Tandje erbij ja, ouchquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ghehe dat ie denkt dat ie goed bezig is en het nog een tandje opschroeftnare woordspeling mbt beffen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet je dat het bijna elke week van het jaar is? Op 8 weekjes na dan..
That reminds me vanavond Top Gunquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of hij snapt het niet en denkt dat ie geweldig goed bezig is.
Taking your breath away
Dat hoop ik ook voor jequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Een fictief figuur dat hopelijk wel stopt met beffen als ik begin te hyperventileren
Ik ken geen vrouwen die het fijn vinden als je je tanden gebruikt dan hoor..quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ghehe dat ie denkt dat ie goed bezig is en het nog een tandje opschroeftnare woordspeling mbt beffen
Zal ik het gewoon voor de grap eens proberenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet je dat het bijna elke week van het jaar is? Op 8 weekjes na dan..
Ik denk dat je dan een knietje in je smoel krijgtquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouwen die het fijn vinden als je je tanden gebruikt dan hoor..
Minstensquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan een knietje in je smoel krijgt
Dat is nog best moeilijk te doen als hij met z'n gezicht in je flamoes ligtquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, zetje en hup, die knie erinquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is nog best moeilijk te doen als hij met z'n gezicht in je flamoes ligt
Pics!!quote:
Dat setje van gisteren?quote:
Scherpquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Meteen alle tandjes eruit, hoppa!quote:
We hebben hier te maken met een ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, zetje en hup, die knie erin
Foto'squote:
Spuit 11quote:
Dijen om zijn nek en knijpenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben hier te maken met een ervaringsdeskundige
Dat kan ook leuk zijn jaquote:
Ja ben brieven aan t typen, dan schiet t niet zo opquote:
GVD, daar hou je koppijn aan over, heb een ex die deed dat als ze klaar kwam, automatischquote:
Nee, die hadden ze niet in mijn maat, uiteraardquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die hadden ze niet in mijn maat, uiteraard
Een oudrozige met zwarte stippen. Heel leuk en hij zit super! En een hele pleur ondergoed
Ik vroeg me al af wanneer jij met een verhaal van een ex die dat deed zou komenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja ben brieven aan t typen, dan schiet t niet zo op![]()
[..]
GVD, daar hou je koppijn aan over, heb een ex die deed dat als ze klaar kwam, automatisch
Soms heb je dat niet in de handquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer jij met een verhaal van een ex die dat deed zou komen
[..]
Herkenbaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Soms heb je dat niet in de hand
Dat lijkt mij een prima definitie voor pijpen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Soms heb je dat niet in de hand
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een prima definitie voor pijpen!
[..]
kan t niet helpenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat huppel daarop doeldequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kan t niet helpenwas mn 1e vriendinnetje, heb anderhalf jaar gedacht dat t normaal was
Als ik de verhalen zo mag geloven heb jij alles zo beetje meegemaakt op seksgebied. Wat heb je eigenlijk nog niet meegemaakt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kan t niet helpenwas mn 1e vriendinnetje, heb anderhalf jaar gedacht dat t normaal was
Ik heb 'm volgens mij wel gepost gisteren.quote:
Je kon ook zeggen: herkenbaar + 1quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat huppel dat zelf ook wel kan zeggenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk niet dat huppel daarop doelde
Ik heb alleen die ene meegekregen volgens mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm volgens mij wel gepost gisteren.
Zoek de foto wel als ik thuis ben
Onder de gouden waterval van een dikke negerin gelegen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik de verhalen zo mag geloven heb jij alles zo beetje meegemaakt op seksgebied. Wat heb je eigenlijk nog niet meegemaakt?
Doen mensen datquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Onder de gouden waterval van een dikke negerin gelegen.
Ik zit nu serieus waar te wachten op een post van peu dat het geen negerin was maar een ginger ofzoquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Onder de gouden waterval van een dikke negerin gelegen.
Hahaquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nu serieus waar te wachten op een post van peu dat het geen negerin was maar een ginger ofzo
Misschien moet je mijn posts eens wat luchtiger opvatten dan, je hebt nu wel echt kritiek op alles wat ik doe.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kon ook zeggen: herkenbaar + 1
Maar nee jij moet altijd opscheppen over een ex/scharrel die dat deed. Begint patserig over te komen.
[..]
Ik denk dat huppel dat zelf ook wel kan zeggen
Kloptquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien moet je mijn posts eens wat luchtiger opvatten dan, je hebt nu wel echt kritiek op alles wat ik doe.
Hebben eenhoorns dikke lullen?quote:
Ik wilde bijna om pics gaan vragenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hebben eenhoorns dikke lullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |