Oh okequote:Op donderdag 13 januari 2011 16:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gingen wel goed, maar waren allemaal detacheerders en daar komt niks concreets uit, behalve dat ze me gaan voorstellen op functies.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben lopend veel beter in verdwalen dan in de auto
Ja, maar jij bent dan ook bijzonder.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben lopend veel beter in verdwalen dan in de auto
Ik heb hier nog nooit een file meegemaakt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar de A28 bij Zwolle is gewoon kudt..
Quote je nu jezelf of doet Fok raar?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Ik ook wel eigenlijk
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook bijzonder.!
Wat leuk! Als wat?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:20 schreef Kreator het volgende:
Ik heb misschien een sollicatie in LA. Als het doorgaat en alles lukt. Maar dat is nog theoretisch.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Quote je nu jezelf of doet Fok raar?
Ja maar dat is dan ook in the middle of nowherequote:Op donderdag 13 januari 2011 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit een file meegemaakt.
Ze noemen het hier al file als je met 70 door kan rijden.
Nu zijn ze bezig met die A28, wordt 3 baans. Hele week is er maar 1 rijstrook open en gisteren was er ook nog een ongeluk gebeurd. Stond ie op 1 ochtend in 2 files![]()
Ik vind de A28 vanaf Zwolle richting Emmen wel fijn rijden hoor. Meestal kan je dat stuk lekker doorrijden
Ik eb gekliktquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:20 schreef rival het volgende:
en die van afgelopen jaar!
ik doe maar alsof iemand de moeite neemt om erop te klikken!
al was die vorige echt heel goed.
Ja wrijf het er nog ff inquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan ook in the middle of nowhere
Projectmanager van een of ander project met betrekking tot een migratie van Exchange bij een groot bedrijf. Maar dan wel in dienst van zeg maar. Dus niet vanuit hier.quote:
Ik zeg toch niet dat het erg is.quote:
Ik dacht al dat ik gek werd. Maar dat kan natuurlijk nietquote:
Nee, maar jij kijkt er wel doorheen he lieverdquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik gek werd. Maar dat kan natuurlijk niet
vet, meteen doen, krijg je altijd spijt van als je het niet doetquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Projectmanager van een of ander project met betrekking tot een migratie van Exchange bij een groot bedrijf. Maar dan wel in dienst van zeg maar. Dus niet vanuit hier.
Ja dat geen files gedeelte krijg ik nu niet meer verkocht hequote:Op donderdag 13 januari 2011 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het erg is.
Vond het altijd wel prettig rijden daar.
Geen files, kunt je auto altijd kwijt
Dat is wel tof. Enig idee wanneer je wat meer weet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Projectmanager van een of ander project met betrekking tot een migratie van Exchange bij een groot bedrijf. Maar dan wel in dienst van zeg maar. Dus niet vanuit hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |