Jeutje! Wat een schrik!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet echt. Alleen haar hand een beetje verbrand. En haar man die het bed naar buiten heeft gewerkt was kotsmisselijk van de smerige rookwalmen. Maar verder niet. Ze hadden flinke mazzel. 5 minuten later en de hele bovenverdieping had in lichterlaaien gestaan.
Moiquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
Kijkt ieder niemand die vadsige kids?
Zo zaten vanochtend Mudhle, Kay en Kareltje heel geinteresseerd met van die gebogen harige bolletjes en met tikkende pootjes in een kringetje om mijn oordopje dat ik vannacht uit mijn oor had gepeuterd in mijn slaapquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:42 schreef Cat22 het volgende:
Naartjie heeft nieuw speelgoed: een gekookt minikrieltje.
Ah ja nadeel van overuren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Valt wel mee, tijd voor tijd en zo. Als ik overuren uit laat betalen lever ik zoveel in.
Jaiks wat een engerd. Nee zit arresten uit te tikken.quote:
Jeweetquote:
Niet haten op Heidiquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaiks wat een engerd. Nee zit arresten uit te tikken.
HEEJquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaiks wat een engerd. Nee zit arresten uit te tikken.
Niks mis met scheeltjes.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HEEJDaar kan ze niks aan doen, dat ze zo geboren is
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef Ml-etje het volgende:
Wie is Heidi? En ik vind het soort engniet de oogjes
quote:
Ze is zo geboren, dus denk dat ze niet beter weet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef nokwanda het volgende:
Ik vind haar wel leuk, die Heidi. Ik hoop alleen dat ze geen koppijn heeft
Vast niet, als ze zo geboren isquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:49 schreef nokwanda het volgende:
Ik vind haar wel leuk, die Heidi. Ik hoop alleen dat ze geen koppijn heeft
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze is zo geboren, dus denk dat ze niet beter weet?
GMTAquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vast niet, als ze zo geboren is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |