Helaas niet, was niet haalbaar om het op een andere dag te regelen. Wilde ook niet te lang wachten omdat hij dan 'nat' de stalling in zou gaan, nu wassie mooi kurkdroog na een paar dagen goed weer en het kapje open.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit weekend nog wel heb kunnen genieten van het weer? De voorbereidingen op het winterklaar maken zijn hier ook van start gegaan. De motor moet sowieso worden aangepakt, heb er afgelopen twee jaar ruim 50k mee gereden.
Ik dacht ongeveer 35000quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:30 schreef Erasmo het volgende:
Hoeveel km gaat een 2CV bobine ook alweer mee over het algemeen?
Het verschil (en probleem) zit hem in de Myway - eMyway.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:20 schreef NiGeLaToR het volgende:
Inmiddels al weer > 2.000 km gereden in mijn nieuwe DS4. Geweldige auto, trekt ook wel wat bekijks, op een positieve manier. Rijdt heerlijk, al doet de gerobotiseerde 6-bak soms gewoon debiel. Auto is op de flipperstand ook substantieel sneller, ondanks dat je dan nog niet zelf schakelt, alleen het moment bepaalt met de flippers scheelt dat flink. Op de M stand blijf ik een bevriende 120pk benzine C4 voor, terwijl die op papier 2s sneller op de honderd zit dan mijn DS4.
Onderstel is een beetje on-Citroens, vrij stug en lekker bijterig in de bochten. Sportstoelen zien er sportief uit, maar zitten comfortabeler dan de gewone stoelen in andere auto's. Verder is de navi, audio en andere slimmigheidjes echt te gek![]()
Iemand overigens een idee of er voor de Citroen myway navi kaart updates of poi updates zijn, zoals flitspalen?
Ahha, dus ik kan dat gewoon niet fixen omdat ik niet bij de SD kaart kom. Hendig. Kan de dealer dit eventueel wel, of kan die er ook niets mee? Als ze de SD kaart er even uitpeuteren en ik zet die POI's eropquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:14 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Het verschil (en probleem) zit hem in de Myway - eMyway.
Bij de eMyway zit de sd kaart verstopt achter het dash. dan kan je niks zelf.
Had je Myway gehad, dan had je de flitspalen illegaal wel kunnen toevoegen. Map-updates kun je niet zelf, die moet je gewoon kopen.
Een noodoplossing is ook een oplossingquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:21 schreef Erasmo het volgende:
Hmz dan is die van mij aan vervanging toe, gelijk maar doen aangezien er toch nieuwe kabels en bougies op gaan.
Ompolen is enkel een noodoplossing.
Contactpunten al gecontroleerd en goed afgesteld?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:19 schreef Erasmo het volgende:
Nieuwe kabels en bougies en bobine zitten erop, maar nog steeds geen vonkAls de 123 maar niet naar de klote is...
Ik rijd niet met puntjesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:59 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Contactpunten al gecontroleerd en goed afgesteld?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:21 schreef Tha_Duck het volgende:
De eerste DS5 staat op kenteken hoor ik net, mooie bak!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door minkuukel op 20-10-2011 14:59:29 ]Mij mag je er voor wakker maken.
Dat ga ik er dan weer niet bij vermeldenquote:
Tussendoor wel ...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:14 schreef Erasmo het volgende:
Ergo je hebt niet geprobeerd om zuinig te rijden
De Saxo die ik een paar weken had haalde 1:23.
Maar dat heeft over de netto uitslag geen nutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |