in mijn buurt zat je ook fout toen je naar Flips gingquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nee joh gekkie.
Maar jij bent de enige van wie ik adres heb en waarbij ik verdwaal als ik erheen ga ook al ben ik er al geweest
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh gelukkig, ik schrok al, want ik zou die buurt moeten kennen en kon t niet eens vinden
You dont own mequote:Op donderdag 13 januari 2011 16:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg hubbie, gedraag jij je een beetje
Verdwalen is wat anders dan even verkeerd rijden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nog nooit verdwaald
Nou ja, een keer, in Londen.
Whaha ja. Stond ik opeens bij jou in de straatquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
in mijn buurt zat je ook fout toen je naar Flips ging
Mijn planning is te strak om verkeerd te rijdenquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik ben er gewoon heel slecht in. Verdwaal met grote regelmaat. Kan er niet wakker van liggen. Maakt het wel spannend
Ik ben goed in allebeiquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verdwalen is wat anders dan even verkeerd rijden.
Och ik zeg van tevoren al dat de kans groot is dat ik het niet kan vinden en dus wat later kan zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn planning is te strak om verkeerd te rijden
"toevallig"quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whaha ja. Stond ik opeens bij jou in de straat![]()
Wel geniaal trouwens. Al maanden verdwalen in Purm en jouw huis gewoon toevallig tegenkomen
Goh.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verdwalen is wat anders dan even verkeerd rijden.
Duidelijkheid, daar hou ik vanquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Och ik zeg van tevoren al dat de kans groot is dat ik het niet kan vinden en dus wat later kan zijn
Ja was toevalligquote:
Wat denk jij dan, ik vertel je om half 4 hoe lang een file op vrijdag middag isquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Duidelijkheid, daar hou ik van![]()
Ik ben altijd te vroeg.. Tenzij de file langer is dan dat iemand je verteld als je net gaat rijden..Hé Peu?
Hihi files.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Duidelijkheid, daar hou ik van![]()
Ik ben altijd te vroeg.. Tenzij de file langer is dan dat iemand je verteld als je net gaat rijden..Hé Peu?
Ik had 't ook wel verwacht hoor, maar niet op dat stukje eigenlijk..quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat denk jij dan, ik vertel je om half 4 hoe lang een file op vrijdag middag isnee, die groeit niet meer hoor
Ja, maar de A28 bij Zwolle is gewoon kudt..quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi files.
Ez gelooft echt niet meer dat er hier in het noorden zelden files zijn![]()
Man heeft 3 ochtenden achter elkaar file gehad
yetquote:
Goed bezigquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:17 schreef Kluts het volgende:
Volgende week 2 sollicitaties en eentje die ik nu aan het plannen ben.
Goed bezigquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:17 schreef Kluts het volgende:
Volgende week 2 sollicitaties en eentje die ik nu aan het plannen ben.
Gingen wel goed, maar waren allemaal detacheerders en daar komt niks concreets uit, behalve dat ze me gaan voorstellen op functies.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed bezig
Hoe gingen de andere gesprekken? Ik heb niet terug gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |