Achja, ik ga toch niet om 9u de auto in terugquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat me puur om dat ik dan mijn lange poten in het gangpad kan dumpen
[..]
Zoals je las maakt het mij niet uit hoe snel ik ben, ik heb geen zin om de volgende dag dat pokke stuk te rijden met een kater
[..]
dibs = als in 'eerst!'
Is ook geen echte Singlesmeet. Is een verjaardagfeest van een Single waar veel Singles komen. Is net iets anders.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:18 schreef xFriendx het volgende:
Ik zal er niet zijn. Geen idee hoe en wat ook. Ik meet een andere keer wel mensen.
Awwwquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wist van niets, heb ernaar gevraagd, en ik ben niet uitgenodigd.
Oja....quote:
Ik word ouder en drink meer, 2 redenen waarom mijn katers zwaarder aankomenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, ik ga toch niet om 9u de auto in terugEen kater zal wel meevallen gok ik zo, lang geleden dat ik die had tenminste.
Waarom ga ik eigenlijk...quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is ook geen echte Singlesmeet. Is een verjaardagfeest van een Single waar veel Singles komen. Is net iets anders.
En je moet toch ook wel erg goed met E_M kunnen wil je helemaal naar flipping Aachen af te reizen voor een feestje
Denk dat wij dan al ver in Limboland zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja....nu weet ik weer waarom ik niet kom....... ik word om 16:00 verwacht op de verjaardag van mams...... duurt zeker tot 20:00 en wie gaat daarna nog richting DE?
Smoesjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik word ouder en drink meer, 2 redenen waarom mijn katers zwaarder aankomen
Ook dat. Geen idee of E_M mij mag of andersom, iig niet dat we elkaar niet mogen, maar ik ga inderdaad niet voor een onbekende zo'n eind reizen. En was wel duidelijk hoor dat het geen algemene meet isquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is ook geen echte Singlesmeet. Is een verjaardagfeest van een Single waar veel Singles komen. Is net iets anders.
En je moet toch ook wel erg goed met E_M kunnen wil je helemaal naar flipping Aachen af te reizen voor een feestje
quote:
Ja, dat is inderdaad wel een goede reden. En Rif is er en Haakon komt ook als het goed isquote:
Barbie Barbusse komt nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wel een goede reden. En Rif is er en Haakon komt ook als het goed isOf Barbie komt, weet ik niet. Maar ik denk het niet.
Nog anderhalve weekquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Op zich heb ik wel weer zin om een avond heel goed lelijk te worden
Die namen zeggen me niksquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wel een goede reden. En Rif is er en Haakon komt ook als het goed isOf Barbie komt, weet ik niet. Maar ik denk het niet.
Dat heb ik elke avondquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Op zich heb ik wel weer zin om een avond heel goed lelijk te worden
Dude, ga jij dan? (we hebben het er al een half uur over en je zegt het nog geen 1x, oh vandaar je auto vraag, dan kon je gratizzz meequote:
DAT sowiesoquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon mijn kont in je gezicht
Wie wil dat nu niet..quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon mijn kont in je gezicht
Rifoki ken je toch wel? En Barbusse? Maar die komt niet. En Haakon is van ToFquote:
mja...quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:22 schreef stbabylon het volgende:
Denk dat wij dan al ver in Limboland zijn.
Ik zwengel die vraag niet voor niks de lucht inquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dude, ga jij dan? (we hebben het er al een half uur over en je zegt het nog geen 1x, oh vandaar je auto vraag, dan kon je gratizzz mee)
Oh Rifoki, zeg dat danquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rifoki ken je toch wel? En Barbusse? Maar die komt niet. En Haakon is van ToF
en barbie?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rifoki ken je toch wel? En Barbusse? Maar die komt niet. En Haakon is van ToF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |