quote:
ow...quote:
quote:
Knippen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:27 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga morgen naar de kapper![]()
![]()
Vandaag pas gebeld om een afspraak te maken, normaal moet ik echt minimaal een maand wachten totdat er plek is![]()
Iemand enig idee wat ik met mn haar kan doen?
Goed idee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Goed idee!Doe zo'n emo-kapselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:OyHzhoBOd7c-XM:http://img383.imageshack.(...)0.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Zal me goed staan ja
KWIIIIIIJJJJJHIIIIIJJJJJL!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:OyHzhoBOd7c-XM:http://img383.imageshack.(...)0.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Zal me goed staan ja
DOUBLEKWIJJJJJJJJJJJJJJJJJJL!quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets is best tof heur.
Probleem is alleen wel dat na een paar maanden je haar uitvalt door al het bleken/verven, haarlak en touperenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets is best tof heur.
Ik heb echt zuuuuulke mooie schoenen gevondenquote:
Kikkertjequote:
ik word haast jaloers op jouw schoenencollectiequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb echt zuuuuulke mooie schoenen gevonden![]()
Afgeprijsd van ¤288 naar ¤69![]()
http://www.my-wardrobe.co(...)ather-peeptoe-526977
Ik houd het opquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb echt zuuuuulke mooie schoenen gevonden![]()
Afgeprijsd van ¤288 naar ¤69![]()
http://www.my-wardrobe.co(...)ather-peeptoe-526977
Dat is mijn schoenencollectie nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kikkertje
[..]
ik word haast jaloers op jouw schoenencollectie![]()
Deze kunnen je ook niet verleiden? http://www.my-wardrobe.co(...)ther-platform-414529quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:42 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik houd het op
[ afbeelding ]
Koop ze dan maar voor mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is mijn schoenencollectie niet![]()
Ik wil ze eigenlijk wel en 70 euro is eigenlijk maar een schijntje voor designerschoenen, maar ik heb al wel zwart leren peeptoes, dus twijfeltwijfeltwijfel
Zoveel geld heb ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Koop ze dan maar voor mij
hehehe succes dan alvastquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zoveel geld heb ik nou ook weer niet![]()
Was vanmiddag trouwens gebeld voor die winactie, met dat waxen. De 27e gaat een hel worden
Zie je FoBoquote:
Dankje, zal het nodig hebbenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hehehe succes dan alvast
had ik gelezen, jammer want het ging net over een leuk onderwerpquote:
Waarschijnlijk kun je ze weer rond 3 uur verwachtenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
had ik gelezen, jammer want het ging net over een leuk onderwerp
Zie je een jongen daarin lopen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Deze kunnen je ook niet verleiden? http://www.my-wardrobe.co(...)ther-platform-414529
Ja dat denk ik ook welquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je ze weer rond 3 uur verwachten_
Jupquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:52 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Zie je een jongen daarin lopen?
TraVo:Pquote:
Ja, dat is verplichtquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:52 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
TraVo:P
Heb trouwens nog ergens een fototje staan van mij en mn vriendin:P Zal ik um posten?:P
Zie er ineens een stuk ouder uit he?quote:
Ik zou je 14 schattenquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:55 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Zie er ineens een stuk ouder uit he?
You don't want to knowquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef 92Merel het volgende:
Vind eigenlijk vooral je vriendin er ouder uit zien, hoe oud is zij eigenlijk?
she is twentie wanquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wel dat willen we nu weten, we willen details
En nog illegaal bij wetquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is maar 6 jaar hoor merol
Ja maar toch, je ziet het nooit, een jongen met een oudere vriendin. En dan gelijk 6 jaar ouder.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is maar 6 jaar hoor merol
Ik ben sowieso anders dan de gemiddelde "puber"quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar toch, je ziet het nooit, een jongen met een oudere vriendin. En dan gelijk 6 jaar ouder.
Dat weet jij welquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat wel, ik weet niet wat jullie doen
Ik denk wel altijd aan seksquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:00 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik ben sowieso anders dan de gemiddelde "puber"
Ik ben iemand die echt een relatie wilt en niet met "SEKSSEKSSEKSSEKSSEKS" in zn kop loopt.
Ahaquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:00 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik ben iemand die echt een relatie wilt en niet met "SEKSSEKSSEKSSEKSSEKS" in zn kop loopt.
Als jij het maar leuk vindtquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Zou dit leuk zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WOWOW IK DETECTEER HELEMAAL GEEN VOOROORDELENquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:00 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
gemiddelde puberquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik denk wel altijd aan seks![]()
Die eerste is wel leuk op zich.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Zou dit leuk zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik denk wel altijd aan seks![]()
Heb je wel seks gehad dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:01 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
En sowieso, waar een puber afgaat op uiterlijk ga ik meer af op innerlijk, de ware schoonheid komt van binnen
Umm dat is vaak zo.. Ga maar eens op een middelbare school kijken, 3kwart papt aan met van die breezahsletjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
WOWOW IK DETECTEER HELEMAAL GEEN VOOROORDELEN.
Ja, maar zit te twijfelen of ik weer kort wil of het toch lang houquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als jij het maar leuk vindt
Vond ik ook welquote:
Dat wel, maar het is voor mij geen must. Zonder seks kan ik ook perfect leven.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heb je wel seks gehad dan?
Ja man, ik doe alles voor een breezerquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:02 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Umm dat is vaak zo.. Ga maar eens op een middelbare school kijken, 3kwart papt aan met van die breezahsletjes
Omdat ze niks anders kunnen krijgen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:02 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Umm dat is vaak zo.. Ga maar eens op een middelbare school kijken, 3kwart papt aan met van die breezahsletjes
Breezers zijn opzich wel lekker maar ik ben meer van de sterkere drankjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja man, ik doe alles voor een breezer
Nee, omdat ze uit zijn op iemand die bukt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Omdat ze niks anders kunnen krijgen?
Ik vind het zo viesquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:03 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Breezers zijn opzich wel lekker maar ik ben meer van de sterkere drankjes
I know. En nu heb ik zin in een glaasje Jackquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind het zo vies![]()
En jij mag helemaal nog niet drinken
Ik drink het liefst dingen als dropshot of boswandeling ofzo, iets sterkers trekt me toch meer.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind het zo vies![]()
En jij mag helemaal nog niet drinken
Ik ga het zeggen hoor !quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:04 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
I know. En nu heb ik zin in een glaasje Jack
Boswandeling heb ik nog nooit op, naam trekt me ook niet zo. Hoe smaakt het?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik drink het liefst dingen als dropshot of boswandeling ofzo, iets sterkers trekt me toch meer.
hihi ik zei trekt
Ehm het is een bananenlikeur, pina colada is ook zo lekker, net als sex on the beachquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Boswandeling heb ik nog nooit op, naam trekt me ook niet zo. Hoe smaakt het?
Ik ben meer van de mixjes en rode wijn![]()
Hihi ik zei ook trekt.
Klinkt zoet..quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ehm het is een bananenlikeur, pina colada is ook zo lekker, net als sex on the beach
Ik heb 5 jaar op de middelbare gezeten en dat viel heel zwaar mee. Op Havo/Vwo dan. VMBO-T was een apart gebouw, daar hoefde ik nooit te komen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:02 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Mwa qua zoetheid valt het nog wel mee, maar als je meer van wijn houdt is het wel te zoet ja, Rode wodka met red bull is ook erg lekkerquote:
Laatst whiskey cola op, dat was ook wel lekkerquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mwa qua zoetheid valt het nog wel mee, maar als je meer van wijn houdt is het wel te zoet ja, Rode wodka met red bull is ook erg lekker
damn door jou krijg ik dorstquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Laatst whiskey cola op, dat was ook wel lekker
Muhahahquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
damn door jou krijg ik dorst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die foto is wel heel erg trouwens.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Je kijkt er ook wel heul vrolijk bij moet ik zeggenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:16 schreef 92Merel het volgende:
Ik kan ook gewoon een rechte bob nemen, vlak boven mn schouders.
zoiets![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:16 schreef Zeroku het volgende:
Tijdje terug in Eindhoven hadden wij zo'n supergrote cocktail, voor 15 euro en als je die buis terugbracht kreeg je 8 euro terug ofzo.Hahah prethoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die foto is wel heel erg trouwens.
![]()
Maar heb die beker dingen wel eens gezien ja, had de illusie dat het voor frisdrank was
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:16 schreef Zeroku het volgende:
Tijdje terug in Eindhoven hadden wij zo'n supergrote cocktail, voor 15 euro en als je die buis terugbracht kreeg je 8 euro terug ofzo.tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die foto is wel heel erg trouwens.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
tof!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:17 schreef QuincydeKoster het volgende:
OMG! Er is een filmpje op internet van mij die op het podium staat
Was een van de weinige foto's die nog vrij recht van voren wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kijkt er ook wel heul vrolijk bij moet ik zeggen_
Hij gaat voor de helft vol met ijs, maar zelfs dan zit er nog zoveel zooi inquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah prethoofd![]()
Maar heb die beker dingen wel eens gezien ja, had de illusie dat het voor frisdrank was
Die foto is echt niet tofquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:17 schreef QuincydeKoster het volgende:
OMG! Er is een filmpje op internet van mij die op het podium staat
wellusquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij gaat voor de helft vol met ijs, maar zelfs dan zit er nog zoveel zooi in.
[..]
Die foto is echt niet tof![]()
Voor dat filmpje heb je een wachtwoord nodig.quote:
Hmnou, vooruit dan. Met tegenzinquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Voor dat filmpje heb je een wachtwoord nodig.
[..]
Hmnou, vooruit dan. Met tegenzin!
Zie editquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Voor dat filmpje heb je een wachtwoord nodig.
[..]
Hmnou, vooruit dan. Met tegenzin!
quote:
Stream not found.quote:
Beatrix theaterquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:19 schreef QuincydeKoster het volgende:
http://static.quadiatv.co(...)llRockYou/player.swf
Annulleren en dan op Guitar Hero Battle klikken
tof!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:20 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Je kan me herkennen aan mijn hoedje
tof!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:21 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
JaBen ik voor WWRY al 3x geweest en ben de 4e x aan het inplannen
Ik ben er vandaag nog langs gelopenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:21 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
JaBen ik voor WWRY al 3x geweest en ben de 4e x aan het inplannen
quote:
Ik woon er 15 min vanafquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag nog langs gelopen
Net buiten centrum utrecht, maar ik loop hier onder het spoor door en ik zit in buitenwijken van de binnenstadquote:
Dan wonen we vlak bij elkaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:23 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Net buiten centrum utrecht, maar ik loop hier onder het spoor door en ik zit in buitenwijken van de binnenstad
Tofquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat maak jij niet uit
Nu ga ik huilen,
troost mij
Wil je erover pratenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat maak jij niet uit
Nu ga ik huilen,
troost mij
Ik woon practisch naast (5 min fietsen) van Skatepark Grift afquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan wonen we vlak bij elkaar![]()
Vroeger woonde ik tussen het Griftpark en de Biltstraat, nu een gemeente verder.
Weet je waar de Oberechtstraat is?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:25 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik woon practisch naast (5 min fietsen) van Skatepark Grift af
Wat?quote:
Dat hoef ik nietquote:
wat?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zelfs niet als het een vinger van CC is?
Nee. Waarom zou ik het dan wel willenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zelfs niet als het een vinger van CC is?
Geen idee, vroeg het gewoon evenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou ik het dan wel willen.
waarom vroeg je dat?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geen idee, vroeg het gewoon even
Juistttttttttttttttttttttttt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geen idee, vroeg het gewoon even
Tof!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja en weet dat andere users het minder vinden
Ja preciesquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja en weet dat andere users het minder vinden
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
This used to be a funhouse, but now it's full of evil clowns
Hihiquote:
Voetbalquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
o gadver, binnenkort weer voetbalplaatjes bij Ah
Ja en dan die koters die voor de deur gaan staan voor die kloteplaatjesquote:
Kenik niequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Weet je waar de Oberechtstraat is?
Overigens ben ik daar morgen, voor de kapper![]()
Oh, bij jullie ook dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja en dan die koters die voor de deur gaan staan voor die kloteplaatjes
Hier is een keer de politie voor ze gekomenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja gelukkig jagen onze klanten ze meestal zelf al weg
hehe Brabants tuigquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hier is een keer de politie voor ze gekomen. Dat tuig staat er ook van 's ochtends tot 's avonds
.
Gelukkig hoef ik daar niet te werkenquote:
ik vind het grappig om naar dat tuig voor de deur te kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik daar niet te werken
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind het grappig om naar dat tuig voor de deur te kijken
Oh, aangezien dat er vlakbij zit.quote:
Vraag me altijd af of iemand dat nou kooptquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Zelfde als met die daklozenkrant
die staan hier ook 35 per winkel.
Die staan ook bij onsquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Zelfde als met die daklozenkrant
die staan hier ook 35 per winkel.
Waar is die straatquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, aangezien dat er vlakbij zit.
Ken je wel daar bij het griftpark dat bloemenkraamdingetje?
Als je vanuit daar naar links gaat en dan richting de biltstraat loop je door de oberechtstraat heen. Er staat een enorme boom, in de straat zelf zit een coffeeshop en op het stukje van de biltstraat zit een biologische winkel.
Maar goed, morgen dus naar de kapper daar, even kijken hoe het OV gaat
Ons mam geeft ze af en toe 'n euro, maar neemt die krant nooit meequote:Op donderdag 13 januari 2011 20:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vraag me altijd af of iemand dat nou koopt
Utrechtquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die staan ook bij ons
[..]
Waar is die straatdie moet ik eens even checken
Hahahquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ons mam geeft ze af en toe 'n euro, maar neemt die krant nooit mee.
Terwijl hun allemaal geld zat hebbenquote:
Is biologische winkel en coffeshop niet hetzelfde?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, aangezien dat er vlakbij zit.
Ken je wel daar bij het griftpark dat bloemenkraamdingetje?
Als je vanuit daar naar links gaat en dan richting de biltstraat loop je door de oberechtstraat heen. Er staat een enorme boom, in de straat zelf zit een coffeeshop en op het stukje van de biltstraat zit een biologische winkel.
Maar goed, morgen dus naar de kapper daar, even kijken hoe het OV gaat
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is biologische winkel en coffeshop niet hetzelfde?
De een heeft visjes en plantjes in de voorruit, de ander niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is biologische winkel en coffeshop niet hetzelfde?
In de voorruit? Da's moeilijk zwemmenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
De een heeft visjes en plantjes in de voorruit, de ander niet.
Kom jij wel eens in zo'n coffeeshop?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In de voorruit? Da's moeilijk zwemmen.
Nope.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kom jij wel eens in zo'n coffeeshop?
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In de voorruit? Da's moeilijk zwemmen.
Jij welquote:
Tof!quote:
Kom jij daar?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:03 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Die coffeeshop, welke isda? Bordeaux Rood? The Freak? Koffiedik?
STEL, ik zou ja zeggen. Zou je er dan niet meer komenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja ik weet niet of je er bezwaar tegen hebt
Ik zou het wel overwegen jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
STEL, ik zou ja zeggen. Zou je er dan niet meer komen?
Verstandigquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:04 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nee maar ik ken ze wel
Ikke niet blowen
Ik zou het niet weten..quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:03 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Die coffeeshop, welke isda? Bordeaux Rood? The Freak? Koffiedik?
Kom je al wel binnen dan ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:04 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nee maar ik ken ze wel
Ikke niet blowen
Alleen rondom de biltstraat zitten er al minimaal 8quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten..
Zijn er veel coffeeshops in Utrecht dan die vlak bij een biologische winkel op de biltstraat zitten en vlakbij een enorme boom ?
Koffiedik klinkt trouwens het meest bekend.
Hij heet t' Grasje, als ik op google maps kijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:05 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Alleen rondom de biltstraat zitten er al minimaal 8
Hmwa. Ik zeg niet van oh jij gebruikt drugs, jou mag ik niet o.i.d. Ik weet dat ze er hier thuis niet zo heel blij mee zijn op z'n zachtst gezegd, maar zelf heb ik nooit echt last van mensen die daar wel komenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zou het wel overwegen ja
Kom jij er wel eens?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij heet t' Grasje, als ik op google maps kijk.
Straat ligt tussen de Kapelstraat en de Goedestraat in .
Nee, VOF de Groene Weg.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:06 schreef QuincydeKoster het volgende:
Heet die biologische winkel soms Estafette?
Die ken ik nog nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hij heet t' Grasje, als ik op google maps kijk.
Straat ligt tussen de Kapelstraat en de Goedestraat in .
mwa het is niet dat ik er elke dag kom, misschien 1x in de 2 maanden ofzo, soms zit er zelfs een langere tijd tussenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmwa. Ik zeg niet van oh jij gebruikt drugs, jou mag ik niet o.i.d. Ik weet dat ze er hier thuis niet zo heel blij mee zijn op z'n zachtst gezegd, maar zelf heb ik nooit echt last van mensen die daar wel komen.
Ooh, dat valt zwaar mee iddquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa het is niet dat ik er elke dag kom, misschien 1x in de 2 maanden ofzo, soms zit er zelfs een langere tijd tussen
Dan ken je m nuquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:07 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Die ken ik nog nietZat zelf te denken aan de Hasjboot
Kom je ook op de meet ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:08 schreef QuincydeKoster het volgende:
Mmhmhm.. Afhankelijk van de tijden kan ik wel effe langs die kapper wippen, Altijd geinig om mensen van fok te meeten:P
ongesteldquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:09 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Wat heb je vanaaf chocolade kuiken?
Half 11quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:08 schreef QuincydeKoster het volgende:
Mmhmhm.. Afhankelijk van de tijden kan ik wel effe langs die kapper wippen, Altijd geinig om mensen van fok te meeten:P
Misschien, ligt eraan of ik cash heb aangezien de stair niet echt goedkoop is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kom je ook op de meet ?
Nopequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Half 11![]()
Weet je wel welke kapper ik bedoel dan?
je hoeft niet perse iets te kopenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:11 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Misschien, ligt eraan of ik cash heb aangezien de stair niet echt goedkoop is.
Overigens ga ik zelf niet voor een haarbeurt, ben te tevreden met mijn lange haarquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:11 schreef Zeroku het volgende:
Lekker bij de kapper beppen over FOK!
Je gaat voor een andere beurt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:12 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Overigens ga ik zelf niet voor een haarbeurt, ben te tevreden met mijn lange haar
Er zou toch geen plek meer zijn geweestquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:12 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Overigens ga ik zelf niet voor een haarbeurt, ben te tevreden met mijn lange haar
Ook nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je gaat voor een andere beurt?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je gaat voor een andere beurt?
Gheheh, en overigens ga ik zelf altijd naar de Cosmo op winkelcentrum Overvechtquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er zou toch geen plek meer zijn geweest
Dus je kan bij misschien gezet worden?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:13 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Gheheh, en overigens ga ik zelf altijd naar de Cosmo op winkelcentrum Overvecht
OOOOH dat ken ik wel, is 5 min van school afquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja![]()
Of dit
[ link | afbeelding ]
Oke gefixedquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:15 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
OOOOH dat ken ik wel, is 5 min van school af
En ja CC je kan me bij misschien gooien
Haha waar zit je op school dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:15 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
OOOOH dat ken ik wel, is 5 min van school af
En ja CC je kan me bij misschien gooien
Gerrit Rietveld College (Heete tot 5 jaar geleden Blaucapel College)quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha waar zit je op school dan?![]()
Marnix?
Mijn moeder heeft nog op Baucapel gezetenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:17 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Gerrit Rietveld College (Heete tot 5 jaar geleden Blaucapel College)
Mijn zus ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft nog op Baucapel gezeten
Tof!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:17 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]Wel snel, nog geen week bij GRTDOJW en dan al misschien naar een meet
quote:
Leerrichting? Naam? Miss ken ik hemquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik geloof trouwens dat mijn neefje ook op het Gerrit Rietveld zat, maar kan ook zijn dat hij er inmiddels alweer vanaf is..
Minstens 3 maanden en daarvoor nog 2 weken kennismaking.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
maakt het trouwens uit hoelang je in een SC zit voor je naar een meet gaat?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Minstens 3 maanden en daarvoor nog 2 weken kennismaking.
Geloof dat hij VMBO doet, hij is halverwege vorig jaar op die school gekomen en heeft ADD, dus kan zich vreemd gedragen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:21 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Leerrichting? Naam? Miss ken ik hem
Heeft meer met de klik te maken naar mijn meningquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
Never said thatquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
Geen grapjesquote:
I guess.. Blendde aardig snel meequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heb jij een klik met ons?
Klinkt me vaag bekend.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geloof dat hij VMBO doet, hij is halverwege vorig jaar op die school gekomen en heeft ADD, dus kan zich vreemd gedragen.
Behoorlijk blond haar en een moedervlek links boven zijn mond. Hij heet Yorick.
Maar hij zit in de 2e, tenminste, als hij niet is blijven zitten en is 13 jaar oud, dus wel wat jonger dan jij bent.
normaal Nederlands graag voor dit blondjequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
I guess.. Blendde aardig snel mee
Neequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:26 schreef Zeroku het volgende:
Heb je die dingen ondertussen al binnen CC?
Alstie het vanavond niet goed ga ik huilen. Heel hardquote:
is goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alstie het vanavond niet goed ga ik huilen. Heel hard.
Nee, dat is niet goedquote:
Maak zelf je schoenen met je schoenenfetisjquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:30 schreef 92Merel het volgende:
Deze schoenen wil ik zo graag maar dan eigenlijk in een andere kleur![]()
Jaren geleden schoenen van Ash gekocht die zo heeeeerlijk liepen, zelfde model, alleen een andere kleur (goud) en toen waren ze versleten en ging ik zoeken of er nog ergens iets vergelijkbaars was, maar echt nergens te vinden![]()
http://www.my-wardrobe.co(...)ce-up-trainer-674884
Kan je je ene zin dat je hier snel deldde ofzo nog even in het Nederlands vertalen voor mij?quote:
quote:
Wijs besluitquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:31 schreef Teal het volgende:
Ik heb zojuist mijn leven gebeterd, ik stop met baggeren
Verstandigquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:31 schreef Teal het volgende:
Ik heb zojuist mijn leven gebeterd, ik stop met baggeren
Ja, moet je niet gaan slapen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Teal het volgende:
Danku
Dat laatste topic was wel het diepte punt
Heb net gedouchtquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, moet je niet gaan slapen?
Ik heb medelijdenquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:33 schreef Teal het volgende:
[..]
Heb net gedoucht
Toen kwam ik met het idee: damn wat een faal
Ik heb geen schoenenfetishquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maak zelf je schoenen met je schoenenfetisj
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Watvoor topic had je aangemaakt dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:33 schreef Teal het volgende:
[..]
Heb net gedoucht
Toen kwam ik met het idee: damn wat een faal
Picsquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:35 schreef QuincydeKoster het volgende:
Tering ik spring zo de douche onder
Kijk in mijn PHquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Watvoor topic had je aangemaakt dan?
En daarvoor moet je tering zeggen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:35 schreef QuincydeKoster het volgende:
Tering ik spring zo nu de douche onder
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En daarvoor moet je tering zeggen?
Die heb ik heul niet gezienquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik moest ook pics van mn tetten posten toen ik nieuw was
XCuuz me?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Heb je dat gedaan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Voor onze privécollectiequote:Op donderdag 13 januari 2011 21:37 schreef QuincydeKoster het volgende:
En waarom zou iemand fotos van mijn douche willen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |