Die is mooi.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Christan vind ik te lang
Ik hou van Kjeld
Die van ons was niet blond geweest hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef Ynske het volgende:
vroegerwas een zoontje van een teamgenootje bij de hockey die zo heet, echt zo'n bloedje van een blond manneke
Leuk! Ik zou er niet aan hebben gedacht, maar ik vind het heel leukquote:
Ja dat kan dus niet he. Omnummeren namen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef vamperotica het volgende:
ik heb een meisjes bo en eem jonmgens sen en nou lees ik hier dat dat andersom moet...
Nou ja.. kan er ook wel bij... ik vertelde ze altijd al dat we eigenlijk honden wilden, dus ze maar en naam gegeven hebebn die voro jongens, meisjes en honden kon!
Nee, maar tochquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is mooi.(ook al is hij niet helemaal logisch om te schrijven
)
Zijn ze ook nog doggystyle made?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef vamperotica het volgende:
ik heb een meisjes bo en eem jonmgens sen en nou lees ik hier dat dat andersom moet...
Nou ja.. kan er ook wel bij... ik vertelde ze altijd al dat we eigenlijk honden wilden, dus ze maar en naam gegeven hebebn die voro jongens, meisjes en honden kon!
Ja, daar heb ik van gehoord. Maar serieus, ik kende er één irl al daarvóór!quote:
Ik vind het ook een leuke naam maar ook die associëren ze hier blijkbaar met mannenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef nokwanda het volgende:
Leuk! Ik zou er niet aan hebben gedacht, maar ik vind het heel leuk
We hebben het over NL hier he.quote:
Daar ben ik dan weer iets minder van onder de indruk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar tochMelle vind ik ook mooi
Pelle ook, maar das iets harder
En Jurre
Joegoslavisch, eigenlijk hoort het met een c meen ik.quote:
Lquote:
Jurrequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar tochMelle vind ik ook mooi
Pelle ook, maar das iets harder
En Jurre
Haiquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik ken ook een Jarig, mmar dat schrijf je als Yarich![]()
Oh shit....
GOODBYE![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet he. Omnummeren namen.
Annaquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Ik had vroegah op school een Anna Nas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |