Blijf je ook meteen 3 nachten slapen?quote:
De suiker carameliseerd over de kip heen, de cola is ook zoet kruidig en trekt helemaal in het vlees, net als de ketchup, maar de pittige mosterd geeft de balans. Damn, het was heerlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is dat dan net zoiets als colasaus? Qua smaak?
Om je vingers er bij af te likken zo lekker dusquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
De ballen zijn gedraaid en liggen in de pan![]()
En ik heb mn handen al 4 keer gewassen en nog gehakt onder mn nagels
ketchup of ketjap?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De suiker carameliseerd over de kip heen, de cola is ook zoet kruidig en trekt helemaal in het vlees, net als de ketchup, maar de pittige mosterd geeft de balans. Damn, het was heerlijk
Ja ik ben niet zo van het kluiven, dus de volgende keer vervang ik drumsticks door filet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kipcola
Ik doe het alleen met kipfilet.
En ik doe het niet vaak, want ik koop alleen bio-vlees en de bio-kipfilet is het duurst in het schap(dus dan pak ik maar biefstuk
)
Klinkt wel lekkerquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De suiker carameliseerd over de kip heen, de cola is ook zoet kruidig en trekt helemaal in het vlees, net als de ketchup, maar de pittige mosterd geeft de balans. Damn, het was heerlijk
Het één sluit het ander niet uitquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eten of je ballen laten draaien?
Ketchupquote:
Bah nee.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om je vingers er bij af te likken zo lekker dus
Heb je zoveel eten gemaakt dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blijf je ook meteen 3 nachten slapen?
Ja ik ken cola saus hiervan nlquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee als jij ook komt eten moet ik zelfs ballen bijmakenquote:
Als je dettol ruikt wil je een nieuwe tattoo?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bah nee.
Handjes ruiken nu wel naar Dettol![]()
Nadeel is dat ik dan meteen weer een nieuwe tattoo wil
Ik kan helemaal niet kokenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ken cola saus hiervan nl
http://www.foodnetwork.co(...)bs-recipe/index.html
Maar klinkt goed Ang3l, jij mag wel eens koken voor mij
Mjah die geur doet me denken aan de tattooshopquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je dettol ruikt wil je een nieuwe tattoo?
Dus of je bent al helemaal volgetattoeerd of je wast je handen niet zo vaak.
Oh herstel dan; je mag dat eens voor me kokenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet koken
Maar dit was voor de haljaarlijkse tapasavond.
Dan moet ik wel.
Ja klopt wel dat die geur daar wel overheerst.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah die geur doet me denken aan de tattooshop![]()
En nee ik heb er nu 7 of 8. En zo vaak was ik mn handen niet met dettol.
Kunnen MissB, GvsE en ik bij jou gaan zeuren om een sleeve?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja klopt wel dat die geur daar wel overheerst.
Heb er vorige week nog 1 laten zetten.
Zaterdag in de shop met samzz begon het zo te kriebelenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah die geur doet me denken aan de tattooshop![]()
En nee ik heb er nu 7 of 8. En zo vaak was ik mn handen niet met dettol.
Ja nee, dan liever eerst die hindoe op mijn rug! Roze olifantjequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kunnen MissB, GvsE en ik bij jou gaan zeuren om een sleeve?
Daarom heb ik mijn vaste shop 200km verderop. Ergens anders heb ik geen last van ik wil kriebelsquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zaterdag in de shop met samzz begon het zo te kriebelen
Allebeiquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, dan liever eerst die hindoe op mijn rug! Roze olifantje
Samzz een plakplaatje gehaald dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zaterdag in de shop met samzz begon het zo te kriebelen
Hoe bedoel je gaan zeuren om een sleeve?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kunnen MissB, GvsE en ik bij jou gaan zeuren om een sleeve?
Nee, we gingen piercingspul kijken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Samzz een plakplaatje gehaald dan?
Nee, disco bolquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Samzz een plakplaatje gehaald dan?
Wij zoeken sponsorsquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je gaan zeuren om een sleeve?
Als in 'We want, please, pretty please?'quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je gaan zeuren om een sleeve?
Ah rightquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, we gingen piercingspul kijken.
Nee ikquote:
zij ging nu toch dezelfde halen?quote:
Ik dacht het wel jaquote:
Zeuren kan altijd, maar heb nu even niet het geld om 3 sleeves te sponsoren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zoeken sponsors![]()
Ik heb er 1 maar die wil alleen sponsoren als ik zn naam laat tatoeëren
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeuren kan altijd, maar heb nu even niet het geld om 3 sleeves te sponsoren.
Vind het wel mooi, dus wie weet zit er wel een bijdrage in
Warning, worm signquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil ook een tattoo
Weet al jaren wat
Weet al jaren waar
Heb alleen nog geen ontwerp
Kan zelf niet tekenen
edit: zoiets maar dan rond mijn enkel:
[ afbeelding ]
Een zandworm van Dune?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil ook een tattoo
Weet al jaren wat
Weet al jaren waar
Heb alleen nog geen ontwerp
Kan zelf niet tekenen
edit: zoiets maar dan rond mijn enkel:
[ afbeelding ]
Huge motherfucking, factory eating 3 mile long sandworms... komen uit Dune. Beetlejuice heeft die later gejatquote:
Van dat plaatje is wat als het ware omhoog staat op mijn onderbeen, en dan een stuk dat om mijn enkel heen slaat, alsof hij omhoog klimt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik me dat als tattoo voorstellen? Is het dan nog wel herkenbaar?
Ik heb het al opquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb zo een leuk groenteboerinnetje
![]()
weet iedereen al wat ie gaat eten?
Ja maar Beetlejuicequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Huge motherfucking, factory eating 3 mile long sandworms... komen uit Dune. Beetlejuice heeft die later gejat
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Huge motherfucking, factory eating 3 mile long sandworms... komen uit Dune. Beetlejuice heeft die later gejat
Kleur mag gewoon zwart/blanco. Dus alleen lijnen als het ware.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:42 schreef missbehavin het volgende:
Lijkt me wel lastig babs, ook qua kleur enzo
Dude, Dune 2.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dune
![]()
sowieso is Dune heer en meester, Dune 2000 de voorloper van C&C
Ik zag jou voor me met enorme Puss in Boots eyesquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als in 'We want, please, pretty please?'
Oke, dan is het al wat makkelijker. Maar je kunt natuurlijk gewoon eens gaan kijken bij een goede shop..quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kleur mag gewoon zwart/blanco. Dus alleen lijnen als het ware.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |