Stom he?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:11 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Dat ze daar geen rekening mee houden op je werk
Ja, laat ze daar een tv neerzettenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:11 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Dat ze daar geen rekening mee houden op je werk
Die staat er.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, laat ze daar een tv neerzetten
Wat ik zeg: seksah.quote:
Echt waar wat flauw van der, kan zeker niet tegen geintjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
En nu is ze pissed dat ik mn baas bel met de mededeling "had jij ooit gedacht dat L thuis bijna elke dag 25 minuten lang op dr knieën zit te zuigen?"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:12 schreef Rewimo het volgende:
Nah, ik zie alleen maar jankende meiden op TV nu, geen LHOTP
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:16 schreef oh-oh het volgende:
En dan roept ze de hele tijd "omdat mn poes zo verhaart " maar dat maakt het er eigenlijk niet echt beter op![]()
![]()
![]()
Want toen zei ik "ja dan kun je ook maar beter zuigen anders wordt het zo een bende " .
OMGquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:16 schreef oh-oh het volgende:
En dan roept ze de hele tijd "omdat mn poes zo verhaart " maar dat maakt het er eigenlijk niet echt beter op![]()
![]()
![]()
Want toen zei ik "ja dan kun je ook maar beter zuigen anders wordt het zo een bende " .
Jezus fuck dommerikquote:
Hoe krijg je het voor elkaarquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Ja nee echt he, mn baas en ik blijven dr om lachen, en zij vindt ons zo flauw![]()
En nu, wachten tot MM thuiskomt?quote:
oh wat liefquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een Karel op mn bureau zitten al de hele middag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Sjon is blij met Billy's kado![]()
[ afbeelding ]
En Chico is blij dat de Kees vandaag hier is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die verhalen die oh-oh over Sjon vertelt zo komisch , ik lig de halve tijd in een deuk achter de laptopquote:
Whahahaha nog 10 jaar van die ellende overleef ik niet als ik het hem laat overleven.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:39 schreef Barbaaf het volgende:
blije hondjes.
Ook goed hoe ze zich vanmiddag met die teckel gedragen hebben, Sjon wordt vast een geweldige huisdier over een jaar of tien
Ik denk dat je gewoon niet aardig tegen hem deed, wees blij dat hij niet in je oor heeft gebetenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahaha nog 10 jaar van die ellende overleef ik niet als ik het hem laat overleven.
Gisteravond zeek ie 3 keer binnen.
3 keer!!!!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whahahaha nog 10 jaar van die ellende overleef ik niet als ik het hem laat overleven.
Gisteravond zeek ie 3 keer binnen.
3 keer!!!!
Ik ben echt veel te aardig voor dat krengquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon niet aardig tegen hem deed, wees blij dat hij niet in je oor heeft gebeten
Ik durf te wedden van nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Misschien wil Senes 'm een maandje lenen?
Ik zou best willen maar dat trekt Elco niet momenteelquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Misschien wil Senes 'm een maandje lenen?
Je zou het echt niet willen, hij sloopte binnen een dag je katten of je katten hemquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zou best willen maar dat trekt Elco niet momenteel
Overigens Qwea? Er zijn diverse waarschuwingen uitgegaan van honden en katten die worden gestolen in de Noordkop.
Volgens mij is Hummer zwaarder dan Sjon of niet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je zou het echt niet willen, hij sloopte binnen een dag je katten of je katten hem
Ja, alledrie mn chinezen zijn neurotisch op katten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgens mij is Hummer zwaarder dan Sjon of niet?
Maar is hij zo fel op katten ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |