grote handen heb jijquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:54 schreef longinus het volgende:
een handvol moslims krijgt meer voor elkaar dan een wijk die tegen is, in de buurt bouwen ze een moskee voor 200 mensen terwijl er maar 24 moslims zijn, en geen parkeerplaatsen.
andere plekken die beter geschikt zijn zijn afgekeurt, niet dat dat te maken heeft dat er wethouders in de buurt wonen, want zo denk ik niet.
In de buurt /= recht voor je huis.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:07 schreef Kees22 het volgende:
Een hele post waarin je voorbeelden geeft waarin een moskee in de buurt geen probleem is voor jou. En die dan toch openen met een negatief oordeel.![]()
Volgende dat je gaat zeggen is dat misdienaartjes misbruiken bepaald onkatholiek gedrag is, omdat in de bijbel staat dat je niet met mannen mag liggen, en priesters celibatair moeten zijnquote:Ik heb het niet over je schoonzus. Maar nasissen van vrouwen lijkt me ook bepaald onislamitisch gedrag. In de qoran worden mannen gemaand zich een beetje te gedragen.
Qua geluid merk je er niet veel van maar het is meestal wel druk op vrijdag (mensen en autos).quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:20 schreef Arbeitslos het volgende:
Hoeveel overlast heb je eigenlijk qua geluid van zo'n moskee? Wat hoor je zoal en hoe vaak per dag is dat ongeveer?
Even wat drukte 1x per week zou me niet echt veel boeien, maar op achterlijke tijden onverstaanbaar gehuil uit zo'n gebouw lijkt me echt vreselijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:24 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Qua geluid merk je er niet veel van maar het is meestal wel druk op vrijdag (mensen en autos).
Ik wil niks in de buurt van mijn huis hebben wat drukte veroorzaakt, ik heb al moeite met een basisschool
Wat zeur je nou?quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:30 schreef ATON het volgende:
[..]
Volkomen eens Kees. Met een beetje aanpassingsvermogen en een andere moedertaal hadden we al meer dan zestig jaar een verenigd Europa gehad en geen ongemakken meer met verkiezingen organiseren en zo. Een beetje aanpassing en enkele generaties later weten ze van niet beter. Met een beetje aanpassingsvermogen hadden er toen geen miljoenen doden hoeven te zijn. Als je het nuchter bekijkt waren dat toch één zootje idioten toch ?
Doet aan mijn verbazing niks af: je hebt zelf geen enkele slechte ervaring met een moskee in de buurt, alleen maar goede ervaringen zelfs, en toch benje tegen een moskee voor je huis.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:12 schreef speknek het volgende:
[..]
In de buurt /= recht voor je huis.
[..]
Volgende dat je gaat zeggen is dat misdienaartjes misbruiken bepaald onkatholiek gedrag is, omdat in de bijbel staat dat je niet met mannen mag liggen, en priesters celibatair moeten zijn_!
Bij mij in de buurt is er een voetbalstadion. Daar speelde vroeger een club in de eredivisie. Ik dank Octopus Paul op mijn blote knieën dat die voetblaclub failliet is en dat de gemeente dat gewoon heeft laten gaan!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:16 schreef Arbeitslos het volgende:
Ik zit er niet op te wachten, maar evenmin op een synagoge bijv. Dat geldt voor bijna alles waar je at best soms last van hebt en wat je bitterweinig oplevert.
Ah, je woont in Wageningen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:39 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt is er een voetbalstadion. Daar speelde vroeger een club in de eredivisie. Ik dank Octopus Paul op mijn blote knieën dat die voetblaclub failliet is en dat de gemeente dat gewoon heeft laten gaan!
Vet van mij.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:25 schreef speknek het volgende:
Vijf keer per dag ongeveer twee minuten versterkt gejammer.
Wat mij noopt tot het postuleren van het probleem van de Islamitische theodicie.
Dat gejammer is lelijk en duidelijk kwaadaardig, Allah zou dat zeker blasfemisch vinden, dus waarom bestaat het dan?
1. Allah is doof of heeft geen smaak, waarom aanbidden we hem dan?
2. Allah is onmachtig de jammeraar met bliksem treffen, dan is het niet Allah.
3. Allah houdt ervan als mensen last hebben van gejammer, dan is Allah kwaadaardig.
quote:
De Wageningse Berg.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:47 schreef Arbeitslos het volgende:
[..]
De Wageningse Berg.
Toch wel een begrip in de historie van het Nederlandse voetbal. Inmiddels helemaal verpauperd zeker?
Nou, ik geef niks om voetbal, dus ik weet er het fijne niet van. Maar inderdaad: een begrip in de historie: ze schijnen nogal goede voetballers geleverd te hebben aan andere clubs.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:47 schreef Arbeitslos het volgende:
[..]
De Wageningse Berg.
Toch wel een begrip in de historie van het Nederlandse voetbal. Inmiddels helemaal verpauperd zeker?
Geluid komt er gelukkig niet uitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:27 schreef Arbeitslos het volgende:
[..]
Even wat drukte 1x per week zou me niet echt veel boeien, maar op achterlijke tijden onverstaanbaar gehuil ook zo'n gebouw lijkt me echt vreselijk.
Zijn er echt Moskee's in Nederland waar ze oproepen tot gebed?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:25 schreef speknek het volgende:
Vijf keer per dag ongeveer twee minuten versterkt gejammer.
Wat mij noopt tot het postuleren van het probleem van de Islamitische theodicie.
Dat gejammer is lelijk en duidelijk kwaadaardig, Allah zou dat zeker blasfemisch vinden, dus waarom bestaat het dan?
1. Allah is doof of heeft geen smaak, waarom aanbidden we hem dan?
2. Allah is onmachtig de jammeraar met bliksem treffen, dan is het niet Allah.
3. Allah houdt ervan als mensen last hebben van gejammer, dan is Allah kwaadaardig.
Nee, dat doen ze niet. Ik heb wel meegemaakt dat ik op het centraal station van Apeldoorn stond op een vrijdag toen ik de athan (oproep) hoorde.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:41 schreef Cubewood. het volgende:
[..]
Zijn er echt Moskee's in Nederland waar ze oproepen tot gebed?
Heb dat echt nog nooit meegemaakt in Amsterdam, is volgens mij ook helemaal niet toegestaan?
Waar ik woonde had ik alleen soms last van als ze voor dat de dienst begon allemaal buiten met elkaar stonden te lullen, maarja nog altijd minder overlast als dan van het café aan de overkant waar elke dag dronken mensen stonden te schreeuwen omdat ze buiten moeten roken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |