quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Born in the USA (zong vroeger mee BORN Op de nieuwe pleeeeee )
Ik zei toch The Riverquote:
Euh. Nee.quote:
Born in the QSA!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Born in the USA (zong vroeger mee BORN Op de nieuwe pleeeeee )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik lekker in bed ligquote:
Ja, ging best goed! Af en toe een beetje koppijn maar niets wat een paar liter koffie niet op kan lossen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Q! Heb je je werkdag een beetje overleefd?
Oh maar je kunt best blijven liggen.. Je hoeft er je bed niet voor uit..quote:
Geweldig nummerquote:
Doe toch maar niet Jofuquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh maar je kunt best blijven liggen.. Je hoeft er je bed niet voor uit..
Oh wacht, wie doet dan de deur open
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Even een testje of ik Huppel kan laten soppen van LegoDa's ministek. Of toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Even een testje of ik Huppel kan laten soppen van LegoPink FloydSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ik bedoelde deze ook eigenlijk
[ afbeelding ]
quote:
Vind die andere mooierquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ik bedoelde deze ook eigenlijk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
Nu luister ik dus de begin tune van the Lion King en wil ik de film zien
En ik kan de het Engelse lied in het Nederlands meezingen en andersom
Mijn zoon kon die films dromen. Zette hij het geluid uit en ging zelf het verhaal vertellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon kon die films dromen. Zette hij het geluid uit en ging zelf het verhaal vertellen
en dan noemt ie Elzje gay? hij is zelf gay johquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon kon die films dromen. Zette hij het geluid uit en ging zelf het verhaal vertellen
Die luister ikquote:
Koosnaampje van mn zoon voor Elzje: Prinsesquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dan noemt ie Elzje gay? hij is zelf gay johje hebt een battiboy opgevoed!
Door jouw post denk ik aan "Arm land" (Shadowland)quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
Die luister ik nuquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Door jouw post denk ik aan "Arm land" (Shadowland)
Ik ken de Soundtrack in het Nederlands wel uit mijn hoofd. In het Engels nog niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die luister ik nuMaar die vind ik alleen in het Engels mooi
Mja, ik heb de musical in het Engels gezien, dat was zó indrukwekkendquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ken de Soundtrack in het Nederlands wel uit mijn hoofd. In het Engels nog niet.
Dus ik denk eerder aan de Nederlandse nummers
Nu ben ik jaloersquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik heb de musical in het Engels gezien, dat was zó indrukwekkend
En terecht uiteraardquote:
Ik wil gewoon NU naar West Endquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En terecht uiteraard
EchtIn Londen ook nog.
Ik nietquote:
Ik ook, we hadden een eigen balkonnetje en er kwam gewoon een castlid aan het begin op dat balkon zingenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En terecht uiteraard
EchtIn Londen ook nog.
Ja, dat had ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, we hadden een eigen balkonnetje en er kwam gewoon een castlid aan het begin op dat balkon zingen
Er zijn wel meer plekken waar ik NU NU NU NU NU naar toe wilquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil altijd NU NU NU naar Londen
Ik wil ook weer een keer terug naar de UKquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:00 schreef CherryLips het volgende:
Met Londen heb ik het heel ergquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er zijn wel meer plekken waar ik NU NU NU NU NU naar toe wil
Ik ga mee!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:01 schreef CherryLips het volgende:
Misschien toch maar weer een keertje gaan
Morgenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:00 schreef CherryLips het volgende:
Het is dat je zelf diequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:02 schreef STING het volgende:
Oeh, ik moet wel opschieten met eten, de Mediamarkt sluit al om 22:00!!
je mist een kabeltje?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:02 schreef STING het volgende:
Oeh, ik moet wel opschieten met eten, de Mediamarkt sluit al om 22:00!!
Ik vroeg al of ik mee mocht in je koffer, maar ik kreeg geen antwoord, dus nee zeker?quote:
wie zwijgt stemt toe! hij kan toch niet zeggen dat je wel mee mag, dan is het mensensmokkel, als hij van niets weet kan het prima.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vroeg al of ik mee mocht in je koffer, maar ik kreeg geen antwoord, dus nee zeker?
Ik neem geen koffer mee, wel een laptoptas.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vroeg al of ik mee mocht in je koffer, maar ik kreeg geen antwoord, dus nee zeker?
Welke vlucht heb je? *ticket site klaar heeft saan*quote:
That's why we love youquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wie zwijgt stemt toe! hij kan toch niet zeggen dat je wel mee mag, dan is het mensensmokkel, als hij van niets weet kan het prima.
Pfff, kan bestquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ik neem geen koffer mee, wel een laptoptas.
De vraag is of je daar in past
Ruilen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil ook weer een keer terug naar de UK
Jij wilt terug naar Nederland?quote:
KL 1337quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke vlucht heb je? *ticket site klaar heeft saan*
quote:
Samzz als Handbagagequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Echt? Heb dat totaaaaaal niet met Londen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met Londen heb ik het heel erg
Truequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:07 schreef STING het volgende:
[..]
Die boobs van jou passen er nooit in
Ik heb het dan weer niet met Romequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:07 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Echt? Heb dat totaaaaaal niet met Londen.
Eigenlijk alleen maar met Rome, en wat doe ik in Rome? In een fucking park zitten de hele dag.
Fuck yeah
Betaal jijquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:09 schreef PeuRac het volgende:
Gaan we een [Singles] Londen Meet houden
Mijn eigen ticketquote:
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het dan weer niet met RomeZou best nog een keer terug willen, er zijn nog zo veel dingen die ik niet heb gezien, maar ik ben er niet verliefd op ofzo.
quote:
Niet eens de mijnequote:
Is ze single?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Als je die meid in die gele jas tegenkomt doe 'r maar de groeten van d'r neef
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet eens de mijne
[..]
Is ze single?
Oh cool! Veel plezier er mee!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wiehooo!
Oh de radio zit erin! En hij is tof!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan zonder die nekband
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
ongetwijfeldquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet eens de mijne
[..]
Is ze single?
Nee, behoord helaas toe aan m'n neefje..quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet eens de mijne
[..]
Is ze single?
Lekker spinazie ijsquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Echt ik ben zo'n goede kok he.
De aardappels zijn al klaar, de spinazie met bloepje is nog bevroren, de ballen inmiddels weer koud
Hiermee jaag ik mn loge vast wel wegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |