Ik heb er wel een maar die is niet beschikbaar op jijbuis, dus stuur eventueel wel een linkje op om de mp3 te downenquote:
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:10 schreef -Datdus- het volgende:
Red hot chilli peppers - calefornication
iemand?
ff TRquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Kut je hebt gelijk. kwam omdat ik aan het draaie was en snel een topic moest maken
Mike Shinodaquote:
Kan je het aan PIRANIA pm'en (met uitleg) Die gaat over de wiki.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:13 schreef OverRated het volgende:
[ afbeelding ]
Datdus of graseter, kan 1 van jullie dit in de wiki zetten over hoe je moet draaien in VDJ![]()
Screenshot wat er nu staat is oud...
Kan je zelf ookquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:13 schreef OverRated het volgende:
[ afbeelding ]
Datdus of graseter, kan 1 van jullie dit in de wiki zetten over hoe je moet draaien in VDJ![]()
Ik heb pro 7. Die masterdingen staan er niet bij mij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:13 schreef OverRated het volgende:
[ afbeelding ]
Ok. wist niet wie dat deedquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:14 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Kan je het aan Pirania mailen (met uitleg) Die gaat over de wiki.
Sowieso dat dat vergeten wordt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Boeiend, wordt de volgende gewoon 120
Lees de OP anders?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:14 schreef Snaavel het volgende:
Hey waar kan ik mij aanmelden? heb eindelijk virtual DJ werkend gekregen op mijn Mac..
Nee mic gebruiken in versie 7 zuigt, die heb ik er ook op, maar mic lukt daar nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:14 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik heb pro 7. Die masterdingen staan er niet bij mij.
Als je maar niet de hele tijd gaat zingenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:14 schreef Snaavel het volgende:
Hey waar kan ik mij aanmelden? heb eindelijk virtual DJ werkend gekregen op mijn Mac..
Oh dat wist ik niet, dan doe ik het evenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Iedereen kan de wiki gewoon aanpassen, het rooster alleen niet.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:15 schreef OverRated het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, dan doe ik het even
Zal straks eens even luisterenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:15 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Deze modified version is veel beter.
Was Dora echt je moeder of is het een Troll?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:17 schreef utopie het volgende:
ff stuk rijstevlaai pakken en kop koffie
Volgensmij was alleen de moeder echtquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:18 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Was Dora echt je moeder of is het een Troll?
Dat is echt mn moederquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:18 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Was Dora echt je moeder of is het een Troll?
hihiquote:
Als je dit kut muziek vind weet je niet wat muziek is!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:19 schreef utopie het volgende:
Wat een bagger muziekIk tune ff in op fearfm. tot 5u
Nee, trance en dancequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Als je maar niet de hele tijd gaat zingen
Ik was helemaal niet in to deze muziek voor onz-radio nu ben ik helemaal fan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Als je dit kut muziek vind weet je niet wat muziek is!
Ik hou alleen van top40, dance, trance en hardstylequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Als je dit kut muziek vind weet je niet wat muziek is!
Oude rock is wel goed hequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:20 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik was helemaal niet in to deze muziek voor onz-radio nu ben ik helemaal fan.
zo een dance nummer voor jou danquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:20 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik hou alleen van top40, dance, trance en hardstyle
Primaquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:21 schreef PiRANiA het volgende:
We zouden sommige shows op moeten nemen en die overdag herhalen.
Hoe klinkt dat?
We hebben tot nu toe best wel weinig stilte..quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:21 schreef PiRANiA het volgende:
Hoe klinkt dat?
Wil je mij voor morgen 14:00 neerzetten? en als er geen anderen zijn wil ik ook wel vanaf 13:30 dus dan een uurtje draaiequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:21 schreef PiRANiA het volgende:
Hoe klinkt dat?
Ik doe dit niet via het topic.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wil je mij voor morgen 14:00 neerzetten? en als er geen anderen zijn wil ik ook wel vanaf 13:30 dus dan een uurtje draaie
Het beste van Radio onzquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:22 schreef -Datdus- het volgende:
Is het een idee om een fragmenten sectie te maken op de site?
Nee?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:22 schreef Boterhamzakje het volgende:
Hebben jullie de PostalTaart commercial al gehoord, die we gister opgenomen hebben?
Dat was echt zoooo grappigquote:
Gast ga je schamen manquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:19 schreef utopie het volgende:
Wat een bagger muziekIk tune ff in op fearfm. tot 5u
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat was echt zoooo grappig
Ik zou die vrouw in spreken, maar ik kon me lachen niet inhouden___
Dus je hoort mij op de achtergrond de hele tijd lachen.
Maar die hebben we dus ingesproken op de voicemail van Joop Braakhekke!1!1
Goeie vraag.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:25 schreef kdrietjeh het volgende:
Waarom is er geen Radio-link op de FP ?
Oh god jij bent zo'n giecheltrutjequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Die van Dora the explorer?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
HALLO DORA HIER KAN IEMAND MIJ HOREN?
hihihihiquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oh god jij bent zo'n giecheltrutje?
Kloptquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit liedje zat toch ook in die toffe Nike reclame over dat kooivoetballen?
Dus uiteindelijk gaf ze haar rol aan mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:24 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:28 schreef mash_ het volgende:
Ik draai zo nog 1 nummer. niet heel veel vinden die leuk denk ikmaar moet gewoon even. Ajacieden moeten kunnen mee zingen, en nee is geen voetbal lied.
Dan heb ik hier genoeg liggenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik wat meer dance enzo draaie hoorhou ik ook wel van
Die van Jiskefet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:28 schreef mash_ het volgende:
Ik draai zo nog 1 nummer. niet heel veel vinden die leuk denk ikmaar moet gewoon even. Ajacieden moeten kunnen mee zingen, en nee is geen voetbal lied.
Echt welquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:30 schreef -Datdus- het volgende:
Muziek was top!
Gepost vanaf mijn HTC desire.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:30 schreef -Datdus- het volgende:
Muziek was top!
Gepost vanaf mijn HTC desire.
Ik denk dat WebHawk die wel heeftquote:
Neuh, helemaal niet eigenlijk. Maar dit was echt hilarischquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Oh god jij bent zo'n giecheltrutje?
Als je wilt, anders is het zo stil.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:30 schreef mash_ het volgende:
oh hij is pas 15:30. moet ik nog even door gaan?
Respectquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:28 schreef mash_ het volgende:
Er is niemand tussen nu en 15:30. zullen we anders alle 2 nog half uurtje doen? dus ik tot 15:00quote:
Is goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Er is niemand tussen nu en 15:30. zullen we anders alle 2 nog half uurtje doen? dus ik tot 15:00
quote:
Ik dacht dat jij doorging tot 15.30quote:
vind ik ook goed. maar ik dacht dat ik maar een half uur moestquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij doorging tot 15.30
ONZ-radio !quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:34 schreef -Datdus- het volgende:
Het valt me mee dat er nog geen klb topic is over ONZ-radio.
Ik wil wel om 15 uur beginnen, dan doe ik eerst een half uurtje neil young onlyquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
vind ik ook goed. maar ik dacht dat ik maar een half uur moestmaar ik vind alles best
Psycho Punkzquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm welke versie is dat dan, en wie draaide hem ?
Niet gehoord
Beetje jammer dat jij/TS van dat topic dus, zelf hier veel postquote:
Brown Eyed Girl!quote:
Vroeg ik gister ook al.quote:
Ik hou totaal niet van die muziek. Maar oke 1 plaatje danquote:
Die is ook wel goed jaquote:
PM/DM TS even om de OP aan te passen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:38 schreef OverRated het volgende:
Ik heb de wiki over draaien met VDJ aangepast, ook de Screenshots voor TuneIn bijgewerkt
Deze dan:quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:37 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik hou totaal niet van die muziek. Maar oke 1 plaatje dan
Staat in wiki, link naar wiki blijft toch hetzelfde?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
PM/DM TS even om de OP aan te passen.
Neeeequote:
Ja inderdaadquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:38 schreef mash_ het volgende:
De tering wat had ik een kut versie van dat nummer. sorry
MIJNE DANquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:38 schreef mash_ het volgende:
De tering wat had ik een kut versie van dat nummer. sorry
Ja, maar als je jezelf eraf haalt hou je er nog 51 over, en als iedereen dat doet, heb je eigenlijk maar 0 luisteraarsquote:
sluikreclamequote:
Dat is wel zo jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar als je jezelf eraf haalt hou je er nog 51 over, en als iedereen dat doet, heb je eigenlijk maar 0 luisteraars
Neh, niet echt..quote:
Wat een kuttopic is datquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heren, en dame, noem me vanaf nu maar keizer SSB
Hee mash, weet jij al de testserver gegevens of heet monopoly die offline laten gaan ?quote:
Nope test server is me nooit geluktquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:43 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Hee mash, weet jij al de testserver gegevens of heet monopoly die offline laten gaan ?
Goed topic, daar kan ik mijn vragen over de mic kwijtquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:44 schreef PiRANiA het volgende:
Pure technische vragen hier:
[techniek] ONZ Radio
Utopiequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Belt die domme Utopie me weer, zucht...
welke is het?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:44 schreef mash_ het volgende:
Er komt zo een hardstyle nummers aan. 1tje dan voor de lief hebbers
Inderdaad, maar de nachtbagger faalde al tijden..quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:44 schreef -Datdus- het volgende:
Volgens mij hebben we al tijden geen snel vullende nachtbagger meer gehad.
Doe je jingle als laatst?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:44 schreef mash_ het volgende:
Er komt zo een hardstyle nummers aan. 1tje dan voor de lief hebbers
QFTquote:
ik hou er van dus inbeeldenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:46 schreef -tape- het volgende:
[..]
Je wilt je alvast mentaal voorbereiden?
tot 1500quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja maar wat doen we nou? ga ik tot 15:00 of tot 15:30? het maakt mij niet zoveel uit
OEH MAG IK EEN HALF UURTJE PIKKEN VAN JOU VAN 3 TOT HALF 4quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:46 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja maar wat doen we nou? ga ik tot 15:00 of tot 15:30? het maakt mij niet zoveel uit
quote:
Jewel hequote:
Oke danquote:
dago er staat op 't rooster dat jij half 4 moet mag ik van 3 tot half 4 proberen ?quote:
Lekkerbezigquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:47 schreef mash_ het volgende:
Oke hierna nog 1 hardstyle wat gewoon te goed nummer is
Haha ben benieuwdquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:49 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, ik heb al gebeld voor een brankblusser, vanmiddag in de uitzending
nou mooi toch. maar je hebt me eerste half uur gemistquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:48 schreef Dagoduck het volgende:
Bij mij komt geen hardstyle voorbij hoorIk vind het niet erg om te luisteren maar ik heb liever andere muziek
Zo af en toe een nummertje is wel leuk. Maar een uur lang hardstyle word me teveelquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:48 schreef Dagoduck het volgende:
Bij mij komt geen hardstyle voorbij hoorIk vind het niet erg om te luisteren maar ik heb liever andere muziek
quote:
Wat is er mee?quote:
Neil Young zeker.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:48 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:48 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
dago er staat op 't rooster dat jij half 4 moet mag ik van 3 tot half 4 proberen ?
KOELKASTquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:49 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, ik heb al gebeld voor een brankblusser, vanmiddag in de uitzending
Ik heb al een planning, moet ik die weer gaan wijzigenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:48 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
dago er staat op 't rooster dat jij half 4 moet mag ik van 3 tot half 4 proberen ?
Die tekstquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit vind ik echt het schraalste hs nummer ooit
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb al een planning, moet ik die weer gaan wijzigenMorgen is nog plaats
Iddquote:
Ja kom binnenkort wel weer eens langs.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mark moet je negeren. hij is wel aardig hoor
Mark! wanneer krijg ik assassinscreed van je
Ik ken mark wel.. Heb nog veel met hem gepm-t en gefobo-tquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mark moet je negeren. hij is wel aardig hoor
Mark! wanneer krijg ik assassinscreed van je
PM Piraniaquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:51 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
ja ik wil morgen wel om 3u worden ingedeelt maar wie maakt de roosters
BAASquote:
Ik ken hem beter!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:51 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik ken mark wel.. Heb nog veel met hem gepm-t en gefobo-t
KK HARD JWTquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:50 schreef SawIt het volgende:
[..]
JE PAPI MASH, JE WEET TOCH HOLLA AT HIM!!!
op LE-ZEN.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:51 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
ja ik wil morgen wel om 3u worden ingedeelt maar wie maakt de roosters
Vriend van je?quote:
Overgang kon beter ja.quote:
Mogguhquote:
17-18uquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:50 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
KOELKAST
Hoe laat draai je?
2gether - roger sanchezquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:52 schreef mash_ het volgende:
nog verzoekjes wat geen dance trance etc is?kan nog 2 nummers
En die hete MSN-gesprekken dan!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:51 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik ken mark wel.. Heb nog veel met hem gepm-t en gefobo-t
Rock en popquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:49 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Zo af en toe een nummertje is wel leuk. Maar een uur lang hardstyle word me teveel
Maar wat voor genre ga je wel draaien dan Dago?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:52 schreef mash_ het volgende:
Sub focus- time warpquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:52 schreef mash_ het volgende:
Swedish house maffia.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:52 schreef mash_ het volgende:
Tofquote:
4 am kaskade ft adam k & sohaquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:52 schreef mash_ het volgende:
Geen gotta feeling.quote:
Bietje drum n bass he?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:53 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Sub focus- time warp
quote:
Ook goed ja.quote:
Bn je fag fzo?quote:
Lol1quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:54 schreef mash_ het volgende:
deze word voor Boterhamzakje. ik ken heel het nummer niet. dus als het slecht is niet bij mij zeuren
Dat was echt een faal jaquote:
Tijdens het fokken dan!quote:
Ja best wel hequote:
Geen zin om weg te lopen van ONZ radioquote:
quote:
Nog nietquote:
Nee straksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |