quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:20 schreef Paul het volgende:
( David is de nieuwe dj voor de nl talige muziek)
Niets mis met Good Charlotte.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:22 schreef Muchachooo het volgende:
Graseter jij hebt echt een relaxte muzieksmaak (op Good Charlotte na dan)
Alleen mag hij wel eens zich aanmelden op fokquote:
Op zich dacht ik altijd gadver Gras wat een stomme muzieksmaak.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:22 schreef Muchachooo het volgende:
Graseter jij hebt echt een relaxte muzieksmaak (op Good Charlotte na dan)
dat kanquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:24 schreef Graseter het volgende:
Er is volgens mij iets aan het rotten in mijn darmen.
Eieren vinden dat nog wel eens leuk om te doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:24 schreef Graseter het volgende:
Niet op.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:24 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Eieren vinden dat nog wel eens leuk om te doen
Je darmen zijn gewoon aan het ontbinden. Nog even wachten en je poept ze uit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:24 schreef Graseter het volgende:
Was ik de eerste keer ook, nu draai ik slechterquote:
Ga jij na dit nummer? Voel me niet lekker.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:25 schreef Muchachooo het volgende:
als er iemand kritisch is is het fok
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ga jij na dit nummer? Voel me niet lekker.
eerste keer?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:25 schreef Muchachooo het volgende:
als er iemand kritisch is is het fok
op ONZ wel jaquote:
Ik hoop dat je bereik een beetje ok is?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:27 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
op ONZ wel ja
en ik draai ook niet zo vaak op enkel een laptop midden in de klas op school nee
zoals ik al zei, zit op 60Mb upquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:29 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Ik hoop dat je bereik een beetje ok is?
Bij ons zit iedereen te dowloaden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:30 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zoals ik al zei, zit op 60Mb up
studeer ICT dus dat mag ook wel
meestal wel jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wel..
Maar klopt het dat je steeds moet refreshen als een ander DJ komt?
Vaak wel jaquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wel..
Maar klopt het dat je steeds moet refreshen als een ander DJ komt?
'Mam, dit MOET je horen!'.quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:31 schreef Paul het volgende:
HAHA MIJN MOEDER GAAT ZO LUISTEREN HAD DR FF GEBELD EINS
Dus alleen maar rustige muziek draaienquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
'Mam, dit MOET je horen!'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |