Stom he?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:11 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Dat ze daar geen rekening mee houden op je werk
Ja, laat ze daar een tv neerzettenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:11 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Dat ze daar geen rekening mee houden op je werk
Die staat er.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, laat ze daar een tv neerzetten
Wat ik zeg: seksah.quote:
Echt waar wat flauw van der, kan zeker niet tegen geintjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
En nu is ze pissed dat ik mn baas bel met de mededeling "had jij ooit gedacht dat L thuis bijna elke dag 25 minuten lang op dr knieën zit te zuigen?"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:12 schreef Rewimo het volgende:
Nah, ik zie alleen maar jankende meiden op TV nu, geen LHOTP
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:16 schreef oh-oh het volgende:
En dan roept ze de hele tijd "omdat mn poes zo verhaart " maar dat maakt het er eigenlijk niet echt beter op![]()
![]()
![]()
Want toen zei ik "ja dan kun je ook maar beter zuigen anders wordt het zo een bende " .
OMGquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:16 schreef oh-oh het volgende:
En dan roept ze de hele tijd "omdat mn poes zo verhaart " maar dat maakt het er eigenlijk niet echt beter op![]()
![]()
![]()
Want toen zei ik "ja dan kun je ook maar beter zuigen anders wordt het zo een bende " .
Jezus fuck dommerikquote:
Hoe krijg je het voor elkaarquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Ja nee echt he, mn baas en ik blijven dr om lachen, en zij vindt ons zo flauw![]()
En nu, wachten tot MM thuiskomt?quote:
oh wat liefquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een Karel op mn bureau zitten al de hele middag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Sjon is blij met Billy's kado![]()
[ afbeelding ]
En Chico is blij dat de Kees vandaag hier is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die verhalen die oh-oh over Sjon vertelt zo komisch , ik lig de halve tijd in een deuk achter de laptopquote:
Whahahaha nog 10 jaar van die ellende overleef ik niet als ik het hem laat overleven.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:39 schreef Barbaaf het volgende:
blije hondjes.
Ook goed hoe ze zich vanmiddag met die teckel gedragen hebben, Sjon wordt vast een geweldige huisdier over een jaar of tien
Ik denk dat je gewoon niet aardig tegen hem deed, wees blij dat hij niet in je oor heeft gebetenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahaha nog 10 jaar van die ellende overleef ik niet als ik het hem laat overleven.
Gisteravond zeek ie 3 keer binnen.
3 keer!!!!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahaha nog 10 jaar van die ellende overleef ik niet als ik het hem laat overleven.
Gisteravond zeek ie 3 keer binnen.
3 keer!!!!
Ik ben echt veel te aardig voor dat krengquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon niet aardig tegen hem deed, wees blij dat hij niet in je oor heeft gebeten
Ik durf te wedden van nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Misschien wil Senes 'm een maandje lenen?
Ik zou best willen maar dat trekt Elco niet momenteelquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Misschien wil Senes 'm een maandje lenen?
Je zou het echt niet willen, hij sloopte binnen een dag je katten of je katten hemquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zou best willen maar dat trekt Elco niet momenteel
Overigens Qwea? Er zijn diverse waarschuwingen uitgegaan van honden en katten die worden gestolen in de Noordkop.
Volgens mij is Hummer zwaarder dan Sjon of niet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je zou het echt niet willen, hij sloopte binnen een dag je katten of je katten hem
Ja, alledrie mn chinezen zijn neurotisch op katten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgens mij is Hummer zwaarder dan Sjon of niet?
Maar is hij zo fel op katten ja?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:56 schreef Qwea het volgende:
Nou, ik ben weer binnenJezus wat een faal
Maar dat was Frips, nie Karelquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:57 schreef Muis006 het volgende:
Maar eigenlijk zal de zandkastelenfoto me altijd bijblijven
Serieus? En hoe willen ze die stelen dan? Baloe bijt vreemde mensenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zou best willen maar dat trekt Elco niet momenteel
Overigens Qwea? Er zijn diverse waarschuwingen uitgegaan van honden en katten die worden gestolen in de Noordkop.
Misschien dat Senes bedoelde dat je de ontlasting van Beer moet checken op honde- en kattebotjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? En hoe willen ze die stelen dan? Baloe bijt vreemde mensenKun je nog lachen
![]()
Ja, lach maar. Bitch. Ik moet echt een plek voor die sleutel gaan bedenkenquote:
Ja, door gewoon dom te zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:01 schreef Muis006 het volgende:
Maar Q, hoe krijg je dat elke keer voor elkaar?
Ze is wel consequentquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:01 schreef Muis006 het volgende:
Maar Q, hoe krijg je dat elke keer voor elkaar?
Een huissleutel aan je autosleutel doen een idee?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, door gewoon dom te zijn
Ik bedacht me net in ene dat ik naar de deka ging. Voor dozen en avond eten.
Ik pak mijn foon, mijn auto sleutel, doe mijn jas aan en stap de deur uit om mijn schoenen in het trappenhuis aan te doen. Ik flikker in een reflex die deur dicht en op het moment dat ik *klik* hoor... bedenk ik me " KUT KUT KUT HOEREN KUT! NIET WEER!" *in zakken voelt* "GODVERDOMME! WEL WEER!!![]()
![]()
"
Maar ze neemt ook vaak zat dr autosleutels niet mee als ze weggaat denk ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een huissleutel aan je autosleutel doen een idee?
Nee niet echtquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een huissleutel aan je autosleutel doen een idee?
Je kent mequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar ze neemt ook vaak zat dr autosleutels niet mee als ze weggaat denk ik.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze is wel consequent![]()
Dit is mn favo foto van Karel:
[ afbeelding ]
Was op Texel, ineens zagen we m toen we in het halfdonker op de dijk liepen helemaal ver weg voor ons in de zee staan, mn kleine echte hond
Ik heb mn huissleutels ook aan een keykoord maar dan wel in mn jaszak standaard.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:05 schreef Qwea het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon een keykoord ga kopen en die met sleutels aan mijn broek ga hangen
Heb ik ook , is ideaalquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:05 schreef Qwea het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon een keykoord ga kopen en die met sleutels aan mijn broek ga hangen
Ja dat is ook een ideaal systeem als je vergeetachtig bent iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:09 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Heb ik ook , is ideaal. Alleen moet ik mijn binnendeur actief afsluiten dus ik heb snel genoeg door of ik m'n sleutels bij me heb
1 winterjas. Maar daar durf ik hem niet in te laten zitten. Soms ga ik ook naar de kelder... zonder jasquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb mn huissleutels ook aan een keykoord maar dan wel in mn jaszak standaard.
Hoeveel winterjassen heb je?
Hij zit of in mn zak of hij hangt bij de hondenriemen en die pak ik standaard allemaal van de haak als ik naar buiten ga.
Maar ik heb mezelf ook echt aangeleerd om als ik de deur uit stap te voelen of ik mn sleutels heb.
Ik check soms wel 10 keer voor ik de deur dicht doe
Ja, dat is ideaal. Mijn deur pleur je dicht en dan besef je in ene "kut!" en dan niet ook nog ff die deur tegen houden hequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:09 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Heb ik ook , is ideaal. Alleen moet ik mijn binnendeur actief afsluiten dus ik heb snel genoeg door of ik m'n sleutels bij me heb
Wat een mooie fotoquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze is wel consequent![]()
Dit is mn favo foto van Karel:
[ afbeelding ]
Was op Texel, ineens zagen we m toen we in het halfdonker op de dijk liepen helemaal ver weg voor ons in de zee staan, mn kleine echte hond
Dat is in vijf minuten gekraaktquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
Neem in het nieuwe huis een slot wat werkt op vingerafdrukken
Gaat niet werkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Of maak een haakje aan de binnenkant van de deur, op de deur zelf, en hang dan je koord met sleutels altijd daaraan.
Of met een code via je foonquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
Neem in het nieuwe huis een slot wat werkt op vingerafdrukken
Sleutel aan je foon hangen dan. Want je kunt wel altijd hier posten dat je weer eens buiten staatquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:10 schreef Qwea het volgende:
Ik krijg het er gewoon niet in om mijn eigen aan te leren te checken voor ik die deur dichtpleurDomme is wel dat ik ALTIJD check of ik mijn foon heb. Die vergeet ik zelden.
Truequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Sleutel aan je foon hangen dan. Want je kunt wel altijd hier posten dat je weer eens buiten staat
Ductapequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:15 schreef Qwea het volgende:
TrueAlleen kan dat ding niet eraan worden gehangen
Neequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Heb je een hoesje om je foon?
Echt, ik plakte er desnoods een op de achterkant vast gewoon als ik jou was
Je WIL jezelf gewoon graag buitensluiten hequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeeEn op mijn desire ga ik zo niks vast plakken of tapen
Ja! Enorm! En dan vingeren in het trappenhuis!quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je WIL jezelf gewoon graag buitensluiten he
Als een echt breezersletjequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Enorm! En dan vingeren in het trappenhuis!geil man
KoOp EvEn BtG VoOr Me DuShI!!!!quote:
Zit er niet zo'n "lusje" aan waar je zo'n blingblingding aan kunt hangen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:21 schreef Qwea het volgende:
NeeEn op mijn desire ga ik zo niks vast plakken of tapen
quote:
NGC heeft een grenscorrectie ingevoerdquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]Was ik weg?
O wachtWe zijn ingelijfd
De plaats van Amsterdam is het punt niet, het feit dat heel Oost-Friesland en andere delen van Duitsland ingelijfd zijn welquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
Das echt een grote hoaxEr stond daar gewoon een balletje bij Amsterdam, en daarnaast dus "Amsterdam", en dat balletje heeft een lolbroek gewoon weggesoept
Oh hehe dat viel me niet eens opquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:35 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De plaats van Amsterdam is het punt niet, het feit dat heel Oost-Friesland en andere delen van Duitsland ingelijfd zijn wel
En Antwerpen ook geloof ik![]()
Thank god nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zit er niet zo'n "lusje" aan waar je zo'n blingblingding aan kunt hangen?
Of Yo heeft een ander en verhuist dit keer eerst de spullenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik verdenk Gerda Smit.
Take back whats yours enzo
Bezeerd of van de infusen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een blauwe pols auw.
@oh-oh karel is zeker een mooi hondje
wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb een blauwe pols auw.
@oh-oh karel is zeker een mooi hondje
ai, das inderdaad auwquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Van het infuus maar het is dit keer behoorlijk blauw en pijnlijk. Gisterenavond was het al gesneuveld ik kreeg allemaal bloed in de lijn. Geen wonder dat het dit keer wat pijnlijker is.
Heb je tips gekregen om ervoor te zorgen dat je niet meer zomaar neerstort?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zie van mijn vorige opname nog precies waar het infuss gezeten heeft. Zo'n mooi rood puntje.
Geen extra droppie voor de lage bloeddruk en je suiker?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Het rustig aan doen. Nou daar kan ik veel mee.
http://tinyurl.com/5ufsy3equote:Op woensdag 12 januari 2011 18:58 schreef Qwea het volgende:
Waar koop ik eigenlijk een keykoord?
Ik wil een fel roze
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
http://tinyurl.com/5ufsy3e
Geen dank!
Qquote:
Nee, niet echtquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:36 schreef Muis006 het volgende:
Zo, genoeg gehyperd.
Iemand nog wilde plannen vanavond?
Oh joyquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
ja, ik ga ongeveer 1200 gaatjes in een monitorbehuizing tekenen
Beter een grijze muis dan een dooie muis!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee ook nietik ben een grijze muis, boh.
Man is er niet, kind ligt in bed dus ik ga ongegeneerd en heel gewaagd Tussen kunst en kitsch kijkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:36 schreef Muis006 het volgende:
Zo, genoeg gehyperd.
Iemand nog wilde plannen vanavond?
In bed?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Man is er niet, kind ligt in bed dus ik ga ongegeneerd en heel gewaagd Tussen kunst en kitsch kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |