hmmm meet wordt dus ook ERG twijfelachtig zo te zienquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, sowieso zijn er veel nieuwe posters bijgekomen
okquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:00 schreef Lutte het volgende:
Koen, Benny is hier niet weg en er is hier niets gebeurd met Benny.
Hij is gewoon een paar dagen iets minder online gewees, omdat sommige mensen een leven hebben enzo, als ie hier weg was had ik dat wel geweten.
Zat ik me ook net te bedenken..quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm meet wordt dus ook ERG twijfelachtig zo te zien
Ik zou op zich wel willen komen alleen ik heb geen idee hoe ik met de trein ofzo moet reizen dus dat wordt nogal een probleemquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
me2 maar als de meeste mensen nog steeds willen komen...
Ja..quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef tdrone het volgende:
[..]
me2 maar als de meeste mensen nog steeds willen komen...
Waar moet je helemaal vandaan komen dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zou op zich wel willen komen alleen ik heb geen idee hoe ik met de trein ofzo moet reizen dus dat wordt nogal een probleem
Jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:59 schreef 92Merel het volgende:
Toch jammer zo, iedereen weg, hele sfeer is anders..
zeker mag jij erbijquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja..
Ik wil ook wel op de misschienlijst trouwens![]()
(tenminste, mits niemand er problemen mee heeft, omdat ik hier nog niet zo lang zit)
Amsterdam Centraalquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waar moet je helemaal vandaan komen dan?
dan pa je de intercity naar maastricht heerlen en stap je bij het eerste station uitquote:
ja maar ik ben zo'n sukkel die dan te ver doorrijdt ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tjee da's toch een heel makkelijk stukkie juist
In Utrecht stapt bijna iedereen uit en het is een van de weinige grote stations waar je langs komt, dus dat komt wel goed ^^quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar ik ben zo'n sukkel die dan te ver doorrijdt ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |