abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 januari 2011 @ 00:08:52 #41
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_91295786
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:54 schreef longinus het volgende:
een handvol moslims krijgt meer voor elkaar dan een wijk die tegen is, in de buurt bouwen ze een moskee voor 200 mensen terwijl er maar 24 moslims zijn, en geen parkeerplaatsen.

andere plekken die beter geschikt zijn zijn afgekeurt, niet dat dat te maken heeft dat er wethouders in de buurt wonen, want zo denk ik niet.
grote handen heb jij ^O^
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 00:12:52 #42
8369 speknek
Another day another slay
pi_91295943
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 00:07 schreef Kees22 het volgende:
Een hele post waarin je voorbeelden geeft waarin een moskee in de buurt geen probleem is voor jou. En die dan toch openen met een negatief oordeel. :?
In de buurt /= recht voor je huis.
quote:
Ik heb het niet over je schoonzus. Maar nasissen van vrouwen lijkt me ook bepaald onislamitisch gedrag. In de qoran worden mannen gemaand zich een beetje te gedragen.
Volgende dat je gaat zeggen is dat misdienaartjes misbruiken bepaald onkatholiek gedrag is, omdat in de bijbel staat dat je niet met mannen mag liggen, en priesters celibatair moeten zijn :')_!

[ Bericht 2% gewijzigd door speknek op 14-01-2011 00:20:20 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_91296096
Ik zit er niet op te wachten, maar evenmin op een synagoge bijv. Dat geldt voor bijna alles waar je at best soms last van hebt en wat je bitterweinig oplevert.
pi_91296168
Ik hoef geen moskee in de buurt van mijn huis.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_91296207
Hoeveel overlast heb je eigenlijk qua geluid van zo'n moskee? Wat hoor je zoal en hoe vaak per dag is dat ongeveer?
pi_91296371
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 00:20 schreef Arbeitslos het volgende:
Hoeveel overlast heb je eigenlijk qua geluid van zo'n moskee? Wat hoor je zoal en hoe vaak per dag is dat ongeveer?
Qua geluid merk je er niet veel van maar het is meestal wel druk op vrijdag (mensen en autos).

Ik wil niks in de buurt van mijn huis hebben wat drukte veroorzaakt, ik heb al moeite met een basisschool :')
  vrijdag 14 januari 2011 @ 00:25:51 #47
8369 speknek
Another day another slay
pi_91296436
Vijf keer per dag ongeveer twee minuten versterkt gejammer.

Wat mij noopt tot het postuleren van het probleem van de Islamitische theodicie.
Dat gejammer is lelijk en duidelijk kwaadaardig, Allah zou dat zeker blasfemisch vinden, dus waarom bestaat het dan?

1. Allah is doof of heeft geen smaak, waarom aanbidden we hem dan?
2. Allah is onmachtig de jammeraar met bliksem treffen, dan is het niet Allah.
3. Allah houdt ervan als mensen last hebben van gejammer, dan is Allah kwaadaardig.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_91296509
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 00:24 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Qua geluid merk je er niet veel van maar het is meestal wel druk op vrijdag (mensen en autos).

Ik wil niks in de buurt van mijn huis hebben wat drukte veroorzaakt, ik heb al moeite met een basisschool :')
Even wat drukte 1x per week zou me niet echt veel boeien, maar op achterlijke tijden onverstaanbaar gehuil uit zo'n gebouw lijkt me echt vreselijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Arbeitslos op 14-01-2011 02:33:34 ]
pi_91296697
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 07:30 schreef ATON het volgende:

[..]

Volkomen eens Kees. Met een beetje aanpassingsvermogen en een andere moedertaal hadden we al meer dan zestig jaar een verenigd Europa gehad en geen ongemakken meer met verkiezingen organiseren en zo. Een beetje aanpassing en enkele generaties later weten ze van niet beter. Met een beetje aanpassingsvermogen hadden er toen geen miljoenen doden hoeven te zijn. Als je het nuchter bekijkt waren dat toch één zootje idioten toch ?
Wat zeur je nou?
Gedurende mijn leven hebben we ons al aangepast dat is eigenlijk de foute uitdrukking. Juister is: het is geen probleem gebleken om Indo's in ons midden op te nemen, en Italiaanse ijsmakers (wiens zonen dan weer zanger werden) (Het kan van een behanger zijn of van een Italiaanse zanger zijn of iemand uit Den Haag.)

En daarvoor al Hugenoten, of Vlaamse en Brabantse vluchtelingen.

Marco Borsato, is dat eigenlijk een allochtoon?
Tatjana Simic?
Boris Dittrich?
Sonja Barend?
Die tenniskampioen, die nou van alles organiseert?
Najib Amhali?
Maxima?
Beatrix?

Was de Brienenoordbrug niet ontworpen door een buitenlander?
Komt het christendom niet van buiten Nederland?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_91296894
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 00:12 schreef speknek het volgende:

[..]

In de buurt /= recht voor je huis.

[..]

Volgende dat je gaat zeggen is dat misdienaartjes misbruiken bepaald onkatholiek gedrag is, omdat in de bijbel staat dat je niet met mannen mag liggen, en priesters celibatair moeten zijn :')_!
Doet aan mijn verbazing niks af: je hebt zelf geen enkele slechte ervaring met een moskee in de buurt, alleen maar goede ervaringen zelfs, en toch benje tegen een moskee voor je huis.

Ach, ik ben zelf katholiek en zelfs een keer misdienaar geweest en ik heb op een internaat gezeten. En nu ben ik gefrustreerd omdat de pastoor en de paters mij kennelijk niet aantrekkelijk genoeg vonden!
Maar ook dat doet aan mijn stelling niks af: het genoemde onkatholieke gedrag werd stiekem gedaan, terwijl het onislamitische gedrag in het openbaar uitgevoerd wordt.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_91296948
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 00:16 schreef Arbeitslos het volgende:
Ik zit er niet op te wachten, maar evenmin op een synagoge bijv. Dat geldt voor bijna alles waar je at best soms last van hebt en wat je bitterweinig oplevert.
Bij mij in de buurt is er een voetbalstadion. Daar speelde vroeger een club in de eredivisie. Ik dank Octopus Paul op mijn blote knieën dat die voetblaclub failliet is en dat de gemeente dat gewoon heeft laten gaan!
pi_91296974
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 00:39 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Bij mij in de buurt is er een voetbalstadion. Daar speelde vroeger een club in de eredivisie. Ik dank Octopus Paul op mijn blote knieën dat die voetblaclub failliet is en dat de gemeente dat gewoon heeft laten gaan!
Ah, je woont in Wageningen?
pi_91297126
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 00:25 schreef speknek het volgende:

Wat mij noopt tot het postuleren van het probleem van de Islamitische theodicie.
Dat gejammer is lelijk en duidelijk kwaadaardig, Allah zou dat zeker blasfemisch vinden, dus waarom bestaat het dan?

3. Allah houdt ervan als mensen last hebben van gejammer, dan is Allah kwaadaardig.
Vet van mij.
Wel grappig: ik kan me goed voorstellen dat je een hekel hebt aan het geluid. Ik heb een hekel aan het dialect dat veel omroep(st)ers, zelfs van het Journaal, bezigen. Soms word ik bijna misselijk.
Maar ik realiseer me tegelijk, dat het een kwestie van gewoonte en vooroordeel is. Mensen die hetzelfde dialect spreken, vinden het mooi of denken dat het beschaafd Nederlands is.
Toch neem jij meteen maar aan dat Allah het met jouw smaak eens is.
pi_91297178
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 00:40 schreef Arbeitslos het volgende:

[..]

Ah, je woont in Wageningen?
:Y
pi_91297222
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 00:46 schreef Kees22 het volgende:

[..]

De Wageningse Berg. :D

Toch wel een begrip in de historie van het Nederlandse voetbal. Inmiddels helemaal verpauperd zeker?
pi_91298322
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 00:47 schreef Arbeitslos het volgende:

[..]

Toch wel een begrip in de historie van het Nederlandse voetbal. Inmiddels helemaal verpauperd zeker?
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 00:47 schreef Arbeitslos het volgende:

[..]

Nou, ik geef niks om voetbal, dus ik weet er het fijne niet van. Maar inderdaad: een begrip in de historie: ze schijnen nogal goede voetballers geleverd te hebben aan andere clubs.
Er is nogal hartzeer over het verloren gaan van de club.
Het stadion ligt er inderdaad wat verloren bij. Op het hoofdveld wordt af en toe een wedstrijd gespeeld tussen jeugdploegen of zo en ik heb er wel eens een optreden van Normaal bezocht. Op het bijveld worden hondentrainingen gehouden en is er twee keer per jaar een rommelmarkt.
Er zijn wel plannen voor een nationaal sportcentrum voor vrouwenvoetbal of iets dergelijks, met veel subsidie van de gemeente. Maar dat is allemaal nog mistig.

Maar goed: ik ben al lang en breed blij dat ik geen last heb van grappenmakers die hun auto in of voor mijn oprit en voortuin parkeren en dan herrie gaan lopen maken en in de weg lopen.
pi_91299548
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 00:27 schreef Arbeitslos het volgende:

[..]

Even wat drukte 1x per week zou me niet echt veel boeien, maar op achterlijke tijden onverstaanbaar gehuil ook zo'n gebouw lijkt me echt vreselijk.
Geluid komt er gelukkig niet uit :9
pi_91303315
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 00:46 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Toch zonder dat het nu helemaal verpauperd is he.
Was een mooie locatie daar in Wageningen.
pi_91304043
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 00:25 schreef speknek het volgende:

Zijn er echt Moskee's in Nederland waar ze oproepen tot gebed?
Heb dat echt nog nooit meegemaakt in Amsterdam, is volgens mij ook helemaal niet toegestaan?

Waar ik woonde had ik alleen soms last van als ze voor dat de dienst begon allemaal buiten met elkaar stonden te lullen, maarja nog altijd minder overlast als dan van het café aan de overkant waar elke dag dronken mensen stonden te schreeuwen omdat ze buiten moeten roken.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
pi_91304193
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 09:41 schreef Cubewood. het volgende:

[..]

Zijn er echt Moskee's in Nederland waar ze oproepen tot gebed?
Heb dat echt nog nooit meegemaakt in Amsterdam, is volgens mij ook helemaal niet toegestaan?

Waar ik woonde had ik alleen soms last van als ze voor dat de dienst begon allemaal buiten met elkaar stonden te lullen, maarja nog altijd minder overlast als dan van het café aan de overkant waar elke dag dronken mensen stonden te schreeuwen omdat ze buiten moeten roken.
Nee, dat doen ze niet. Ik heb wel meegemaakt dat ik op het centraal station van Apeldoorn stond op een vrijdag toen ik de athan (oproep) hoorde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')