Hij moet sowieso zorgen dat jij en je zoontje te eten hebbenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja toch.
Hij verwacht wel dat ik duidelijk aangeef wat ik allemaal ga doen en wanneer en hoe lang enz.
Sterf ik vertel hem ook niks meer
Jammer, want ik heb er niks mee.quote:
Ik heb in oktober de relatie verbroken, ik zoek woonruimte, dat gaat niet zo snel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je woont samen met je ex? Dat is wel een hele moderne relatie.
De Caroussel?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:41 schreef ArTiC het volgende:
* ArTiC zingt een vrolijk bzb liedje voor samzz
Maar dit is toch het topic om over zulke dingen te praten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mag ook, maar of je zinnige antwoorden krijgt is de vraag.
Urgentie aangevraagd bij de woningbouwcorporatie?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb in oktober de relatie verbroken, ik zoek woonruimte, dat gaat niet zo snel.
Ja en er kan ook best over gepraat worden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dit is toch het topic om over zulke dingen te praten?
Hehe, ja en ik wel....quote:
Nah dat is mijn taak. Maar als hij gewoon direct toen hij het hoorde mij had gemaild, gewhatsappt, gesmst, gebeld, gepmt, gehyved, whatever (ik ben dus wel heel goed bereikbaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij moet sowieso zorgen dat jij en je zoontje te eten hebben
Doen ze niet meer aanquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Urgentie aangevraagd bij de woningbouwcorporatie?
Doen ze in heel veel gevallen niet meerquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Urgentie aangevraagd bij de woningbouwcorporatie?
Dat geldt voor het hele fenomeen happy Single, getuige het continue jankzakken door bijna iedereen hier.quote:
http://www.interveste.nl/ of andere vorm van tijdelijk wonen?quote:
Ik was bezig met Het stadje kufstein maar als jij de caroussel wil...quote:
Antikraak? Met een kind? Nee dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.interveste.nl/ of andere vorm van tijdelijk wonen?
Mond dicht, bovenlichaam ontbloten, foto maken en opsturen naar mij. Zo doe je mij een plezier, niet door te dreigen met een gagball.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef missbehavin het volgende:
Hehe, ja en ik wel....Pfff, denk je die man een plezier te doen..
Nietsquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en er kan ook best over gepraat worden.
Maar of je wat aan de antwoorden hebt blijft de vraag he
Ja maar dan nog vind ik dat ook gedeeltelijk dus zijn verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah dat is mijn taak. Maar als hij gewoon direct toen hij het hoorde mij had gemaild, gewhatsappt, gesmst, gebeld, gepmt, gehyved, whatever (ik ben dus wel heel goed bereikbaar) dan had ik er rekening mee kunnen houden.
Dan had ik nog een week met 25 euro moeten doen bijvoorbeeld. Dat lukt wel, een beetje.
De OP zou volstaan met een simpel 'Jank on'.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat geldt voor het hele fenomeen happy Single, getuige het continue jankzakken door bijna iedereen hier.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mond dicht, bovenlichaam ontbloten, foto maken en opsturen naar mij. Zo doe je mij een plezier, niet door te dreigen met een gagball.
Tijdelijk wonen is beter dan anti-kraak of bij je ex zitten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Antikraak? Met een kind? Nee dus
Oh, die mag ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik was bezig met Het stadje kufstein maar als jij de caroussel wil...
Het is niet zijn kind hequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar dan nog vind ik dat ook gedeeltelijk dus zijn verantwoordelijkheid.
Das weer beterquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach 1 voordeel dat waar ik me vanmiddag druk om maakte is nu wel weg
Is R. de vader van je zoon eigenlijk?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is niet zijn kind he![]()
Ja ik zal het je nog leuker vertellen.
Een goede vriend van me heeft al verschillende keren gezegd dat als ik geld nodig heb hoef ik maar een gil te geven en dan kan hij me wel helpen.
Ik vind vriendschap best belangrijk en wil dus niet lenen bij hem. Vooral omdat ik het gewoon simpelweg niet kan terugbetalen.
R. vindt dus dat ik maar wel bij die gast moet gaan lenen en vooral niet bij R. om geld moet vragen.
Feit dat ik 4 jaar relatie met R. heb gehad en in zijn huis woon vergeten we dan maar even voor het gemak
Vrouwen die makkelijk tevreden te houden zijnquote:
Eerste zin schatquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Is R. de vader van je zoon eigenlijk?
Tijd zat voor wat? Verhongeren? Ja dat gaat goed komen volgende weekquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das weer beter![]()
Tijd zat volgende week dus?
Pas jij de wiki ff aan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
De OP zou volstaan met een simpel 'Jank on'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |