Kleur mag gewoon zwart/blanco. Dus alleen lijnen als het ware.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:42 schreef missbehavin het volgende:
Lijkt me wel lastig babs, ook qua kleur enzo
Dude, Dune 2.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dune
![]()
sowieso is Dune heer en meester, Dune 2000 de voorloper van C&C
Ik zag jou voor me met enorme Puss in Boots eyesquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als in 'We want, please, pretty please?'
Oke, dan is het al wat makkelijker. Maar je kunt natuurlijk gewoon eens gaan kijken bij een goede shop..quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kleur mag gewoon zwart/blanco. Dus alleen lijnen als het ware.
Dune, winnaar van vele SF-boeken awards, waaronder de Hugo. 1 van de beste SF boeken ooitquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dune
![]()
sowieso is Dune heer en meester, Dune 2 de voorloper van C&C
Dat zij het dan voor mij tekenen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke, dan is het al wat makkelijker. Maar je kunt natuurlijk gewoon eens gaan kijken bij een goede shop..
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zag jou voor me met enorme Puss in Boots eyes![]()
Had m al aangepast, ik wist dat ik mis zatquote:
Ik las klompjequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een soort klimopje of andere klimplant op m'n rug
ik wil ook bij een sexy ding op de rug klimmenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een soort klimopje of andere klimplant op m'n rug
Uhuh, neem je voorbeelden mee, kun je altijd kijken of ze er van kunnen maken wat jij bedoelt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zij het dan voor mij tekenen?
Het zij je vergeven, het zal de endorfine wel zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had m al aangepast, ik wist dat ik mis zatmijn nederige excuus dat ik met zo een geniaal spel een fout heb gemaakt in de titel
Inderdaad, heb voor mijn laatste tattoo ook voorbeelden opgestuurd en met aanwijzingen erbij wat ik graag wilde en zij hebben zelf een tekening gemaakt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, neem je voorbeelden mee, kun je altijd kijken of ze er van kunnen maken wat jij bedoelt.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was nog half in slaap, dat was best raar wakker worden
Hoe gaat t boodschappen halen bij jou?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was nog half in slaap, dat was best raar wakker worden
Endorfines make you happyquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:45 schreef STING het volgende:
[..]
Het zij je vergeven, het zal de endorfine wel zijn
Ik heb geen 280 euroquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
280e om hem een week eerder te zien (en bij mij op de hotelkamer slapen), tsja...
Ik had net hartkloppingen bij iets te snel rechtop zitten en omdraaien voor een smsje, waar ik wakker van werdquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe gaat t boodschappen halen bij jou?
Uhuhquote:
Ah, je houdt wel van oudere vrouwen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uhuhnet echt te grappig bij mn groenteboerinnetje
Kwam daar in mn renkleren nog de winkel binnen hobbelen met een dikke glimlach en die vrouw (denk iets van 55-60 jaar), goedemiddag, ik vind het altijd zo leuk als jij hier binnen komt he. Altijd met een dikke glimlach en nooit te beroerd om een gesprek aan te knopen![]()
ik hou van der!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had net hartkloppingen bij iets te snel rechtop zitten en omdraaien voor een smsje, waar ik wakker van werd
Ik ga zo eerst maar eens testen of ik kan blijven staan zonder duizelig te worden
Van haar sowieso, morgen eens polsen of ze nog leuke dochters heeftquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah, je houdt wel van oudere vrouwen?
quote:
Ik liep net de Jumbo in, stond er een Marokkaan bij de ingang, en die deed zo van 'Pssst, maisje, hoi'.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kwam daar in mn renkleren nog de winkel binnen hobbelen met een dikke glimlach en die vrouw (denk iets van 55-60 jaar), goedemiddag, ik vind het altijd zo leuk als jij hier binnen komt he. Altijd met een dikke glimlach en nooit te beroerd om een gesprek aan te knopen![]()
ik hou van der!
Dat is echt tofquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik hou van der!
Ik zie het al helemaal voor me, twee van die gele klompjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
van die omhoog klimmende klompjes
Ja, maar ik zal toch moeten eten enzo hequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Doe jij wel rustig aan meisje?
Dát kan welquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet het maar eens in Zwolle of zo
Ja, denk dat je het daar wel mee kan vergelijken jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liep net de Jumbo in, stond er een Marokkaan bij de ingang, en die deed zo van 'Pssst, maisje, hoi'.
Agossiequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik hou van der!
Whahahahaquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liep net de Jumbo in, stond er een Marokkaan bij de ingang, en die deed zo van 'Pssst, maisje, hoi'.
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit is nieuw. De hand die ik in april en mei heb gebroken en in oktober nog een keer gekneusd vind aardappels schillen dus echt niet leuk.
Ik verga nu van de pijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Auwquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit is nieuw. De hand die ik in april en mei heb gebroken en in oktober nog een keer gekneusd vind aardappels schillen dus echt niet leuk.
Ik verga nu van de pijn
Best makkelijk hoor. Eerst tegen een autoruit aanslaan en zo je hand breken, dan een falend ziekenhuis waar je had verkeerd in gips wordt gezetquote:
Dan zegt ie: kom we gaan maccenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Auw
Kan je niet wachten tot eze er is en hem laten schillen?
Een ezel kan geen aardappels schillen hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Auw
Kan je niet wachten tot eze er is en hem laten schillen?
Ja dag, jij hebt al gehaktballen gedraaidquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zegt ie: kom we gaan maccen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |