quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:32 schreef Maleco het volgende:
Goedemorgen mensen, vandaag gelukkig weer een dag met
ONZ Radio
Hoe hebben we ooit zonder gekund.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:32 schreef Maleco het volgende:
Goedemorgen mensen, vandaag gelukkig weer een dag met
ONZ Radio
jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wel..
Maar klopt het dat je steeds moet refreshen als een ander DJ komt?
Dan f5'en jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb luister live geklikt
Ik vind het prima, laat hem maar PMmenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:36 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dagoduck, om gisteren in te halen?
Ik zal hem PM-en dat hij even een PM naar je moet sturen als hij kan en wil.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik vind het prima, laat hem maar PMmen
Terwijl de muziek wel redelijk rustig wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
Paul in the Dark vond ik gister trouwens wel tof!
Ik hoopte dat de muziek me in slaap zou sussen, maar nee
Klopt, maar ik kan niet in slaap vallen met muziek in volgens mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Terwijl de muziek wel redelijk rustig was
Ben al 2 dagen tijdens Paul in the dark in slaap gevallen, vanochtend gaf mn telefoon oververhitting aan, had hem in de oplader zitten en internetradio vraagt nogal veel van dat dingquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
Paul in the Dark vond ik gister trouwens wel tof!
Ik hoopte dat de muziek me in slaap zou sussen, maar nee
Haha hier ook idd, was helemaal vastgelopenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:40 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ben al 2 dagen tijdens Paul in the dark in slaap gevallen, vanochtend gaf mn telefoon oververhitting aan, had hem in de oplader zitten en internetradio vraagt nogal veel van dat ding
Bij mij kon m'n batterij niet meer opladen omdat ie zo warm was toen eerst 5 minuten moeten laten afkoelen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:40 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Haha hier ook idd, was helemaal vastgelopen
Dit, Android natuurlijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:42 schreef PiRANiA het volgende:
Gelukkig heeft mijn telefoon er 0% problemen mee
Ik vind het vervelend met m'n iPod.. als ik de stream luister kan ik niet meer verder internettenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:42 schreef PiRANiA het volgende:
Mijne overdag ook niet, maar opladen + luisteren tegelijk + onder m'n kussen = oververhitting ( Samsung Galaxy S )quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:42 schreef PiRANiA het volgende:
Haha die's van mijquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:39 schreef Paul het volgende:
Joepie mijn 1e krabbel
http://paulinthedark.hyves.nl
Jou moederquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:47 schreef Paul het volgende:
LOL ik bel net mijn moeder, hoor ik radio onz op de achtergrond
het is JOUWWWWWWWWWWquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jou moeder was ook wel fijn hoor
En te langquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:49 schreef Muchachooo het volgende:
Queen is geweldig, maar Bohemian Rhapsody is wel zo cliché
Haha de populariteit reikt al verquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:47 schreef Paul het volgende:
LOL ik bel net mijn moeder, hoor ik radio onz op de achtergrond
Under pressurequote:Op donderdag 13 januari 2011 10:49 schreef Muchachooo het volgende:
Queen is geweldig, maar Bohemian Rhapsody is wel zo cliché
Die is juist awesome!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:54 schreef Muchachooo het volgende:
whaha ik heb tot 11u
Heartbreaker heeft zo'n kutsolo in het midden
Ben je nu al wakker? Man je was KA-CHEL gisterenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ben je nu al wakker? Man je was KA-CHEL gisteren![]()
Ik heb e.e.a. opgenomen en ga het vanmiddag uitzenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |