Pics van je ogen wil ik dan natuurlijk hequote:
Euhm. Ja.. Bijna..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Jawel man, altijd. Aan de lopende band enzquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:21 schreef xFriendx het volgende:
Behalve Huppel, want die is nooit lost
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm. Ja.. Bijna..Parkzicht zit toch vlakbij de euromastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Niet echt, Parkzicht zit bij Kop van Zuid..quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Parkzicht zit toch vlakbij de euromast
Hmm. Hoe kom ik daarbij dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet echt, Parkzicht zit bij Kop van Zuid..
Kan maar zo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee.. In de war met iets anders?
Doe maar luxequote:Op donderdag 13 januari 2011 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan maar zo.
Ik hoefde er nooit heen te rijden, werd altijd gebracht enz
Zelfs licht raakt verdwaald in mijn ogenquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pics van je ogen wil ik dan natuurlijk he
Jawel hequote:
Zo mooiquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zelfs licht raakt verdwaald in mijn ogen
Je kunt best zelf rijden, zo moeilijk is m'n huis niet te vindenquote:
Ja maar toen kon en wilde ik niet rijden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kunt best zelf rijden, zo moeilijk is m'n huis niet te vinden
Je bent nog geen 40+ dus nog altijd jong!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar toen kon en wilde ik niet rijden.
Ik ging erheen om te stappen en was nog jong
Of stekeblindquote:
Slijmbalquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent nog geen 40+ dus nog altijd jong!
Ik kies voor de optie mooiquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Trouwens mis ik dat best wel he. Om echt te verdwalen in iemands blik.
Kijk mij eens diep in de ogen danquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Trouwens mis ik dat best wel he. Om echt te verdwalen in iemands blik.
Wat als ze dan keihard begint te lachen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kijk mij eens diep in de ogen dan
Dan heeft ze geen smaakquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat als ze dan keihard begint te lachen?
Of begint te huilen. Poorten naar de hel kan je beter niet betreden!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat als ze dan keihard begint te lachen?
Hoe weet je dat ze geen smaak heeft als je haar niet eerst hebt mogen proeven?quote:
Heb je het weer over jezelfquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of begint te huilen. Poorten naar de hel kan je beter niet betreden!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze geen smaak heeft als je haar niet eerst hebt mogen proeven?
Ons zonnestraaltje!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of begint te huilen. Poorten naar de hel kan je beter niet betreden!
Zandzakken voor de deur gelegd vandaag?quote:
Neuh bij mij niet nodigquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zandzakken voor de deur gelegd vandaag?
O ja, ons zeer waardeerde lid van de familie Lubbermans!quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja, ons zeer waardeerde lid van de familie Lubbermans!
Slim, op een terp gaan wonenquote:
Roken kan leiden/lijden tot impotentiequote:Op donderdag 13 januari 2011 18:50 schreef missbehavin het volgende:
Zo, eindelijk even relaxen met HIMYM en wat te roken
Och ik heb me toch al voortgeplantquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Roken kan leiden/lijden tot impotentie
How I Met Your Mother?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:50 schreef missbehavin het volgende:
Zo, eindelijk even relaxen met HIMYM en wat te roken
quote:
*gaat snel sigaretten halen*quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Roken kan leiden/lijden tot impotentie
Van vrouwen die roken krijg ik impotentie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och ik heb me toch al voortgeplant
Ik dacht dat Impotentie ook betekende dat je m niet omhoog krijgt?quote:
Oh no! Wat een rampquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van vrouwen die roken raak ik impotentie.![]()
Als ik graag longkanker wil dan bef ik wel een opblaaspop van asbest!
Dat slaat helemaal nergens opquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Van vrouwen die roken raak ik impotentie.![]()
Als ik graag longkanker wil dan bef ik wel een opblaaspop van asbest!
Ja heerlijk, nooit meer moeten presteren!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht dat Impotentie ook betekende dat je m niet omhoog krijgt?
Trouwen is makkelijkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ja heerlijk, nooit meer moeten presteren!
Jouw gezicht ook niet. Ben jij soms een werk van Mondriaan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat slaat helemaal nergens op
scherp!quote:
Dan weet jij niet wat stevig roken kostquote:
Nooit biologie gehad ofzo? Van een rokende vrouw beffen krijg je heus geen longkankerquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jouw gezicht ook niet. Ben jij soms een werk van Mondriaan?
Hangt ervan af.quote:
Geen idee, ik rook nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan weet jij niet wat stevig roken kost
Van roken krijg je minder koppijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is mij tijdens biologie nooit verteldquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nooit biologie gehad ofzo? Van een rokende vrouw beffen krijg je heus geen longkanker
Dan van trouwen??? Dat betwijfel ik!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Van roken krijg je minder koppijn.
Hihiquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Meer de opzet van "De kut van een vrouw staat niet in verbinding met d'r longen.."quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is mij tijdens biologie nooit verteld
Van meeroken tijdens het beffen welquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nooit biologie gehad ofzo? Van een rokende vrouw beffen krijg je heus geen longkanker
Tering wat een geldverspillingquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi
Eigenlijk moet ik ook gewoon stoppen met roken.
Ben er per jaar minimaal ¤2190 aan kwijt
Als ik gebeft word heb ik heus geen tijd om te roken hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van meeroken tijdens het beffen wel
WTF zo veelquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi
Ach ik rook niet maar het geld gaat toch wel opquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi
Dat is ongeveer 44 tankbeurten voor Georgequote:Op donderdag 13 januari 2011 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van meeroken tijdens het beffen wel
Zekers wel, sigaretten zeuren niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan van trouwen??? Dat betwijfel ik!
Zolang als dat duurt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 44 tankbeurten voor George
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik gebeft word heb ik heus geen tijd om te roken hoor
Dat dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik rook terwijl ik gebeft word, doet diegene toch iets niet goed.
Ook niet als je weer moet hyperventileren?quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik gebeft word heb ik heus geen tijd om te roken hoor
owquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
1.60 zitten we al aan of niet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zolang als dat duurt.
Ik schrok zondag wel weer even van de benzineprijs hoor
Erna daarentegenquote:
Of juist wel maar dan is het andere rookquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
owSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
1,56 bij zo'n onbemande pomp. De tyfusquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1.60 zitten we al aan of niet?
Laat jij anus vullen op de lokale parking door een neger genaamd George?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pakje a ¤6,- per dag. Dat maal 365. En dan reken ik niet eens de weekenden en feestjes enz mee. Daar wordt vaak nog meer gerookt.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Of juist wel maar dan is het andere rook
Dat ook jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik las verkeerd, dacht nl. even dat je van roken meer hoofdpijn kreeg, en dat betwijfelde ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zekers wel, sigaretten zeuren niet.
Inkoppertje:quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1.60 zitten we al aan of niet?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik las verkeerd, dacht nl. even dat je van roken meer hoofdpijn kreeg, en dat betwijfelde ikmaar ben er weer vantussen, dag pupkes!
Ja, het wordt echt erg.. Die Pomp daar bij Peu was vorige week ook zo duur, dat was de goedkoopste in de buurtquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
1,56 bij zo'n onbemande pomp. De tyfus
Ik mag hopen dat ie toch stopt als ik half dood lig te gaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook niet als je weer moet hyperventileren?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laat jij anus vullen op de lokale parking door een neger genaamd George?![]()
Kan je beter gaan roken
44x vluchtenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
George is mijn autoquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laat jij anus vullen op de lokale parking door een neger genaamd George?![]()
Kan je beter gaan roken
Wie is ie?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ie toch stopt als ik half dood lig te gaan
Of hij snapt het niet en denkt dat ie geweldig goed bezig is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het verschil tussen je orgasme en half dood liggen gaan van hyperventilatie van elkaar te onderscheiden is lijkt me van wel..quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Inkoppertje:
Je hebt een groeispurt?
Een fictief figuur dat hopelijk wel stopt met beffen als ik begin te hyperventilerenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie is ie?En waarmee moet hij stoppen?
Ghehe dat ie denkt dat ie goed bezig is en het nog een tandje opschroeftquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of hij snapt het niet en denkt dat ie geweldig goed bezig is.
Taking your breath away
Weet je dat het bijna elke week van het jaar is? Op 8 weekjes na dan..quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
44x vluchten
[..]
George is mijn auto
Dat was ik ook wel kwijt denk ik ja, misschien iets minder. Dat bespaar ik nu allemaalquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi
Vast wel, toch.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Taking your breath away
Dat verschil is echt wel goed te merken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het verschil tussen je orgasme en half dood liggen gaan van hyperventilatie van elkaar te onderscheiden is lijkt me van wel..
Pun intendedquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ghehe dat ie denkt dat ie goed bezig is en het nog een tandje opschroeftnare woordspeling mbt beffen
Tandje erbij ja, ouchquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ghehe dat ie denkt dat ie goed bezig is en het nog een tandje opschroeftnare woordspeling mbt beffen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet je dat het bijna elke week van het jaar is? Op 8 weekjes na dan..
That reminds me vanavond Top Gunquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Taking your breath away
Dat hoop ik ook voor jequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Een fictief figuur dat hopelijk wel stopt met beffen als ik begin te hyperventileren
Ik ken geen vrouwen die het fijn vinden als je je tanden gebruikt dan hoor..quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zal ik het gewoon voor de grap eens proberenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weet je dat het bijna elke week van het jaar is? Op 8 weekjes na dan..
Ik denk dat je dan een knietje in je smoel krijgtquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ken geen vrouwen die het fijn vinden als je je tanden gebruikt dan hoor..
Minstensquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan een knietje in je smoel krijgt
Dat is nog best moeilijk te doen als hij met z'n gezicht in je flamoes ligtquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, zetje en hup, die knie erinquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat is nog best moeilijk te doen als hij met z'n gezicht in je flamoes ligt
Pics!!quote:
Dat setje van gisteren?quote:
Scherpquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Meteen alle tandjes eruit, hoppa!quote:
We hebben hier te maken met een ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, zetje en hup, die knie erin
Foto'squote:
Spuit 11quote:
Dijen om zijn nek en knijpenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We hebben hier te maken met een ervaringsdeskundige
Dat kan ook leuk zijn jaquote:
Ja ben brieven aan t typen, dan schiet t niet zo opquote:
GVD, daar hou je koppijn aan over, heb een ex die deed dat als ze klaar kwam, automatischquote:
Nee, die hadden ze niet in mijn maat, uiteraardquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die hadden ze niet in mijn maat, uiteraard
Een oudrozige met zwarte stippen. Heel leuk en hij zit super! En een hele pleur ondergoed
Ik vroeg me al af wanneer jij met een verhaal van een ex die dat deed zou komenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja ben brieven aan t typen, dan schiet t niet zo op![]()
[..]
GVD, daar hou je koppijn aan over, heb een ex die deed dat als ze klaar kwam, automatisch
Soms heb je dat niet in de handquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer jij met een verhaal van een ex die dat deed zou komen
[..]
Herkenbaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Soms heb je dat niet in de hand
Dat lijkt mij een prima definitie voor pijpen!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Soms heb je dat niet in de hand
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een prima definitie voor pijpen!
[..]
kan t niet helpenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk niet dat huppel daarop doeldequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kan t niet helpenwas mn 1e vriendinnetje, heb anderhalf jaar gedacht dat t normaal was
Als ik de verhalen zo mag geloven heb jij alles zo beetje meegemaakt op seksgebied. Wat heb je eigenlijk nog niet meegemaakt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kan t niet helpenwas mn 1e vriendinnetje, heb anderhalf jaar gedacht dat t normaal was
Ik heb 'm volgens mij wel gepost gisteren.quote:
Je kon ook zeggen: herkenbaar + 1quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat huppel dat zelf ook wel kan zeggenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk niet dat huppel daarop doelde
Ik heb alleen die ene meegekregen volgens mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 'm volgens mij wel gepost gisteren.
Zoek de foto wel als ik thuis ben
Onder de gouden waterval van een dikke negerin gelegen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik de verhalen zo mag geloven heb jij alles zo beetje meegemaakt op seksgebied. Wat heb je eigenlijk nog niet meegemaakt?
Doen mensen datquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Onder de gouden waterval van een dikke negerin gelegen.
Ik zit nu serieus waar te wachten op een post van peu dat het geen negerin was maar een ginger ofzoquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Onder de gouden waterval van een dikke negerin gelegen.
Hahaquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit nu serieus waar te wachten op een post van peu dat het geen negerin was maar een ginger ofzo
Misschien moet je mijn posts eens wat luchtiger opvatten dan, je hebt nu wel echt kritiek op alles wat ik doe.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kon ook zeggen: herkenbaar + 1
Maar nee jij moet altijd opscheppen over een ex/scharrel die dat deed. Begint patserig over te komen.
[..]
Ik denk dat huppel dat zelf ook wel kan zeggen
Kloptquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien moet je mijn posts eens wat luchtiger opvatten dan, je hebt nu wel echt kritiek op alles wat ik doe.
Hebben eenhoorns dikke lullen?quote:
Ik wilde bijna om pics gaan vragenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hebben eenhoorns dikke lullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |