Je bent toch een sneller en makkelijker doelwit denk ik. Natuurlijk zijn er nog duizend andere redenen waar je om gepest kan worden. Maar kinderen zijn heel snel van niveautje 'Frits hahaha bips' zeg maar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tegelijk maakt het geen drol uit. Als je als kind pispaal bent heeft je naam er weinig mee te maken. Dan ben je dat toch wel. Of juist niet, al heb je de meest achterlijke naam
Het eerste kind met die naam moet nog geboren worden. Zeker een kind van een stel fokkerquote:
en als Frits dan zegt: boem, wat heb je mooie blauwe ogen. Wat zei je nou net?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent toch een sneller en makkelijker doelwit denk ik. Natuurlijk zijn er nog duizend andere redenen waar je om gepest kan worden. Maar kinderen zijn heel snel van niveautje 'Frits hahaha bips' zeg maar.
Whehehe, mijn volgende kat maar FIPO noemenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het eerste kind met die naam moet nog geboren worden. Zeker een kind van een stel fokker
Psies, je hoeft ook geen aanleiding voor handen te geven.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent toch een sneller en makkelijker doelwit denk ik. Natuurlijk zijn er nog duizend andere redenen waar je om gepest kan worden. Maar kinderen zijn heel snel van niveautje 'Frits hahaha bips' zeg maar.
Ik denk het ook wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar zo zijn alle kinderen niet. Gelukkig maarquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en als Frits dan zegt: boem, wat heb je mooie blauwe ogen. Wat zei je nou net?
Wedden dat ie dan niet meer gepest wordt.
Of je volgende kind.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Whehehe, mijn volgende kat maar FIPO noemen
who's there?quote:
Griep denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of je volgende kind.
Wat is er nou met Samara? Ik las laatst met een half oog iets. Had geen tijd om verder te lezen.
Nee, ik had die wetenschappelijk onderzoek zijn gang moeten laten gaan zeker.quote:
FIP iddquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:39 schreef oh-oh het volgende:
Fipo is ook maar een rare naam voor een kat, klinkt als een kattenziekte
To Who, sukkelquote:
Da's een leuk verhaal voor later, als hij onder observatie staat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en als Frits dan zegt: boem, wat heb je mooie blauwe ogen. Wat zei je nou net?
Wedden dat ie dan niet meer gepest wordt.
De bewering dat kinderen hard zijn en dat er veel gepest wordt impliceert tegelijk dat kinderen soms ook zo hard zijn om hard te reageren. En de kans dat een kind dat maar vaak genoeg gepest wordt zou zomaar eens zo kunnen reageren. Of jij dat nouquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar zo zijn alle kinderen niet. Gelukkig maarWat een oplossing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |