quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:17 schreef moussy het volgende:
Oh zonnestralen, ik heb zó gelachen! Mijn DNA moest op de foto, schoolfoto, lila/paarse achtergrond, grote barok stoel, zilver met zwartpersoonlijk past dat zó niet bij mijn kinderen dat ik *dwars* ze gewoon in sweater (René een groene, Cas een zwarte met skull
) en spijkerbroek naar school heb gedaan
Zou ik ook doen geloof ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:17 schreef moussy het volgende:
Oh zonnestralen, ik heb zó gelachen! Mijn DNA moest op de foto, schoolfoto, lila/paarse achtergrond, grote barok stoel, zilver met zwartpersoonlijk past dat zó niet bij mijn kinderen dat ik *dwars* ze gewoon in sweater (René een groene, Cas een zwarte met skull
Wat een bijzondere setting voor een schoolfoto.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:17 schreef moussy het volgende:
Ze zouden er haast een trauma aan over houden! Ik heb écht, ik zweer het! *tuf* René een keuze gegeven, ik had een tuniek klaar gelegd, in schutkleuren bij deze settingquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
jij dwarse ontaarde moeder. Die arme kinderen..
En de grote vraag is, wie koopt er ook zoiets?quote:
B.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:05 schreef oeke het volgende:
[..]
En de grote vraag is, wie koopt er ook zoiets?
Schattig!quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:07 schreef huuphuup het volgende:
B.
hij is van het uitproberen enzo met dit soort dingen.
Van die giga supermarkten zijn ook altijd een ramp met hemdaar staat namelijk heul veul "nieuw! nieuw!! probeer nu!!! 3e verpakking ies graties!!"
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:08 schreef snoopy het volgende:
Dus jullie zitten met 3 pakken volkorenpringels die vies zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |