Die is mooi.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Christan vind ik te lang
Ik hou van Kjeld
Die van ons was niet blond geweest hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef Ynske het volgende:
vroegerwas een zoontje van een teamgenootje bij de hockey die zo heet, echt zo'n bloedje van een blond manneke
Leuk! Ik zou er niet aan hebben gedacht, maar ik vind het heel leukquote:
Ja dat kan dus niet he. Omnummeren namen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef vamperotica het volgende:
ik heb een meisjes bo en eem jonmgens sen en nou lees ik hier dat dat andersom moet...
Nou ja.. kan er ook wel bij... ik vertelde ze altijd al dat we eigenlijk honden wilden, dus ze maar en naam gegeven hebebn die voro jongens, meisjes en honden kon!
Nee, maar tochquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is mooi.(ook al is hij niet helemaal logisch om te schrijven
)
Zijn ze ook nog doggystyle made?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:06 schreef vamperotica het volgende:
ik heb een meisjes bo en eem jonmgens sen en nou lees ik hier dat dat andersom moet...
Nou ja.. kan er ook wel bij... ik vertelde ze altijd al dat we eigenlijk honden wilden, dus ze maar en naam gegeven hebebn die voro jongens, meisjes en honden kon!
Ja, daar heb ik van gehoord. Maar serieus, ik kende er één irl al daarvóór!quote:
Ik vind het ook een leuke naam maar ook die associëren ze hier blijkbaar met mannenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef nokwanda het volgende:
Leuk! Ik zou er niet aan hebben gedacht, maar ik vind het heel leuk
We hebben het over NL hier he.quote:
Daar ben ik dan weer iets minder van onder de indruk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar tochMelle vind ik ook mooi
Pelle ook, maar das iets harder
En Jurre
Joegoslavisch, eigenlijk hoort het met een c meen ik.quote:
Lquote:
Jurrequote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En Jurre
Haiquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik ken ook een Jarig, mmar dat schrijf je als Yarich![]()
Oh shit....
GOODBYE![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet he. Omnummeren namen.
Annaquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Ik had vroegah op school een Anna Nas
ik hou wel van oudere engelse of keltische namen. Gawain, morgan, morgaine, Fay en zelfs Josephine en vooral Abigail. Als joel een meisje was geweest had ie zo geheten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:04 schreef Ynske het volgende:
k ben niet zo van de engelse namen als jaimie oid of rea gen of destuhnyed
Kjeld is ook echt favoquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer iets minder van onder de indruk.
Ja sorry, maar dit kán gewoon echt niet.quote:
zo moet je dan heten met mijn meisjesnaamquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En Jurre
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Abigail is mijn doopnaamquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik hou wel van oudere engelse of keltische namen. Gawain, morgan, morgaine, Fay en zelfs Josephine en vooral Abigail. Als joel een meisje was geweest had ie zo geheten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Monsters zijn het ... stuk voor stuk!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zijn ze ook nog doggystyle made?
Dan zijn het gewoon puppy's
klinkt heel mooiquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik hou wel van oudere engelse of keltische namen. Gawain, morgan, morgaine, Fay en zelfs Josephine en vooral Abigail. Als joel een meisje was geweest had ie zo geheten.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef Goodbye het volgende:
En laatst kwam ik een paspoort een tweede naam tegen![]()
![]()
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms lijkt douanier me wel een leuk beroep, dan kom je vast veel gekke namen tegen.
Met mijn werk ook en dan kan je tenminste in de lach schietenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahaha
Soms lijkt douanier me wel een leuk beroep, dan kom je vast veel gekke namen tegen.
Siobhan... luv it.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
klinkt heel mooi
net als Siobhan en Eaven ed maar dat is alleen mooi in mn hoofd, zodra ik t mn bek uit moet krijgen breek ik mn tong erover en klinkt t totaal niet.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zo moet je dan heten met mijn meisjesnaamJa, dat moet je ook nog in de gaten houden iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaj vind ik ook mooiEn simpele namen als Siem ook
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
dat hadden wij vandaag, iemand aan de telefoon en een achternaam om galgje mee te spelen, en drank en eten erinquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Met mijn werk ook en dan kan je tenminste in de lach schieten![]()
Oh, wat ergZijn vast ook zat mensen die moeten lachen om mijn achternaam als ze en kopie paspoort van me krijgen
Is een heel gewone turkse naamquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef Ynske het volgende:
wij hadden ook een Denis
en nee, geen n vergeten
zweeds ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is een heel gewone turkse naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |