Een leesbril zou je best sexy staanquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Is R. de vader van je zoon eigenlijk?
Hihi sorryquote:
Ik deed een ninja editquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Een leesbril zou je best sexy staan
Chagrijn.quote:
Ik heb lenzen. De goedkope soort.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Een leesbril zou je best sexy staan
quote:
Ohja, hij was al 12 ja. Even vergeten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi sorry![]()
Sowieso kon je dat wel uit het verhaal opmaken. 4 jaar relatie en kind van 12
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Djeejs, dat kind is bijna net zo oud als ik!![]()
Zijn er dan alleen nog maar droevige moeders hier?
Voor niks heul hard moeten denken om zo tactisch mogelijk te zeggen dat L-E scheel isquote:
Jank on!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:
Ja sorry, ben niet mijn sprankelende zelf
Hoe jong ben jij danquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:
En bedankt babequote:
Ik ben niet droevig. Ik ben sprankelend en schitterend en onstuimig. Dus.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja nee, dat zegt D_K en die zal het vast het beste weten.quote:
Ik wil niet gemeen doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is niet zijn kind he![]()
Ja ik zal het je nog leuker vertellen.
Een goede vriend van me heeft al verschillende keren gezegd dat als ik geld nodig heb hoef ik maar een gil te geven en dan kan hij me wel helpen.
Ik vind vriendschap best belangrijk en wil dus niet lenen bij hem. Vooral omdat ik het gewoon simpelweg niet kan terugbetalen.
R. vindt dus dat ik maar wel bij die gast moet gaan lenen en vooral niet bij R. om geld moet vragen.
Feit dat ik 4 jaar relatie met R. heb gehad en in zijn huis woon vergeten we dan maar even voor het gemak
We single moms must stick togetherquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Voor niks heul hard moeten denken om zo tactisch mogelijk te zeggen dat L-E scheel is
Of gevoederd wordenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijd zat voor wat? Verhongeren? Ja dat gaat goed komen volgende week
Goed dag, isj fijn ja, isj goed.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
Ik had vandaag echt een goed dag op mijn werk, zo fijn!
Kliekjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We single moms must stick together
Hij doet ook veel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil niet gemeen doenMaar... Ik vind dat hij best heel veel voor je doet...
quote:
Ik moest lachen, hardopquote:
Zo is MissB hè, trappen als je al ligt! De trut!quote:
Ja, geef mij maar de schuld!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, dat zegt D_K en die zal het vast het beste weten.
Mja, dat is natuurlijk niet netjes. Maar dat wist ik niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij doet ook veel.
Dat geef ik als eerste toe.
Neemt niet weg dat ie me ook als voetveeg gebruikt.
Alleen bij jouquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo is MissB hè, trappen als je al ligt! De trut!
quote:[..]
Ja, geef mij maar de schuld!
Jij kunt toch niet stoken tussen huppel en mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo is MissB hè, trappen als je al ligt! De trut!
[..]
Ja, geef mij maar de schuld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |