Yep.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samzz dr foute muziek uurtje gemist dus
Oh, maar ik ga niet naar de wc in de treinquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij was hier vanmiddag niet?
[..]
Ja en als jullie naar de wc ofzo moeten dan moet je langs hem. Kont in zn gezicht enz
Ik niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:15 schreef PeuRac het volgende:
Wie gaat er nu precies allemaal van hier naar t feestje van Mata?
feestje met bier? en tieten? wanneer? waar? waarom ben ik niet uitgenodigd?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:15 schreef PeuRac het volgende:
Aaaah! Dat is of heel liefquote:
Mooi, geregeld dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, maar ik ga niet naar de wc in de treinMaar als Babs graag een kont in z'n gezicht heeft, wil ik best doen alsof.
Stond in de OP. Alle singles welkomquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
feestje met bier? en tieten? wanneer? waar? waarom ben ik niet uitgenodigd?
Troost je, ik ook niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
feestje met bier? en tieten? wanneer? waar? waarom ben ik niet uitgenodigd?
Volgens mij MissB, StBabs en ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:15 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaaah! Dat is of heel liefOf het betekent dat ik alleen maar foute muziek luister
Niet alle Singles welkom. En dat is primaquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stond in de OP. Alle singles welkom
Dan moet je het niet in OP zettenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet alle Singles welkom. En dat is prima
Het stond in de OP, dus hoezo niet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet alle Singles welkom. En dat is prima
Tsja. Dan moet je bij Mata zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je het niet in OP zetten
Ik wist van niets, heb ernaar gevraagd, en ik ben niet uitgenodigd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het stond in de OP, dus hoezo niet?
Ga mij dan niet verbeterenquote:
Nee hoor, gaat me puur om dat ik dan mijn lange poten in het gangpad kan dumpenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Foute muziek![]()
En dames die de hele tijd langs hem moeten lopen
Zoals je las maakt het mij niet uit hoe snel ik ben, ik heb geen zin om de volgende dag dat pokke stuk te rijden met een katerquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Net iets meer dan 2u met de auto.
Trouwens als jij een auto kan regelen, ben je véél sneller, je kan vrijwel de gehele route door Dld rijden.
dibs = als in 'eerst!'quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat zegt het over mij als ik nu meteen Anton aus Tirol in m'n hoofd heb?
En wat?
Ik niet.... had wel gewild maar weet niet eens meer wanneer het is.....quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:15 schreef PeuRac het volgende:
Lijkt me heel sterk als GvsE niet gaatquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij MissB, StBabs en ikIk weet niet wat GvsE doet.
Was niet bedoeld als verbetering van jou, ik weet alleen dat dus niet alle singles uitgenodigd zijn.quote:
29-1quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik niet.... had wel gewild maar weet niet eens meer wanneer het is.....
Ik bedoel qua reizenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk als GvsE niet gaat
Begin me er wel aan te ergerenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was niet bedoeld als verbetering van jou, ik weet alleen dat dus niet alle singles uitgenodigd zijn.
Alle Singles zijn in principe uitgenodigd, diegene die hij niet mag, mogen hem ook niet en komen sowieso niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was niet bedoeld als verbetering van jou, ik weet alleen dat dus niet alle singles uitgenodigd zijn.
Oh, okequote:Op woensdag 12 januari 2011 18:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wist van niets, heb ernaar gevraagd, en ik ben niet uitgenodigd.
Achja, ik ga toch niet om 9u de auto in terugquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat me puur om dat ik dan mijn lange poten in het gangpad kan dumpen
[..]
Zoals je las maakt het mij niet uit hoe snel ik ben, ik heb geen zin om de volgende dag dat pokke stuk te rijden met een kater
[..]
dibs = als in 'eerst!'
Is ook geen echte Singlesmeet. Is een verjaardagfeest van een Single waar veel Singles komen. Is net iets anders.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:18 schreef xFriendx het volgende:
Ik zal er niet zijn. Geen idee hoe en wat ook. Ik meet een andere keer wel mensen.
Awwwquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wist van niets, heb ernaar gevraagd, en ik ben niet uitgenodigd.
Oja....quote:
Ik word ouder en drink meer, 2 redenen waarom mijn katers zwaarder aankomenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, ik ga toch niet om 9u de auto in terugEen kater zal wel meevallen gok ik zo, lang geleden dat ik die had tenminste.
Waarom ga ik eigenlijk...quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is ook geen echte Singlesmeet. Is een verjaardagfeest van een Single waar veel Singles komen. Is net iets anders.
En je moet toch ook wel erg goed met E_M kunnen wil je helemaal naar flipping Aachen af te reizen voor een feestje
Denk dat wij dan al ver in Limboland zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja....nu weet ik weer waarom ik niet kom....... ik word om 16:00 verwacht op de verjaardag van mams...... duurt zeker tot 20:00 en wie gaat daarna nog richting DE?
Smoesjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik word ouder en drink meer, 2 redenen waarom mijn katers zwaarder aankomen
Ook dat. Geen idee of E_M mij mag of andersom, iig niet dat we elkaar niet mogen, maar ik ga inderdaad niet voor een onbekende zo'n eind reizen. En was wel duidelijk hoor dat het geen algemene meet isquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is ook geen echte Singlesmeet. Is een verjaardagfeest van een Single waar veel Singles komen. Is net iets anders.
En je moet toch ook wel erg goed met E_M kunnen wil je helemaal naar flipping Aachen af te reizen voor een feestje
quote:
Ja, dat is inderdaad wel een goede reden. En Rif is er en Haakon komt ook als het goed isquote:
Barbie Barbusse komt nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wel een goede reden. En Rif is er en Haakon komt ook als het goed isOf Barbie komt, weet ik niet. Maar ik denk het niet.
Nog anderhalve weekquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Op zich heb ik wel weer zin om een avond heel goed lelijk te worden
Die namen zeggen me niksquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wel een goede reden. En Rif is er en Haakon komt ook als het goed isOf Barbie komt, weet ik niet. Maar ik denk het niet.
Dat heb ik elke avondquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Op zich heb ik wel weer zin om een avond heel goed lelijk te worden
Dude, ga jij dan? (we hebben het er al een half uur over en je zegt het nog geen 1x, oh vandaar je auto vraag, dan kon je gratizzz meequote:
DAT sowiesoquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon mijn kont in je gezicht
Wie wil dat nu niet..quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rifoki ken je toch wel? En Barbusse? Maar die komt niet. En Haakon is van ToFquote:
mja...quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:22 schreef stbabylon het volgende:
Denk dat wij dan al ver in Limboland zijn.
Ik zwengel die vraag niet voor niks de lucht inquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dude, ga jij dan? (we hebben het er al een half uur over en je zegt het nog geen 1x, oh vandaar je auto vraag, dan kon je gratizzz mee)
Oh Rifoki, zeg dat danquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rifoki ken je toch wel? En Barbusse? Maar die komt niet. En Haakon is van ToF
en barbie?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rifoki ken je toch wel? En Barbusse? Maar die komt niet. En Haakon is van ToF
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
I knew itquote:
Ik zou het niet wetenquote:
Ik ben niet eens zeker dat die doorgaat als ik zo naar die lijst kijk. Dan kan ik beter naar de Kamaquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mja...
Babs, ben je echt zeker van je komst naar de meet op 22-1 ?
Is de meet nu weer tegelijk met de Kama?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben niet eens zeker dat die doorgaat als ik zo naar die lijst kijk. Dan kan ik beter naar de Kama
Barbusse, maar die komt niet heb ik begrepenquote:
Ja, dat zag ik ook vanmiddag. Begon me al af te vragen of jij dan nog naar de meet zou komen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben niet eens zeker dat die doorgaat als ik zo naar die lijst kijk. Dan kan ik beter naar de Kama
Mja, ik ben ws. toch de enige die er heen wil.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is de meet nu weer tegelijk met de Kama?
have funquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:28 schreef stbabylon het volgende:
Anywayz, misschien tot op de foon, ik ga naar The Golden Arches kipnuggets wegkannen en naar Tron
Knaagze!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:28 schreef stbabylon het volgende:
Anywayz, misschien tot op de foon, ik ga naar The Golden Arches kipnuggets wegkannen en naar Tron
Veel plezierquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:28 schreef stbabylon het volgende:
Singles meet op de Kama dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is de meet nu weer tegelijk met de Kama?
Pleur mij maar bij "komt zeker" trouwens, ik kan toch zo weer naar huis als t niks is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:28 schreef stbabylon het volgende:
Ik moet toch eerst nog gezelschap regelen en daar ben ik nog lef voor aan het opbouwenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook vanmiddag. Begon me al af te vragen of jij dan nog naar de meet zou komen.
Je doet het er gewoon om, boefjequote:Op woensdag 12 januari 2011 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Zit al zo lang te watertanden omdat de ballen zo lekker ruiken
Je kan toch gewoon de telefoon oppakken en bellen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moet toch eerst nog gezelschap regelen en daar ben ik nog lef voor aan het opbouwen
Hoezo gezelschap regelen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moet toch eerst nog gezelschap regelen en daar ben ik nog lef voor aan het opbouwen
Donequote:Op woensdag 12 januari 2011 18:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pleur mij maar bij "komt zeker" trouwens, ik kan toch zo weer naar huis als t niks is.
Mrs. zit dan nog in Oostenrijk?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oeh.. zijn ze van redelijk formaat?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Over een uurtje eindelijk eten![]()
Zit al zo lang te watertanden omdat de ballen zo lekker ruiken
Wat doe ik???quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je doet het er gewoon om, boefje
100 gr per bal ongeveer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oeh.. zijn ze van redelijk formaat?
Will doquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:31 schreef -Engel- het volgende:
oja.... ik kan niet in die wiki...... kan iemand mij in het "misschien" lijstje zetten?
Damnquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat doe ik???
[..]
100 gr per bal ongeveer.
100% pure hotnessquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, 400 gram konijnenvoer weggewerkt en 100 gram tijgervoer.wat zal ik worden straks.
Langoortijger.. of een tijgerprint konijn..quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, 400 gram konijnenvoer weggewerkt en 100 gram tijgervoer.wat zal ik worden straks.
Een nijntje met scherpe klauwen en grote tandenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat zou gaaf zijn, konijnen met tijgerprint. Die ga ik dan echt kopenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Langoortijger.. of een tijgerprint konijn..
Ik wil ook konijnenvoer met tijgervoerquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Droommanquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kan ook niet anders als ik met The Boss op de achtergrond in de pannen heb staan roeren
Ik zou bijna gaan denken dat je een natte klets van me krijgt..quote:
Iedere vrouw toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan denken dat je een natte klets van me krijgt..
maar Huppel, vertel.. wie o wie is the Boss?
Brucequote:Op woensdag 12 januari 2011 18:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan denken dat je een natte klets van me krijgt..
maar Huppel, vertel.. wie o wie is the Boss?
Dat stukje negeerde ik dan ook expresquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Born in the USA (zong vroeger mee BORN Op de nieuwe pleeeeee )
Ik zei toch The Riverquote:
Euh. Nee.quote:
Born in the QSA!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Born in the USA (zong vroeger mee BORN Op de nieuwe pleeeeee )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik lekker in bed ligquote:
Ja, ging best goed! Af en toe een beetje koppijn maar niets wat een paar liter koffie niet op kan lossen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Q! Heb je je werkdag een beetje overleefd?
Oh maar je kunt best blijven liggen.. Je hoeft er je bed niet voor uit..quote:
Geweldig nummerquote:
Doe toch maar niet Jofuquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh maar je kunt best blijven liggen.. Je hoeft er je bed niet voor uit..
Oh wacht, wie doet dan de deur open
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Even een testje of ik Huppel kan laten soppen van LegoDa's ministek. Of toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Even een testje of ik Huppel kan laten soppen van LegoPink FloydSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ik bedoelde deze ook eigenlijk
[ afbeelding ]
quote:
Vind die andere mooierquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ik bedoelde deze ook eigenlijk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
Nu luister ik dus de begin tune van the Lion King en wil ik de film zien
En ik kan de het Engelse lied in het Nederlands meezingen en andersom
Mijn zoon kon die films dromen. Zette hij het geluid uit en ging zelf het verhaal vertellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon kon die films dromen. Zette hij het geluid uit en ging zelf het verhaal vertellen
en dan noemt ie Elzje gay? hij is zelf gay johquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon kon die films dromen. Zette hij het geluid uit en ging zelf het verhaal vertellen
Die luister ikquote:
Koosnaampje van mn zoon voor Elzje: Prinsesquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en dan noemt ie Elzje gay? hij is zelf gay johje hebt een battiboy opgevoed!
Door jouw post denk ik aan "Arm land" (Shadowland)quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
Die luister ik nuquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Door jouw post denk ik aan "Arm land" (Shadowland)
Ik ken de Soundtrack in het Nederlands wel uit mijn hoofd. In het Engels nog niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die luister ik nuMaar die vind ik alleen in het Engels mooi
Mja, ik heb de musical in het Engels gezien, dat was zó indrukwekkendquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ken de Soundtrack in het Nederlands wel uit mijn hoofd. In het Engels nog niet.
Dus ik denk eerder aan de Nederlandse nummers
Nu ben ik jaloersquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik heb de musical in het Engels gezien, dat was zó indrukwekkend
En terecht uiteraardquote:
Ik wil gewoon NU naar West Endquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En terecht uiteraard
EchtIn Londen ook nog.
Ik nietquote:
Ik ook, we hadden een eigen balkonnetje en er kwam gewoon een castlid aan het begin op dat balkon zingenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En terecht uiteraard
EchtIn Londen ook nog.
Ja, dat had ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, we hadden een eigen balkonnetje en er kwam gewoon een castlid aan het begin op dat balkon zingen
Er zijn wel meer plekken waar ik NU NU NU NU NU naar toe wilquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil altijd NU NU NU naar Londen
Ik wil ook weer een keer terug naar de UKquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil altijd NU NU NU naar Londen
Met Londen heb ik het heel ergquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er zijn wel meer plekken waar ik NU NU NU NU NU naar toe wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |