Zo is MissB hè, trappen als je al ligt! De trut!quote:
Ja, geef mij maar de schuld!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, dat zegt D_K en die zal het vast het beste weten.
Mja, dat is natuurlijk niet netjes. Maar dat wist ik niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij doet ook veel.
Dat geef ik als eerste toe.
Neemt niet weg dat ie me ook als voetveeg gebruikt.
Alleen bij jouquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo is MissB hè, trappen als je al ligt! De trut!
quote:[..]
Ja, geef mij maar de schuld!
Jij kunt toch niet stoken tussen huppel en mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo is MissB hè, trappen als je al ligt! De trut!
[..]
Ja, geef mij maar de schuld!
Ja dat veranderd het wel.quote:
Geeft niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat is natuurlijk niet netjes. Maar dat wist ik niet.
¿QUE? Hij is niet de vader en zij woont in zijn huis? Dat lijkt me al meer dan je redelijkerwijs kan verwachten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat veranderd het wel.
Maar dan nog vind ik dat ie niet moet kijken of hij geld kan sturen, maar dat gewoon moet doen als het kan.
Dat weet ze ook wel. Maar dat geeft niemand het recht een ander persoon als voetveeg te gebruiken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
¿QUE? Hij is niet de vader en zij woont in zijn huis? Dat lijkt me al meer dan je redelijkerwijs kan verwachten.
Truequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
¿QUE? Hij is niet de vader en zij woont in zijn huis? Dat lijkt me al meer dan je redelijkerwijs kan verwachten.
Ik heb het niet erg gevolgd, dus vergeef me als ik vragen stel over dingen die je allang hebt verteld, maar hoezo moeten jullie elkaar vertellen waar jullie zijn? Hoezo krijg jij geld van hem, etc?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geeft niet.
En iets als dit had hij gewoon best wel even door kunnen geven. Logisch toch wel? Het is geen ideale situatie waar we inzitten maar hij doet hard zn best om het echt onmogelijk te maken.
Weet je dat ik ALLES overleg met hem?
Hij zo goed als NIKS!
Als hij thuis is en ik stap zonder iets te zeggen de deur uit. Krijg ik WA, waar ben je? Hoe laat ben je terug?
Vaak nog gevolgd door: Ik moet ook zo weg ik heb afgesproken.
Iets wat hij op zn vroegst 1 uur van tevoren doorgeeft.
Hij weet al ruim een maand dat ik de 21ste een weekend weg ga.
Ik vertel hem ook niks meer. Flikker maar op. Ga idd wel hoer spelen om aan mn poen te komen
Ze hebben 4 jaar een relatie gehad en schijnbaar dit nu zo afgesproken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lieve schat...... als hij dat doet, kan je bij mij terechtquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Hebben jullie enig idee hoe het is om al maanden rond te lopen met een enorme hakbijl boven je hoofd?
Hij heeft zoveel macht nu en hij weet dat. Ik durf gvd niks fout te doen want dan kan hij me zomaar op straat schoppen.
Inmiddels hoop ik dat ie me op straat kicked. Misschien dat ik dan wel eindelijk de hulp krijg die ik overduidelijk nodig heb
Mag ik uithuilen met mijn hoofd tegen je boezem aangedrukt?quote:
Dat lijkt me echt enorm kut... Kan je echt helemaal nergens terecht?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Hebben jullie enig idee hoe het is om al maanden rond te lopen met een enorme hakbijl boven je hoofd?
Hij heeft zoveel macht nu en hij weet dat. Ik durf gvd niks fout te doen want dan kan hij me zomaar op straat schoppen.
Inmiddels hoop ik dat ie me op straat kicked. Misschien dat ik dan wel eindelijk de hulp krijg die ik overduidelijk nodig heb
Volgens mij valt er niets te eisen als hij zo te zien voor het huis en het inkomen zorgt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze hebben 4 jaar een relatie gehad en schijnbaar dit nu zo afgesproken.
Moet hij zich er ook aan houden.
En ook al is het niet zijn kind kan me niet voorstellen dat hij er niet om geeft en dus niet voor eten wil zorgen. Maar dat is mijn mening
Ik heb een zakdoek voor jequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:06 schreef AirwiN het volgende:
Mag ik uithuilen met mijn hoofd tegen je boezem aangedrukt?
Relatie in oktober verbroken na een flinke ruzie, heb nu prachtige deuken in mn auto die er door R. zijn ingeschopt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb het niet erg gevolgd, dus vergeef me als ik vragen stel over dingen die je allang hebt verteld, maar hoezo moeten jullie elkaar vertellen waar jullie zijn? Hoezo krijg jij geld van hem, etc?
Leg maar op je boezem dan.quote:
Heel lief. Maar dat kan dus niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lieve schat...... als hij dat doet, kan je bij mij terecht.... ik verhuis mijn slaapkamer naar mijn woonkamer ... dan heb je zelfs een eigen kamer
Nee.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt enorm kut... Kan je echt helemaal nergens terecht?
Langs het gemeente-loket dus.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Relatie in oktober verbroken na een flinke ruzie, heb nu prachtige deuken in mn auto die er door R. zijn ingeschopt.
Omdat ik geen woonruimte heb zit ik nog in zijn huis.
Omdat ik nog in zijn huis zit heb ik geen recht op uitkering.
Omdat ik op het randje van suïcidaal sta door al deze ellende is een baan zoeken ook niet echt succesvol.
Kortom.
Ik ben de meest kansloze single
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |