quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelk
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:39 schreef Paul het volgende:
TADAAAA
Mijn twitter account: http://twitter.com/paulinthedark
Mijn email: djpaulinthedark@gmail.com
quote:Location Mediapark
Misschien... heel misschien wel jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat lach je nou? Misschien zit ik daar wel echt
ik moet verdomme tot 4 uur.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:42 schreef trolololo het volgende:
Ik heb zin in vanavondnu even Paar uurtjes school
Gisteren schoof ik hem een beetje de verkeerde kant op, muziek was beetje weg voor 1 seconde. Denk niet dat veel mensen het gemerkt hadden trouwensquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:42 schreef Dasjonny het volgende:
Crossfader vergeten, ik zat eerst WTF hoezo doet ie het niet
10 over half 4quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:43 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ik moet verdomme tot 4 uur.
maar als een echte baas regel ik dat ik 2 uur eerder naar huis mag
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:44 schreef Muchachooo het volgende:
wat zijn de gegevens van de oude server?
IP en poort dus
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:43 schreef trolololo het volgende:
Zijn er nog mensen met postalgold jingles enzo? PM me
Had je die van mij al?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:43 schreef trolololo het volgende:
Zijn er nog mensen met postalgold jingles enzo? PM me
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:46 schreef Paul het volgende:
topic op onzin.com werd trouwens gesloten, ze willen geen reclame voor fok
Die kneuzen hoeven wij hier ook nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:46 schreef Paul het volgende:
topic op onzin.com werd trouwens gesloten, ze willen geen reclame voor fok
als ik die IP + poort intyp in browser krijg ik een error dat ie niet gevonden kan worden..quote:
ik klik nu even op 5 verschillende school pc's op de adsquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:47 schreef Graseter het volgende:
Schattingen voor inkomsten
€ 0,12
De geschatte inkomsten van vandaag
Neuk ja!
Graseter, hoeveel verdien je nu aan die ads per dag?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:47 schreef Graseter het volgende:
Schattingen voor inkomsten
€ 0,12
De geschatte inkomsten van vandaag
Neuk ja!
Jawel hoor, ik ben gewoon voor zoveel mogelijk luisteraars. Maarja ik ben daar de enige inquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die kneuzen hoeven wij hier ook niet
450 euro, dat is echt fantastisch!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:48 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Graseter, hoeveel verdien je nu aan die ads per dag?
Komt door een afgespeeld nummer;quote:
maar zelf een account op www.listen2myradio.comquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:47 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
als ik die IP + poort intyp in browser krijg ik een error dat ie niet gevonden kan worden..
Maakt het uit als ik een paar keer op dezelfde ad druk?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
450 euro, dat is echt fantastisch!
Het is Sébastien Léger, kan ie dat al niet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Komt door een afgespeeld nummer;
Ida Engberg - Disco Volante (SÃbastien LÃger Remix)
Bevat nogal veel "vreemde tekens", kan de XML niet aan.
Nee, maar het kan maar 1x per dag per ip.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Maakt het uit als ik een paar keer op dezelfde ad druk?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:48 schreef Graseter het volgende:
[..]
450 euro, dat is echt fantastisch!
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:49 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Het is Sébastien Léger, kan ie dat al niet?
Op de nieuwe site is het geen probleem.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:49 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Het is Sébastien Léger, kan ie dat al niet?
Heb hem nu niet bij de hand, kon hem ook niet uploaden op de site. Heb hem nog wel ergens in PM denk ik. Ff zoeken dan stuur ik hem door.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb hem nu niet bij de hand, kon hem ook niet uploaden op de site. Heb hem nog wel ergens in PM denk ik. Ff zoeken dan stuur ik hem door.
Heb hem al: http://www37.zippyshare.com/v/95027026/file.htmlquote:
Hoor musica.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:54 schreef Muchachooo het volgende:
muchachooo.listen2myradio.com
kan iemand verifieren dat ie iets hoort?
Eensquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ben nu voor het eerst aan het luisteren
Het klinkt allemaal erg goed
Ik zat een beetje te bladeren door de DJ's, maar ik mis muziek van Nederlandse bodem
quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:58 schreef Dasjonny het volgende:
Laatste nummertje + eindjingle, duurt ietsjes langer dan exact 10 uur.
VUIGE HOMO EERDER BEGINNEN EN LATER EINDIGEN!quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:58 schreef Dasjonny het volgende:
Laatste nummertje + eindjingle, duurt ietsjes langer dan exact 10 uur.
Ja he? En dan hoeft het geen uur lang Nederlandstalig te zijn, want Trijntje Oosterhuis zingt ook engels. Maar gewoon lekker Nick en Simon en dan Trijntje tussen door... Marco Borsatoquote:
Volgens mij had Paul daar iemand voor gestrikt, al weet ik nog steeds niet of dat Sjonnymuziek is of gewoon goede NL muziek.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ben nu voor het eerst aan het luisteren
Het klinkt allemaal erg goed
Ik zat een beetje te bladeren door de DJ's, maar ik mis muziek van Nederlandse bodem
Nja, dat dusquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja he? En dan hoeft het geen uur lang Nederlandstalig te zijn, want Trijntje Oosterhuis zingt ook engels. Maar gewoon lekker Nick en Simon en dan Trijntje tussen door... Marco Borsato
Ik zou het in ieder geval erg leuk vindenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:00 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Volgens mij had Paul daar iemand voor gestrikt, al weet ik nog steeds niet of dat Sjonnymuziek is of gewoon goede NL muziek.
als het dan echt een luisteraar oplevert zal ik vanavond 20:00 iets hollands voor je draaienquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou het in ieder geval erg leuk vinden
Je hebt er sowieso 2 danquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:02 schreef Dhaha het volgende:
[..]
als het dan echt een luisteraar oplevert zal ik vanavond 20:00 iets hollands voor je draaien
incl live vertelling waarom mijn moeder FOK! haatquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:03 schreef MultiBanaan het volgende:
Al weer zin in 20u vanavond! Met de lachende DJ
Dit is een dealsealerquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:04 schreef Dhaha het volgende:
[..]
incl live vertelling waarom mijn moeder FOK! haat
Door je moeder?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:04 schreef Dhaha het volgende:
[..]
incl live vertelling waarom mijn moeder FOK! haat
REFRESH DAN JONGE!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:05 schreef Thieske het volgende:
"Een ogenblik geduld alstublieft....... "
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:07 schreef Dhaha het volgende:
tipje van de sluiter voor vanavond 20:00
(hopelijk) live telefoongesprekken [in maintainance]
waarom mijn moeder FOK! haat
over emails tussen mijn moeder en Danny
over een FOK!verbod
Lolwhat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:07 schreef Dhaha het volgende:
over een FOK!verbod
Het wordt alleen maar duidelijk waarom ik om 20u ga luisterenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:07 schreef Dhaha het volgende:
over een FOK!verbod
Koelkastquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:10 schreef PiRANiA het volgende:
Wie gaat de moeder van Dhaha prankcallen?
doe maar niet, krijg ik weer een FOK!verbodquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:10 schreef PiRANiA het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:13 schreef Michhas het volgende:
Jongens kan het misschien wat zachter? Er proberen hier kinderen te slapen.
Bedankt.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:13 schreef Michhas het volgende:
Jongens kan het misschien wat zachter? Er proberen hier kinderen te slapen.
Bedankt.
Heb je die jingle?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:13 schreef Paul het volgende:
Straks om 11 uur alleen maar
KLASSIEKERS UIT JE SPEAKERS!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:13 schreef Paul het volgende:
Straks om 11 uur alleen maar
KLASSIEKERS UIT JE SPEAKERS!
wat voor een?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:16 schreef Graseter het volgende:
Ik hoop dat mijn microfoon snel binnen is.
Ik zou graag iets van Dire Straits willen horenquote:
DE LACHENDE DJquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:10 schreef PiRANiA het volgende:
Die is uit de zero's die mag ik niet draaien. Staat in mijn contractquote:
er komt straks een nr van Dire Straits voorbij in mijn setquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:17 schreef fruitellafantastic het volgende:
[..]
Ik zou graag iets van Dire Straits willen horen
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:19 schreef Paul het volgende:
Plaatjes moeten jaren 90 of ouder
Mag ook een 60s zijn
Die quote van lachende dj blijf je wel goed onthouden, David en ik hebben gisteren naar je geluisterd voor mijn show. ( David is de nieuwe dj voor de nl talige muziek)quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:19 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
er komt straks een nr van Dire Straits voorbij in mijn set
We are the sultans, we are the sultans of swingquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:19 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
er komt straks een nr van Dire Straits voorbij in mijn set
Get your money for nothing and the chicks for freequote:Op donderdag 13 januari 2011 10:21 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
We are the sultans, we are the sultans of swing
bazenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Die quote van lachende dj blijf je wel goed onthouden, David en ik hebben gisteren naar je geluisterd voor mijn show. ( David is de nieuwe dj voor de nl talige muziek)
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:20 schreef Paul het volgende:
( David is de nieuwe dj voor de nl talige muziek)
Niets mis met Good Charlotte.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:22 schreef Muchachooo het volgende:
Graseter jij hebt echt een relaxte muzieksmaak (op Good Charlotte na dan)
Alleen mag hij wel eens zich aanmelden op fokquote:
Op zich dacht ik altijd gadver Gras wat een stomme muzieksmaak.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:22 schreef Muchachooo het volgende:
Graseter jij hebt echt een relaxte muzieksmaak (op Good Charlotte na dan)
dat kanquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:24 schreef Graseter het volgende:
Er is volgens mij iets aan het rotten in mijn darmen.
Eieren vinden dat nog wel eens leuk om te doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:24 schreef Graseter het volgende:
Niet op.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:24 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Eieren vinden dat nog wel eens leuk om te doen
Je darmen zijn gewoon aan het ontbinden. Nog even wachten en je poept ze uit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:24 schreef Graseter het volgende:
Was ik de eerste keer ook, nu draai ik slechterquote:
Ga jij na dit nummer? Voel me niet lekker.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:25 schreef Muchachooo het volgende:
als er iemand kritisch is is het fok
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ga jij na dit nummer? Voel me niet lekker.
eerste keer?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:25 schreef Muchachooo het volgende:
als er iemand kritisch is is het fok
op ONZ wel jaquote:
Ik hoop dat je bereik een beetje ok is?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:27 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
op ONZ wel ja
en ik draai ook niet zo vaak op enkel een laptop midden in de klas op school nee
zoals ik al zei, zit op 60Mb upquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:29 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ik hoop dat je bereik een beetje ok is?
Bij ons zit iedereen te dowloaden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:30 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zoals ik al zei, zit op 60Mb up
studeer ICT dus dat mag ook wel
meestal wel jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wel..
Maar klopt het dat je steeds moet refreshen als een ander DJ komt?
Vaak wel jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wel..
'Mam, dit MOET je horen!'.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:31 schreef Paul het volgende:
HAHA MIJN MOEDER GAAT ZO LUISTEREN HAD DR FF GEBELD EINS
Dus alleen maar rustige muziek draaienquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
'Mam, dit MOET je horen!'.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:32 schreef Maleco het volgende:
Goedemorgen mensen, vandaag gelukkig weer een dag met
ONZ Radio
Hoe hebben we ooit zonder gekund.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:32 schreef Maleco het volgende:
Goedemorgen mensen, vandaag gelukkig weer een dag met
ONZ Radio
jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wel..
Dan f5'en jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb luister live geklikt
Ik vind het prima, laat hem maar PMmenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dagoduck, om gisteren in te halen?
Ik zal hem PM-en dat hij even een PM naar je moet sturen als hij kan en wil.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik vind het prima, laat hem maar PMmen
Terwijl de muziek wel redelijk rustig wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
Paul in the Dark vond ik gister trouwens wel tof!
Ik hoopte dat de muziek me in slaap zou sussen, maar nee
Klopt, maar ik kan niet in slaap vallen met muziek in volgens mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Terwijl de muziek wel redelijk rustig was
Ben al 2 dagen tijdens Paul in the dark in slaap gevallen, vanochtend gaf mn telefoon oververhitting aan, had hem in de oplader zitten en internetradio vraagt nogal veel van dat dingquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
Paul in the Dark vond ik gister trouwens wel tof!
Ik hoopte dat de muziek me in slaap zou sussen, maar nee
Haha hier ook idd, was helemaal vastgelopenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:40 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ben al 2 dagen tijdens Paul in the dark in slaap gevallen, vanochtend gaf mn telefoon oververhitting aan, had hem in de oplader zitten en internetradio vraagt nogal veel van dat ding
Bij mij kon m'n batterij niet meer opladen omdat ie zo warm was toen eerst 5 minuten moeten laten afkoelen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:40 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Haha hier ook idd, was helemaal vastgelopen
Dit, Android natuurlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:42 schreef PiRANiA het volgende:
Gelukkig heeft mijn telefoon er 0% problemen mee
Ik vind het vervelend met m'n iPod.. als ik de stream luister kan ik niet meer verder internettenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:42 schreef PiRANiA het volgende:
Mijne overdag ook niet, maar opladen + luisteren tegelijk + onder m'n kussen = oververhitting ( Samsung Galaxy S )quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:42 schreef PiRANiA het volgende:
Haha die's van mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:39 schreef Paul het volgende:
Joepie mijn 1e krabbel
http://paulinthedark.hyves.nl
Jou moederquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:47 schreef Paul het volgende:
LOL ik bel net mijn moeder, hoor ik radio onz op de achtergrond
het is JOUWWWWWWWWWWquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jou moeder was ook wel fijn hoor
En te langquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:49 schreef Muchachooo het volgende:
Queen is geweldig, maar Bohemian Rhapsody is wel zo cliché
Haha de populariteit reikt al verquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:47 schreef Paul het volgende:
LOL ik bel net mijn moeder, hoor ik radio onz op de achtergrond
Under pressurequote:Op donderdag 13 januari 2011 10:49 schreef Muchachooo het volgende:
Queen is geweldig, maar Bohemian Rhapsody is wel zo cliché
Die is juist awesome!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:54 schreef Muchachooo het volgende:
whaha ik heb tot 11u
Heartbreaker heeft zo'n kutsolo in het midden
Ben je nu al wakker? Man je was KA-CHEL gisterenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ben je nu al wakker? Man je was KA-CHEL gisteren![]()
Ik heb e.e.a. opgenomen en ga het vanmiddag uitzenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |