yup: http://www.ravelry.com/patterns/library/a-flower-hotpadquote:
ik heb hem meteen gequeued...quote:Op zondag 16 januari 2011 15:56 schreef knitwit het volgende:
[..]
yup: http://www.ravelry.com/patterns/library/a-flower-hotpad
Ik vind de eerste foto die er op staat ook een erg mooie variant, maar daar staat het patroon er niet van op. Daar moet ik eerst nog maar eens goed naar kijken.
... halverwege het afwerken... had ik 't maar bij allemaal tijdens het maken van de squares gedaan...
dat valt op zich wel mee als je een pan alleen ermee optilt aan de hengsels, of als je het deksel wil optillen ermee. als je de pannenlap onder een gloeiend hete pan legt, is dat wel sneller dat hij gaat smelten ja... (dat is bij de pannenlappen die ik heb gemaakt van acryl iig...)quote:Op zondag 16 januari 2011 16:20 schreef Inu het volgende:
Oh, hij is echt heel leuk ja!
Maar dat moet waarschijnlijk in katoen of niet? Acryl lijkt me zo snel smelten...
Ja, wij hebben van die pannen zonder plastic aan de hengsels, dus die worden nogal warm... Ik ga het gewoon eens proberenquote:Op zondag 16 januari 2011 16:35 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik heb hem meteen gequeued...superleuk!
[..]
dat valt op zich wel mee als je een pan alleen ermee optilt aan de hengsels, of als je het deksel wil optillen ermee. als je de pannenlap onder een gloeiend hete pan legt, is dat wel sneller dat hij gaat smelten ja... (dat is bij de pannenlappen die ik heb gemaakt van acryl iig...)
Oh, ik heb een oudje van mn oma genomen zonder wikkel, dus daar kan het best aan liggenquote:Op zondag 16 januari 2011 17:07 schreef mijsje het volgende:
heb je wel de goede naald bij de goede draad gebruikt?
(vroeg ze alsof ze het tegen een beginnelingetje had...)
Bij mij bobbelt 'ie ook wel een klein beetje. Als je straks de voor- en achterkant aan elkaar maakt trekt dat wel weer strak (dat deed 't bij mij tenminste)quote:Op zondag 16 januari 2011 17:41 schreef Inu het volgende:
Hij ging nu pas bobbelen in de derde rondeEn ik heb de ch2 vervangen door ch1..
Misschien is filethaken in het rond toch niks voor mij
Ik had een punt teveelquote:Op zondag 16 januari 2011 18:10 schreef knitwit het volgende:
[..]
Bij mij bobbelt 'ie ook wel een klein beetje. Als je straks de voor- en achterkant aan elkaar maakt trekt dat wel weer strak (dat deed 't bij mij tenminste)
Mooi Sanne!
Ohquote:Op zondag 16 januari 2011 18:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik had een punt teveelHeb hem nu redelijk en ben ook die gaatjes erbij aan het doen. Maar ik vind die dcdec wel vreemd... dat is toch ook niet te doen als je begint met 3ch?
Ik heb ook ooit Eeyore proberen te maken NijntjesUK, maar de oren mislukte jammerlijk
Dat verklaart een boel!quote:Op zondag 16 januari 2011 18:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik had een punt teveelHeb hem nu redelijk en ben ook die gaatjes erbij aan het doen. Maar ik vind die dcdec wel vreemd... dat is toch ook niet te doen als je begint met 3ch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |