Haha ik weet het.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 07:01 schreef Bouke-p het volgende:
ach, dat soort dingen moet je ook met een korrel zout nemen, op forums is ook iedereen lid van de special forces. je kan btw ook niet zomaar eten geven aan bedelaars ten eerste omdat in veel van ons eten varkenslees zit en omdat locals niet met isaf spullen gezien mogen worden.... schijnen insurgents niet leuk te vinden.
Ik gok een VMBO diplomaquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:31 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
brrr. Nog iets aan overgehouden?
Dit dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 05:15 schreef Bouke-p het volgende:
In wat voor fucking uithoek woon je als je 60km moet rijden voor een apotheek? weet je zeker dat het geen 3km was?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:14 schreef Witteveldroos het volgende:
Psychische mishandeling en verkrachting (en dan niet een keer maar jarenlang) Lang leve de EMDR traumabehandeling.
Mijn paard die voor mijn ogen uit de trailer (soort veewagen) klapte en haar nek brak.
Inmiddels alweer jaren geleden gebeurd maar zie het nog zo voor me.
Oke, fout gerekend, het was 30 km. 60 in totaal. Het leek op dat moment enorm ver iigquote:Op donderdag 3 februari 2011 05:15 schreef Bouke-p het volgende:
In wat voor fucking uithoek woon je als je 60km moet rijden voor een apotheek? weet je zeker dat het geen 3km was?
Opbranden niet, maar wel zo dat ze op 1 punt helemaal vlak zijn en er dus nieuwe op moeten.quote:Op
donderdag 3 februari 2011 08:02 schreef Mopst3r het volgende:
Ja hoor heel je voorbanden opbranden van 1 keer remmen
waar woont die bitch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:44 schreef lipper het volgende:
Me moeder die me in elkaar trapte toen ik 8 was.
Ze ging helemaal los, toen ik kans zag om weg te rennen deed ik dat natuurlijk.
Ik sprong op me fiets en reed weg.
We woonden best afgelegen dus ik moest een stukje fietsen voordat ik iemand tegenkwam. Maar me moeder kwam naast me rijden met de auto en zei dat ik het nooi mocht vertellen anders werd het nog erger. Sindsdien doodsangst voor me moeder.
Ja leuk ha-ha-haquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:44 schreef lipper het volgende:
Me moeder die me in elkaar trapte toen ik 8 was.
Ze ging helemaal los, toen ik kans zag om weg te rennen deed ik dat natuurlijk.
Ik sprong op me fiets en reed weg.
We woonden best afgelegen dus ik moest een stukje fietsen voordat ik iemand tegenkwam. Maar me moeder kwam naast me rijden met de auto en zei dat ik het nooi mocht vertellen anders werd het nog erger. Sindsdien doodsangst voor me moeder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |