Dacht ik ook al aan je kan dan bijna geen nee zeggenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:59 schreef Janetje het volgende:
Zal zo'n baas leuk vinden, op tv onder druk worden gezet meer uren te geven..
Klopt, wat je zegt...ik ga dagelijks na het werk naar de Appie...je flikkert dan altijd meer in je mand dan je je had voorgenomen...quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:57 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Wanneer je niet dagelijks boodschappen doet maar 2 keer per week, dan kom je met die 50 al een stuk verder.
Wij zaten met z'n vijven op 150 p.w. (inclusief luiers voor de jongste en rokerij voor papa en mama), nu we minder vaak boodschappen doen scheelt dat zo 50 p.w.
Bij de Appie zit je idd zo aan 70 euro per week, makkiequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Klopt, wat je zegt...ik ga dagelijks na het werk naar de Appie...je flikkert dan altijd meer in je mand dan je je had voorgenomen...
Herkenbaar, als ik toevallig twee keer ga, omdat ik iets vergeten ben of zo, dan ben ik veel duurder uit, nog even langs de Gall & Gallquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Klopt, wat je zegt...ik ga dagelijks na het werk naar de Appie...je flikkert dan altijd meer in je mand dan je je had voorgenomen...
Nee niet echt alleen die vrouw doet heel erg moeilijk ze werkt heel weinig kwa aantal uren en ze wil niet meer en ze geven 1100 euro per maand uit aan pinnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:02 schreef fratsman het volgende:
Stik, te laat ingeschakeld!Heb ik al wat spannends gemist?
Een Appie hebben wij hier niet, wel de net zo dure "buurtsuper". Fietsen we liever even langs de Lidl of Aldi (beide binnen 10 minuten) en dat scheelt ook een hoop geld. Bepaalde dingen halen we wel bij de C1000, zit ook lekker dichtbijquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:03 schreef fespo het volgende:
is er een verband tussen lelijke mensen en schulden?
Dat laatste had ik even niet gehoord, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:05 schreef fratsman het volgende:
Als ik die kerel al zag staan is het echt geen vent die zn wijf van repliek dient.
edit:
Een energierekening van 300 euro?!?
Ik verdien nog meer en ik ben 21 Maar ik maak meestal wel iets meer dan 40 uur per weekquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Met zijn jobhopperij is zijn salaris niet echt gestegen...1650 netto voor een 40(?)-jarige man houdt niet over...
Inderdaad, dan doet ie toch iets verkeerd!quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Met zijn jobhopperij is zijn salaris niet echt gestegen...1650 netto voor een 40(?)-jarige man houdt niet over...
Met een groot gezin loopt het anders idd uit de klauwen...ik kan het me gelukkig veroorloven lekker makkelijk te doen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:04 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Een Appie hebben wij hier niet, wel de net zo dure "buurtsuper". Fietsen we liever even langs de Lidl of Aldi (beide binnen 10 minuten) en dat scheelt ook een hoop geld. Bepaalde dingen halen we wel bij de C1000, zit ook lekker dichtbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |