Ik straal hitte telt dat ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik val totaal niet op uiterlijk, nou ja wel maar niet in de zin als mooi
Ik vind het dan al gauw gladjes, ik vind uistraling zoveel meer waard
Huum... Meestal is uiterlijk toch wel het eerste wat je ziet, eerste indruk enzo. Maar ik vond Benny stiekem al leuk voor ik een foto had gezien, dus daar was innerlijk sowieso belangrijker. Maar met gezicht erbij werd het alleen maar beter.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik val totaal niet op uiterlijk, nou ja wel maar niet in de zin als mooi
Ik vind het dan al gauw gladjes, ik vind uistraling zoveel meer waard
Ik had het niet doorquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:54 schreef Kally het volgende:
O Benny sluit de mijne even, nog verkeerd nummer ook![]()
Ik kan niet zeggen wat ik leuk vind en waar ik op val aan uiterlijk, dat is zo verschillend, maar echt mooi mooi vind ik dan weer zo saaiquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum... Meestal is uiterlijk toch wel het eerste wat je ziet, eerste indruk enzo. Maar ik vond Benny stiekem al leuk voor ik een foto had gezien, dus daar was innerlijk sowieso belangrijker. Maar met gezicht erbij werd het alleen maar beter.
Ik zag grijze haren doorkomenquote:
Ja, daarom... Maar als ik zeventien ben krijg ik waarschijnlijk sowieso een andere huisarts, omdat studeren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:55 schreef Kally het volgende:
Maar Lutte dat is toch normaal dat je op je 15e niet gaat schelden op een arts. Nog even ben je 18 kun je zelf beslissen
Maar wel volhouden dat je niet naar deze gaat hoor, wat een mafkees.
doe jij bakkersopleidingquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:57 schreef tdrone het volgende:
bij mijn opdrachten leer ik hoe ik cookies moet maken/ opvragen
EN NU HEB IK HONGER
owquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee opdrachten gaan over websitebouw
Mijn huisarts zei alleen maar tegen me je moet eens wat eerder komen dan is het sneller te verhelpen, verder nooit commentaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, daarom... Maar als ik zeventien ben krijg ik waarschijnlijk sowieso een andere huisarts, omdat studeren.Maar tot die tijd ga ik gewoon niet naar die ik nu heb.
En ik zat dus wel goed met dat het raar was... Ons mam vond het heel normaal, maar die vindt die vent zo geweldig. Ik vind het echt een vieze man.
Koekiesquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:57 schreef tdrone het volgende:
EN NU HEB IK HONGER
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn huisarts zei alleen maar tegen me je moet eens wat eerder komen dan is het sneller te verhelpen, verder nooit commentaar
nou wat je gister liet zien was niet verkeerd dus doe nog even een stukje als je dat wiltquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn vingers zijn te koud en ik weet niet wat te schrijven, dus ik ben weer gaan dwalen in ouder dagboeken![]()
.
Ik eet nu koekjes.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:57 schreef tdrone het volgende:
EN NU HEB IK HONGER
Is dat goed?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer een idee te krijgen van wat voor type jij bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |