Dat stemt want ik moet er mee naar Den Helderquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:35 schreef Prowl het volgende:
Gratis volle LPG tank dus Groningen is te doen
Budget is gemiddeld, niet te klein (dus die bak van 3000 euro bij Ton van Soest kunnen we overslaan als 't moet) maar ook weer niet zo ruim dat we een exemplaar in concoursstaat kunnen hebben.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat is je budget en wat zijn je wensen?
De 7-zitter is inderdaad niet zo algemeen, heb je het al bij Citroville in Borculo geprobeerd? Ik kom er regelmatig voorbij en er staan meestal toch wel een stuk of 15-20 CX-en daar, wellicht dat je daar een kans hebt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Budget is gemiddeld, niet te klein (dus die bak van 3000 euro bij Ton van Soest kunnen we overslaan als 't moet) maar ook weer niet zo ruim dat we een exemplaar in concoursstaat kunnen hebben.
En wensen? Ach, het liefst zou ik een exemplaar met diesel en automaat hebben, maar die bestaan niet. Maar iets met automaat zou prettig wezen.
dat is de volgende hier.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:53 schreef 2cv het volgende:
Traction staat bij mij op nr. 1 op het wensenlijstje. Wel 1 met dieselmotor.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:41 schreef Prowl het volgende:
Kutzooi, ik had ver weg moeten blijven van die franse meuk![]()
Volvo/Mazda/Daihatsu is 100x beter!
Wat moet er nou van mij terecht komen![]()
![]()
![]()
Een Trax heeft meestal geen bollen hoor !quote:Op zondag 2 oktober 2011 08:48 schreef Popples het volgende:
[..]
dat is de volgende hier.![]()
ik geloof dat onze(van prowl en mij) buren blij zijn dat ze nog niet weten dat auto nummer 5 bij mijn ouders staat
![]()
trouwens geen andere auto zonder bollen en hydrauliek voor mij. mijn moeder was binnen een paar honderd meter kotsmisselijk aangekomen met haar slopelze heeft zelf terug gereden
Laatste types wel hoor. Op de achteras. De 15/6H om precies te zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Een Trax heeft meestal geen bollen hoor !
Ik hoop dat je dit weekend nog wel heb kunnen genieten van het weer? De voorbereidingen op het winterklaar maken zijn hier ook van start gegaan. De motor moet sowieso worden aangepakt, heb er afgelopen twee jaar ruim 50k mee gereden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:09 schreef Tha_Duck het volgende:
De 2CV is gisteren de stalling in gegaanMoet hem minimaal 6 maanden missen, en eigenlijk moet er voor 3 tot 4k ingestopt worden maar dat is even niet mogelijk.
Nu dus afzien in een modern blik
Ik denk dat een motorrevisie voor een SM duurder is dan die Tractionquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:21 schreef Prowl het volgende:
Ze wil natuurlijk zo ene dure zeldzame met bollen
Ze kan beter een SM kopen
Revisie wel. Maar een motor uit een CX Prestige erinlepelen behoort ook tot de mogelijkhedenquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik denk dat een motorrevisie voor een SM duurder is dan die Traction
Blasfemiequote:Op zondag 2 oktober 2011 23:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Revisie wel. Maar een motor uit een CX Prestige erinlepelen behoort ook tot de mogelijkheden
Meestal hequote:Op zondag 2 oktober 2011 23:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Laatste types wel hoor. Op de achteras. De 15/6H om precies te zijn.
Ja, net als een diesel-Trax willenquote:
ja maar daar scheur je niet in he. daar moet je rustig mee rijden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Een Trax heeft meestal geen bollen hoor !
Wedden dat ie binnen 10 jaar gesloopt is met 750.000 km op de teller?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |