dat voor logo isquote:
Ik heb je perongeluk geweigerdquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vertel.
[..]
Dat is mijn soundcloud, maar ik weet niet wat dat voor logo is_
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vertel.
[..]
Dat is mijn soundcloud, maar ik weet niet wat dat voor logo is_
Wat is jouw muzieksmaak?quote:Your musical compatibility with Zeroku1 is Super
Komt me niet bekend voor..quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Kent iemand het 6de logo van de linkerrij?
OV ook alquote:
Sorry, ik heb hongerquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:07 schreef Teal het volgende:
[..]
OV ook al
Ik maak er nog wel een paar bij, TOSTI PARTY @MY HOUSE
Your musical compatibility with Beachview is SUPERquote:
Een goeie meetquote:
House/dance?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Beachview is SUPER
Music you have in common includes deadmau5, Adele, Inna, David Guetta and Keane.
Serieus?quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:09 schreef Teal het volgende:
[..]
Een goeie meet
@Amersfoort hebben ze een restaurant waar ze alleen maar tosti's verkopen
In principe allesquote:
Lijkt me wel. Kwam hij uit de winkel? Of uit de diepvries o.i.d.? Wel goed naar de kleur kijken, als hij grauwig is kun je 'm wegknikkeren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:10 schreef 92Merel het volgende:
Zou ham van vanmiddag die niet in de koelkast heeft gelegen nog goed zijn?
Winkel, op een broodje met tomaat, roomkaas en sla.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Kwam hij uit de winkel? Of uit de diepvries o.i.d.? Wel goed naar de kleur kijken, als hij grauwig is kun je 'm wegknikkeren.
Tuurlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:12 schreef Teal het volgende:
[..]
Ga je mee tosti eten met mexicaans biertje
Ooh, da's nog wel goed dan jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Winkel, op een broodje met tomaat, roomkaas en sla.
Maar het smaakt nog goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |