Ik ga mee!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:01 schreef CherryLips het volgende:
Misschien toch maar weer een keertje gaan
Morgenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil altijd NU NU NU naar Londen
Het is dat je zelf diequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:02 schreef STING het volgende:
Oeh, ik moet wel opschieten met eten, de Mediamarkt sluit al om 22:00!!
je mist een kabeltje?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:02 schreef STING het volgende:
Oeh, ik moet wel opschieten met eten, de Mediamarkt sluit al om 22:00!!
Ik vroeg al of ik mee mocht in je koffer, maar ik kreeg geen antwoord, dus nee zeker?quote:
wie zwijgt stemt toe! hij kan toch niet zeggen dat je wel mee mag, dan is het mensensmokkel, als hij van niets weet kan het prima.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vroeg al of ik mee mocht in je koffer, maar ik kreeg geen antwoord, dus nee zeker?
Ik neem geen koffer mee, wel een laptoptas.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vroeg al of ik mee mocht in je koffer, maar ik kreeg geen antwoord, dus nee zeker?
Welke vlucht heb je? *ticket site klaar heeft saan*quote:
That's why we love youquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wie zwijgt stemt toe! hij kan toch niet zeggen dat je wel mee mag, dan is het mensensmokkel, als hij van niets weet kan het prima.
Pfff, kan bestquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:04 schreef STING het volgende:
[..]
Ik neem geen koffer mee, wel een laptoptas.
De vraag is of je daar in past
Ruilen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil ook weer een keer terug naar de UK
Jij wilt terug naar Nederland?quote:
KL 1337quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welke vlucht heb je? *ticket site klaar heeft saan*
quote:
Samzz als Handbagagequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Echt? Heb dat totaaaaaal niet met Londen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met Londen heb ik het heel erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |