Tandje erbij ja, ouchquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ghehe dat ie denkt dat ie goed bezig is en het nog een tandje opschroeftnare woordspeling mbt beffen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet je dat het bijna elke week van het jaar is? Op 8 weekjes na dan..
That reminds me vanavond Top Gunquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of hij snapt het niet en denkt dat ie geweldig goed bezig is.
Taking your breath away
Dat hoop ik ook voor jequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Een fictief figuur dat hopelijk wel stopt met beffen als ik begin te hyperventileren
Ik ken geen vrouwen die het fijn vinden als je je tanden gebruikt dan hoor..quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ghehe dat ie denkt dat ie goed bezig is en het nog een tandje opschroeftnare woordspeling mbt beffen
Zal ik het gewoon voor de grap eens proberenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet je dat het bijna elke week van het jaar is? Op 8 weekjes na dan..
Ik denk dat je dan een knietje in je smoel krijgtquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouwen die het fijn vinden als je je tanden gebruikt dan hoor..
Minstensquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan een knietje in je smoel krijgt
Dat is nog best moeilijk te doen als hij met z'n gezicht in je flamoes ligtquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, zetje en hup, die knie erinquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is nog best moeilijk te doen als hij met z'n gezicht in je flamoes ligt
Pics!!quote:
Dat setje van gisteren?quote:
Scherpquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Meteen alle tandjes eruit, hoppa!quote:
We hebben hier te maken met een ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, zetje en hup, die knie erin
Foto'squote:
Spuit 11quote:
Dijen om zijn nek en knijpenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben hier te maken met een ervaringsdeskundige
Dat kan ook leuk zijn jaquote:
Ja ben brieven aan t typen, dan schiet t niet zo opquote:
GVD, daar hou je koppijn aan over, heb een ex die deed dat als ze klaar kwam, automatischquote:
Nee, die hadden ze niet in mijn maat, uiteraardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |