hmmm meet wordt dus ook ERG twijfelachtig zo te zienquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, sowieso zijn er veel nieuwe posters bijgekomen
okquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:00 schreef Lutte het volgende:
Koen, Benny is hier niet weg en er is hier niets gebeurd met Benny.
Hij is gewoon een paar dagen iets minder online gewees, omdat sommige mensen een leven hebben enzo, als ie hier weg was had ik dat wel geweten.
Zat ik me ook net te bedenken..quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm meet wordt dus ook ERG twijfelachtig zo te zien
Ik zou op zich wel willen komen alleen ik heb geen idee hoe ik met de trein ofzo moet reizen dus dat wordt nogal een probleemquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
me2 maar als de meeste mensen nog steeds willen komen...
Ja..quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
me2 maar als de meeste mensen nog steeds willen komen...
Waar moet je helemaal vandaan komen dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zou op zich wel willen komen alleen ik heb geen idee hoe ik met de trein ofzo moet reizen dus dat wordt nogal een probleem
Jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:59 schreef 92Merel het volgende:
Toch jammer zo, iedereen weg, hele sfeer is anders..
zeker mag jij erbijquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja..
Ik wil ook wel op de misschienlijst trouwens![]()
(tenminste, mits niemand er problemen mee heeft, omdat ik hier nog niet zo lang zit)
Amsterdam Centraalquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waar moet je helemaal vandaan komen dan?
dan pa je de intercity naar maastricht heerlen en stap je bij het eerste station uitquote:
ja maar ik ben zo'n sukkel die dan te ver doorrijdt ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tjee da's toch een heel makkelijk stukkie juist
In Utrecht stapt bijna iedereen uit en het is een van de weinige grote stations waar je langs komt, dus dat komt wel goed ^^quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar ik ben zo'n sukkel die dan te ver doorrijdt ofzo
gaat vast een Stoptrein Amsterdam-Utrechtquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar ik ben zo'n sukkel die dan te ver doorrijdt ofzo
ik kijk van te voren wel even op ns.nl ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat vast een Stoptrein Amsterdam-UtrechtKan je niet te ver gaan
Ze roepen het toch omquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
In Utrecht stapt bijna iedereen uit en het is een van de weinige grote stations waar je langs komt, dus dat komt wel goed ^^
Overigens ben ik daar ook altijd bang voor![]()
Ik ben wel eens mn eigen station voorbij gereden. Stroomstoring enzo, dacht dat we pas een halte eerder warenquote:
Jeeejquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik kom toch maar wel, als ik het niet kan vinden bel ik jullie wel, hoewel ik jullie nummer niet heb
als het donker is is dat inderdaad moeilijk te zien somsquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben wel eens mn eigen station voorbij gereden. Stroomstoring enzo, dacht dat we pas een halte eerder waren
Oke is prima,quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeeej
Als ik zeker weet dat ik kom, wil ik anders ook wel op het station staan hoor, dan verdwaal je in ieder geval niet
Daarom en had niet door dat de trein al een keer eerder was gestopt + normaal loopt de hele trein leeg waar ik eruit moet, nu stapte helemaal niemand uit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
als het donker is is dat inderdaad moeilijk te zien soms
handigquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:09 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb het handig. Eindhoven stapt de hele trein uit en Tilburg Universiteit is het eindpunt van m'n trein iedere dag.
Ik kom toch (bijna) dagelijks (morgen weer) op Utrecht CS, dus ik verdwaal sowieso nietquote:
Oke moet ik mijn nummer pmen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik kom toch (bijna) dagelijks (morgen weer) op Utrecht CS, dus ik verdwaal sowieso niet
quote:
Ja, is wel handigquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke moet ik mijn nummer pmen?
zo gefixed.quote:
Kunnen we dan niet met z'n allen op CS afspreken ofzo en dan gezamelijk daarnaartoe lopen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:11 schreef tdrone het volgende:
de weg op utrecht cs vind ik wel maar de weg naar dat cafe word heel moeilijk omdat ik pas 2 keer in utrecht ben geweest
Stairway? Dat ligt volgens mij tegen het station aanquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:11 schreef tdrone het volgende:
de weg op utrecht cs vind ik wel maar de weg naar dat cafe word heel moeilijk omdat ik pas 2 keer in utrecht ben geweest
ook dat weet ik wel te vindenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:11 schreef tdrone het volgende:
deden we bij de TAL meet ook, werkte primaquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zo gefixed.
[..]
Kunnen we dan niet met z'n allen op CS afspreken ofzo en dan gezamelijk daarnaartoe lopen?
Neequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Stairway? Dat ligt volgens mij tegen het station aan.
Bisonbowling, wat een bazennaamquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
NeeZit op de Mariaplaats, als je dan langs het busstation richting het centrum loopt (en dus richting de Mariaplaats) dan zit het naast de Bisonbowling aan je linkerhand.
Word jij onze reisgids dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ook dat weet ik wel te vinden![]()
Ik hou echt van die inrichting daar
Tuurlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Word jij onze reisgids dan?
Ik ook niet, dus dat scheeltquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:18 schreef Michhas het volgende:
Maar ik ben in real life helemaal niet aardig
Ik ben in real life geen meisje, dus maak je maar geen zorgenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:18 schreef Michhas het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus dat scheelt
Dat wordt een leuke meetquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben in real life geen meisje, dus maak je maar geen zorgen
Ik ben eigenlijk een wees met 7 tenen, maar op internet ben ik stoer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:18 schreef Michhas het volgende:
tof!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een wees met 7 tenen, maar op internet ben ik stoer.
Wezen met 7 tenen die denken stoer te kunnen zijn op internetquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hhahaquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
dan moet ik maar alle aardigheid met me meebrengen (ik heb nog genoeg over hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:18 schreef Michhas het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wezen met 7 tenen die denken stoer te kunnen zijn op internet
tof tiedroonquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan moet ik maar alle aardigheid met me meebrengen (ik heb nog genoeg over hoor)
willekeurige opmerkingenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:21 schreef Michhas het volgende:
Vikingen die denken te kunnen Gameboyen
Ik ga nu slapen, ben gelukkig weer wat rustiger, ik hou van jullie en tot morgenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:21 schreef Michhas het volgende:
Vikingen die denken te kunnen Gameboyen
Slaap lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen, ben gelukkig weer wat rustiger, ik hou van jullie en tot morgen![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen, ben gelukkig weer wat rustiger, ik hou van jullie en tot morgen![]()
ik had jou trouwens bij misschien gezet, weet niet of je dat erg vindt?quote:
Ohh, ik had op pagina 1/2 juist gezegd dat ik wel bij misschien gezet wilde worden, dus is helemaal topquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik had jou trouwens bij misschien gezet, weet niet of je dat erg vindt?
sorry, had ik helemaal gemistquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohh, ik had op pagina 1/2 juist gezegd dat ik wel bij misschien gezet wilde worden, dus is helemaal top
Haha dacht al zoiets, maakt niet uitquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sorry, had ik helemaal gemist
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben zo wisselvallig als het weer
Truste
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben zo wisselvallig als het weer
Truste
Bij welke episode ben je nuquote:
Nicequote:Op woensdag 12 januari 2011 22:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Euuuhm, 134 ga ik nu kijken. Shit met die Aranchars enzo
Slaap lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:28 schreef tdrone het volgende:
ik ben ook weg mensen anders ga ik vandaag weer pas om half 1 slapen
trusten
(en michhas ik verwacht jou op de meet!)
Morgen moet ik werkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:31 schreef tdrone het volgende:
zodat je overdag niet in slaapt valt onder de les
Wat snap je niet? Wie er wel/niet naar de meet komt of wat?quote:
Ik dacht dat er niemand meer kwam, maar wie komt er nou wel want als er een gewoon aantal mensen komt dan ben ik wel van de party! En Michhas moet komen!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Wie er wel/niet naar de meet komt of wat?![]()
En kom jij nou wel of niet, omdat je net zei afblazen ?
Geloof dat het 'zeker' lijstje van nu wel klopt. En bij mij is het ook hoogstwaarschijnlijk dat ik kom, aangezien ik met 3x vallen in Utrecht benquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik dacht dat er niemand meer kwam, maar wie komt er nou wel want als er een gewoon aantal mensen komt dan ben ik wel van de party! En Michhas moet komen!
Ja maar ik weet nog niet 100% zeker of ik wel kan, dus vandaarquote:
Ik moet ook bij die Oger-site wegblijvenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:00 schreef 92Merel het volgende:
Ik moet echt niet meer op webshops gaan kijken, kom zoveel tegen dat ik wil hebben
Oger site?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik moet ook bij die Oger-site wegblijven.
Ja. Maatpakkenquote:
Ah oke, ik moest aan een ander soort oger denkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Maatpakken. Zus gaat over anderhalf jaar trouwen en ik moet een pak hebben voor m'n stage. En die pakken daar zijn zóó vet
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Jaa, zeker. Als ik nou een gat in mn hand had gehad, had ik al zoveel meer van Asos gehadquote:
Schaar nodigquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa, zeker. Als ik nou een gat in mn hand had gehad, had ik al zoveel meer van Asos gehad
Sowieso de reclames van de LOI zijn meestal wel mooiquote:
Eensquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sowieso de reclames van de LOI zijn meestal wel mooi
Trustequote:
Morgen MDquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:06 schreef MaleDuck het volgende:
Goedemorgen iedereen!
* MaleDuck doet het licht aan!
Michhas!quote:
thnx wederhelft, zo zie ik tenminste wat!quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:06 schreef MaleDuck het volgende:
Goedemorgen iedereen!
* MaleDuck doet het licht aan!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:34 schreef NBT het volgende:
[..]
thnx wederhelft, zo zie ik tenminste wat!![]()
Ja jij kan datquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:38 schreef NBT het volgende:
Michhas
En ja, ik zo vroeg, maar ik kruip zo weer terug denk ik....
maak me even jaloers... kijk maar uit, anders kruip ik erbijquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:38 schreef NBT het volgende:
Michhas
En ja, ik zo vroeg, maar ik kruip zo weer terug denk ik....
kom maar, is tenminste lekker warm!quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maak me even jaloers... kijk maar uit, anders kruip ik erbij
quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:42 schreef NBT het volgende:
[..]
kom maar, is tenminste lekker warm!
aaahwwquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
warmte kan ik wel gebruiken, met die koude natte broek aan mn lijf...
regen... zucht...
is goed, kom maar brengenquote:Op donderdag 13 januari 2011 07:47 schreef NBT het volgende:
[..]
aaahww![]()
het regent inderdaad al een hele poos nonstop! Ik wil je best even me chilbroek lenen, lekker warm enzo
succes!quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:51 schreef NBT het volgende:
Ik ga mijn bed weer in, misschien tot vanavond/ middag!
Was onderweg naar werkquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
mn wederhelft weer slapen... en dan meteen hier ook alles weer in slaap
Gelukkig... ik dacht even dat je me verlaten hadquote:
Had ik ook, maar nu ben ik wedergekeerdquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkig... ik dacht even dat je me verlaten had
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Had ik ook, maar nu ben ik wedergekeerd
Wat een goed ideequote:Op donderdag 13 januari 2011 07:51 schreef NBT het volgende:
Ik ga mijn bed weer in, misschien tot vanavond/ middag!
quote:
Leven!quote:
Hoi eendjequote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi eendje![]()
Ik ga mooi nog even verder met slapen hoor dus doei
quote:
Onzin voor je teven!quote:Op donderdag 13 januari 2011 08:54 schreef tdrone het volgende:
[..]
jou topics wordne ook met de dag beter
Onzin voor je neven.
Het was vroegquote:Op donderdag 13 januari 2011 08:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
alweer een dame die terug in het warme nest kruipt...
lig je nu in je nest of ben je weer opgestaan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was vroeg![]()
De hele week al
Ik zit op mn bank, ga zo liggen. Bank is mn nest zeg maarquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
lig je nu in je nest of ben je weer opgestaan?
Ken ik niet, maar nicequote:
nee man geen concertquote:Op donderdag 13 januari 2011 09:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar niceConcert neem ik aan?
13 januari om 17:02 ga ik naar huis, weekend vieren
Oja ken ik wel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee man geen concert
dat zijn steeds korte wedstrijdjes van 4 man die zo snel mogelijk een helling af proberen te schaatsen. Het ziet er echt spectaculair uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
ik heb het nog redelijk vol gehouden!quote:
was je hem kwijt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:37 schreef Michhas het volgende:
Haha, NBT is er en MaleDuck popt gelijk weer omhoog
ja, want ik heb alweer flink wat werk verzetquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:38 schreef NBT het volgende:
[..]
ik heb het nog redelijk vol gehouden!
tja, wij voelen elkaar aanquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:37 schreef Michhas het volgende:
Haha, NBT is er en MaleDuck popt gelijk weer omhoog
dan ga ik wel ff douchen zo!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja, wij voelen elkaar aan
ik ben net terug op mn plek... (en zo ook weer weg...)
quote:
dat word lang douchen.. Lol... Neehoor... Nou werkse allen... Ene tot straks weer!quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed plan...
al ben ik pas vanmiddag weer terug op mn plek.
ja, een uurtje of 4 denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2011 10:44 schreef NBT het volgende:
[..]
dat word lang douchen.. Lol... Neehoor... Nou werkse allen... Ene tot straks weer!![]()
![]()
Bij niemand, want er is hier niemand, want iedereen is wegquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:05 schreef tdrone het volgende:
bij wie kan ik dadelijk lunchen ??
de kantine word namelijk omgebouwd voor nieuwjaarsreceptie
Onwaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bij niemand, want er is hier niemand, want iedereen is weg
Michquote:
Als je 112 intoetst, en dan op het groene knopje of 'bellen' drukt, krijg je het te horen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mich.
Weet iemand hier trouwens hoe je je aantal sms'jes bij die vodafone relax Blox kunt zien?
G'day sirquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als je 112 intoetst, en dan op het groene knopje of 'bellen' drukt, krijg je het te horen.
Ja, staat echt nergens waar je dat op kunt vragen. Ik zit nu zelfs hier te kijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, even serieus, heb je het al geprobeerd op de website?
Girrlscene? Haha wtfquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, staat echt nergens waar je dat op kunt vragen. Ik zit nu zelfs hier te kijken_!
http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/6543944#m6543944 Daar vraagt iemand het wel, maar die krijgt geen antwoordquote:
Vorig jaar live in de ArenA gezienquote:
Het gaat mij gewoon om de muziek thoughquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
U2 niet van jou, alleen maar van geld en aandacht
Weet ik tochquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het gaat mij gewoon om de muziek though
Droog en iets van 11 gradenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ook
Hoe is het weer by the way in Londen Stu?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
U2 niet van jou, alleen maar van geld en aandacht
Heb ik al 3 weken.quote:
Jep. Mix van RHCP - Othersidequote:Op donderdag 13 januari 2011 11:57 schreef Lon3 het volgende:
Is dat een hardcore plaat? komt mij bekend voor. Kan nu niet luisteren op mijn werkals het is welke ik denk dat het is is die
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:02 schreef Lon3 het volgende:
Gewoon zo overdag vind ik er geen ruk meer aan. Maar als je op stap gaat en je staat in de menigte... je hoort de beat opkomen... de bass in je buik begint te stampen... en iedereen gaat in een keer uit zijn dak op de muziek......
Bbrrrrrr.... kippenvel
Krijg er nu nog kippenvel van als ik er aan denk... is echt ongelofelijk dat gevoelquote:
Herkenbaar welquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:02 schreef Lon3 het volgende:
Gewoon zo overdag vind ik er geen ruk meer aan. Maar als je op stap gaat en je staat in de menigte... je hoort de beat opkomen... de bass in je buik begint te stampen... en iedereen gaat in een keer uit zijn dak op de muziek......
Bbrrrrrr.... kippenvel
U2 Go Homequote:
Ik ben in 2009 naar MoH Pole Position in Assen geweest. 5 uur reizen, maar damnquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:06 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Krijg er nu nog kippenvel van als ik er aan denk... is echt ongelofelijk dat gevoel
Terwijl ik al zeker 8 jaar of zo geen hardcore meer heb geluisterd
Als Linkin Parkquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:56 schreef Lon3 het volgende:
Denk niet dat ik nog naar hardcore feesten zou gaan, ben het denk ik ontgroeit
Heb nu liever goede rock festivals of zo
Ik vond linkinpark live flink tegenvallen. Maar hij had het ook aan zijn stem doen dus de schreeuw liedjes hebben ze niet gedaan terwijl dat wel de lekkerste zijn van dequote:Op donderdag 13 januari 2011 13:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als Linkin Parkin Nederland komt MOET ik gaan
.
Als ik op YT kijk, zijn ze live echt nóg beter dan in de studioquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:24 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Ik vond linkinpark live flink tegenvallen. Maar hij had het ook aan zijn stem doen dus de schreeuw liedjes hebben ze niet gedaan terwijl dat wel de lekkerste zijn van de
quote:
Dat klinkt goed.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar 4 uurtjes... maar het was zowaar weer met lunch
Wow, nieuwe ui gemaakt of niet?quote:
Ja!! Ik in kleur!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wow, nieuwe ui gemaakt of niet?
quote:
Misschien was het gewoon een kut optreden toen en doen ze het normaal beter. Maar op pinkpop waren ze echt slechtquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ik op YT kijk, zijn ze live echt nóg beter dan in de studio. En The Catalyst
. Mike
.
Nogal ja..quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
Heb je weer een lekker rustig dagje?
Ohja, op Pinkpop zijn ze ook geweest ja. Dat jaar was ik er nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:19 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Misschien was het gewoon een kut optreden toen en doen ze het normaal beter. Maar op pinkpop waren ze echt slechtterwijl ik ze normaal wel goed vind
Kan ik niet zeggen... ben heel de dag van hot naar her gerend...quote:
hoe weet jij dat nou weer?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen... ben heel de dag van hot naar her gerend...
Eindelijk even op mn plek
maaruh tattoo?
wederhelft hea...quote:
hahahaquote:
Apartquote:
quote:
Hoe groot?quote:
Zo groot als je hem ziet, misschien iets groter...quote:
Hmmquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Zo groot als je hem ziet, misschien iets groter...
Het word sowieso nog iets aangepast zodat het meer op een madeliefje lijkt!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm
Dan heb je hele grote kans dat je na een paar jaar een grote zwart vlek hebt.
Doe dan outlines en schaduw maar niet compleet zwart ingekleurd
Okay, wil je dit al lang of niet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:36 schreef NBT het volgende:
[..]
Zo groot als je hem ziet, misschien iets groter...
Ja, zeker al 2 jaar!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Okay, wil je dit al lang of niet?
En wat houd je tegen?quote:
ik ga deze week afspraak maken... Ik durfde nooit zo goed..quote:
Je hebt wel goed onderzoek gedaan naar je tatoeëerder? Niet zomaar bij de eerste de beste gaan he.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:48 schreef NBT het volgende:
[..]
ik ga deze week afspraak maken... Ik durfde nooit zo goed..
Ja, heb ik gedaan!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt wel goed onderzoek gedaan naar je tatoeëerder? Niet zomaar bij de eerste de beste gaan he.
Goed zo. Veel plezier dan en succes met het uitzoeken van je volgendequote:
Spannend hoor! Maar lekker dat je de knoop hebt doorgehakt!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:48 schreef NBT het volgende:
[..]
ik ga deze week afspraak maken... Ik durfde nooit zo goed..
Nee.quote:
Dank je dat je het even komt meldenquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dank je dat je het even komt melden
en toen was het weer stilquote:
Aan het werk man. Maar zit post te verwerken ipv aan de telefoon, las je post toevalligquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en toen was het weer stil
Michhas, alweer vrij of nog aan het werk?
Werkse dan hea...quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aan het werk man. Maar zit post te verwerken ipv aan de telefoon, las je post toevallig
Maar kan nu niet echt FOK!ken
Hoe heet die tante dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:18 schreef honkeytonk het volgende:
Piefpafpoef.
Ik heb een tante in Marokko en die komt hiep hoi!
Leuke UI NBT
Hunkietonkquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:18 schreef honkeytonk het volgende:
Piefpafpoef.
Ik heb een tante in Marokko en die komt hiep hoi!
Leuke UI NBT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |