Dat zeker, maar dat drumstel maakt nogal een teringherrie en nam teveel plek in...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:18 schreef aardappelkroket het volgende:
Snap niet waarom dat drumstel uberhaupt in de kelder staat! geniaal spel.
nicequote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:44 schreef KenSmirnoff het volgende:
Weekend voor de verandering weer eens in de stad ingeluid in de Lalalaa en de Opium. Ik kwam de Opium binnen en had echt zoiets van tering wat ben ik oud, de gemiddelde leeftijd lag volgens mij op 17. Daar lig ik dan toch echt ruim 5 jaar boven. Maar ja had ik kunnen verwachten als ik met mijn broertje op stap ben (die hangt nu fijn met zn kop boven zijn beste maat: de wc!). Toch nog wat bekenden tegen gekomen en het is alsnog gezellig geworden dus ik zeg dikke prima.
Hmm, dat is 50 meter bij mij vandaan. Greatquote:DEN BOSCH - Op het Thorbeckeplantsoen in Den Bosch is vrijdagavond rond 22.00 uur een auto door brand verwoest. De precieze oorzaak van de brand was zaterdagmiddag nog niet bekend.
Ik heb sinds kort anders weer een ritme hoorrrr. Dus kom maar op.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oh ja, das waar ookMaar jij slaapt als ik wakker ben en andersom, das nie leuk
Met nieuwe schoenenquote:
echt waar?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:02 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort anders weer een ritme hoorrrr. Dus kom maar op.
Ja maar wat is je ritme?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:02 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort anders weer een ritme hoorrrr. Dus kom maar op.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gekocht na mijn banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb wel een beetje een leven
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Jaa goed he.quote:
Een normale.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gekocht na mijn banHeb wel een beetje een leven
Zo uitbreid is m'n leven nou ook weer niet ^^quote:
Hm... de enige plek waar je lijken ook graag wilt zien ontstaanquote:Op zondag 16 januari 2011 07:42 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge!
Zodadelijk lijken kijken in Rotterdam
Die tentoonstelling lijkt me interessant en raar tegelijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 07:42 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge!
Zodadelijk lijken kijken in Rotterdam
ben trots op jequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:26 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Jaa goed he.
[..]
Een normale.
Om 12/1 uur slapen, 7 uur opstaan.
BEHALVE NU, nu heb ik nog 2 weken vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |