abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91646532
Niet super heftig, maar wel indrukwekkend. Ik zit nu in Afghanistan en laatst stonden er naast onze auto's kinderen te bedelen. Ook n meisje van een jaar of 10 met een baby op dr arm, bedelen voor eten....

En ik weet wel dat dat "tactiek' is, zielig kijken en kind met kind doet t zowiezo goed natuurlijk maar het maakt wel indruk....
pi_91646651
Ik las laatst op een Amerikaans forum een topic over hoe mensen tijdens patrouilles met bedelaars omgingen.
Er was er één bij die vertelde hoe ze snoepwikkels met stenen er in naar Irakese kinderen gooiden en een ander spoot tabasco vermengd met zeep bij ze in de ogen met een waterpistool. :')
pi_91646658
ach, dat soort dingen moet je ook met een korrel zout nemen, op forums is ook iedereen lid van de special forces. je kan btw ook niet zomaar eten geven aan bedelaars ten eerste omdat in veel van ons eten varkenslees zit en omdat locals niet met isaf spullen gezien mogen worden.... schijnen insurgents niet leuk te vinden.
pi_91646687
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 07:01 schreef Bouke-p het volgende:
ach, dat soort dingen moet je ook met een korrel zout nemen, op forums is ook iedereen lid van de special forces. je kan btw ook niet zomaar eten geven aan bedelaars ten eerste omdat in veel van ons eten varkenslees zit en omdat locals niet met isaf spullen gezien mogen worden.... schijnen insurgents niet leuk te vinden.
Haha ik weet het.
Sterke verhalen zijn er genoeg.
Het lijkt me inderdaad ook verdomd onhandig om mensen zo te provoceren.
pi_91647230
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:31 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

brrr. Nog iets aan overgehouden?
Ik gok een VMBO diploma :') lollereinz.
pi_92252049
Ik zat bij mn moeder in de auto en we reden op een doorgaande n-weg. Allebei zagen we van veraf een auto keihard komen aanscheuren over de invoegstrook, maar we dachten allebei: die stopt wel. Het is zo'n plek waar je wel langzaam MOET invoegen. Nou, die vrouw stopte dus niet. Mn moeder moest keihard remmen, zo hard dat onze auto ging schuiven, recht in de richting van een tegenligger... Die kon gelukkig ook nog remmen, en het busje achterons, gelukkig ook nog. We hebben nog 30 km beduusd achter die vrouw aangereden, zonder het kenteken op te nemen, totaal niet bij nagedacht. Uiteindelijk hadden we wel 2 nieuwe voorbanden nodig, omdat die helemaal verrot waren na dat remmen.

En een keer s'avonds naar de huisartsenpost gegaan omdat de huisarts zei dat ik daar naar toe moest zodra ik koorts kreeg, want dan zou ik een longontsteking hebben. Huisartsenpost is 30 km verderop. Daarvandaan doorgestuurd naar de apotheek, die nog eens 30 km verderop zit, en toen 60 km terug naar huis, terwijl ik steeds benauwder werd en mn inhaler thuis lag. Dat was eng. Had natuurlijk ook aan die inhaler moeten denken, maar ik had 40 graden koorts en was niet meer helemaal helder..
pi_92260994
In wat voor fucking uithoek woon je als je 60km moet rijden voor een apotheek? weet je zeker dat het geen 3km was?
pi_92261076
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 05:15 schreef Bouke-p het volgende:
In wat voor fucking uithoek woon je als je 60km moet rijden voor een apotheek? weet je zeker dat het geen 3km was?
Dit dus -O-
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_92261732
Ja hoor heel je voorbanden opbranden van 1 keer remmen :')
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  donderdag 3 februari 2011 @ 08:06:19 #160
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_92261768
Toen ik 7 was ben ik geschept door een auto, waarbij ik 4 botten heb gebroken, 2x scheenbeen 2x kuitbeen, en tevens had ik rechts een open bot breuk. (waar ik dus me eigen bot heb gezien).

Kijkoperatie gehad en 2,5 week ziekenhuis, daarna kreeg ik gips en belandde ik in een rolstoel. Na 6 weken mocht het gips eraf en kon ik opnieuw leren lopen.

Het meest lullige van dit waargebeurde verhaal was dat de kerel die mij aanreedt niet verzekerd was, en zodoende heb ik nauwelijks iets van vergoeding gehad.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  donderdag 3 februari 2011 @ 12:14:52 #161
285610 Witteveldroos
roos in opleiding
pi_92267650
Psychische mishandeling en verkrachting (en dan niet een keer maar jarenlang) Lang leve de EMDR traumabehandeling.
Mijn paard die voor mijn ogen uit de trailer (soort veewagen) klapte en haar nek brak.
Inmiddels alweer jaren geleden gebeurd maar zie het nog zo voor me.
pi_92280893
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:14 schreef Witteveldroos het volgende:
Psychische mishandeling en verkrachting (en dan niet een keer maar jarenlang) Lang leve de EMDR traumabehandeling.
Mijn paard die voor mijn ogen uit de trailer (soort veewagen) klapte en haar nek brak.
Inmiddels alweer jaren geleden gebeurd maar zie het nog zo voor me.
:{
pi_92283111
Me moeder die me in elkaar trapte toen ik 8 was.
Ze ging helemaal los, toen ik kans zag om weg te rennen deed ik dat natuurlijk.
Ik sprong op me fiets en reed weg.
We woonden best afgelegen dus ik moest een stukje fietsen voordat ik iemand tegenkwam. Maar me moeder kwam naast me rijden met de auto en zei dat ik het nooi mocht vertellen anders werd het nog erger. Sindsdien doodsangst voor me moeder.
pi_92284690
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 05:15 schreef Bouke-p het volgende:
Oke, fout gerekend, het was 30 km. 60 in totaal. Het leek op dat moment enorm ver iig ;)Btw, woon op Goeree Overflakkee, ik aan de oostkant, de apotheek zit helemaal aan de westkant...

quote:
1s.gif Op
donderdag 3 februari 2011 08:02 schreef Mopst3r het volgende:

Ja hoor heel je voorbanden opbranden van 1 keer remmen :')
Opbranden niet, maar wel zo dat ze op 1 punt helemaal vlak zijn en er dus nieuwe op moeten.
  donderdag 3 februari 2011 @ 18:23:25 #165
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92285068
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:44 schreef lipper het volgende:
We woonden best afgelegen dus ik moest een stukje fietsen voordat ik iemand tegenkwam. Maar me moeder kwam naast me rijden met de auto en zei dat ik het nooi mocht vertellen anders werd het nog erger. Sindsdien doodsangst voor me moeder.
waar woont die bitch?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_92285571
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:44 schreef lipper het volgende:
Ja leuk ha-ha-ha
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_92294773
Live cam opnamen posten vanaf Tahrir square, terwijl je de thugs ontwijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')